وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

بازیگر معروف : زن و فرزندانم از من دلزده شده اند (عکس)

بازیگر معروف : زن و فرزندانم از من دلزده شده اند (عکس)

بازیگر معروف : زن و فرزندانم از من دلزده شده اند (عکس)

 

به گزارش ایران ناز ویروس کرونا و خانه نشینی ناشی از قرنطینه کرونا باعث شد تا افراد زمان زیادتری را با خانواده  های خود بگذرانند . اما طولانی شدن این زمان مشکلات و مشائلی را در زندگی خصوصی این بازیگر ایجاد نموده است .کِوین هارت، هنرپیشه و کمدین هالیوودی که امروز فیلم جدیدش با عنوان “اِلِن” منتشر می شود، در گفتگویی می‌گوید خانواده اش از حضور او در قرنطینه خانگی اذیت می‌شوند.

 

 خانواده این کمدین می گویند که او در زمان اقامت در قرنطینه خانگی خیلی خوش مشرب نبوده و به تدریج از حضورش در خانه اذیت شده‌اند.

 

بازیگر معروف : زن و فرزندانم از من دلزده شده اند (عکس)

 

به گزارش  ایران ناز هارت، که به طور معمول یا در تور است و یا در حال کار است و قادر به گذراندن مدت طولانی در خانه نیست، روز دوشنبه در برنامه “شوی الن دی جنر” ظاهر شد و گفت که همسر باردار وی، “انیکو پَریش” ، از بودن هارت در خانه در زمان بارداری‌اش تشکر می کند.

 

وی گفت: او از این واقعیت که در طی این مراحل من اینجا هستم بسیار خوشحال است. چون من به طورمعمول مدام در رفت و آمد کاری هستم. بنابراین این یک نعمت واقعی است که در این ماهها با هم در کنار هم باشیم و صحبت کنیم و فقط در کنار خانواده باشیم. این اولین باری است که این مدت در دوره بارداری همسرم به طور کامل در خانه و در کنارش بوده ام. ازینرو خستگی از تنم بیرون می رود.

 

به گفته این کمدین، با این وجود، این بدین معنا نیست که همسر و بچه های او شامل دخترش “هِوِن” و پسرانش

 

“هندریکس” و “کنزو”، از هر دقیقه با او بودن لذت ببرند.

 

هارت درباره همسرش گفت: او فعلا از من عصبی نشده اما می گوید من کم کم دارم اعصابش را تحریک میکنم. من در این مورد مجادله نمی کنم، حتما آزار دهنده هستم! فرزندانم هم همین نظر را دارند.

 

چیزی که خانواده ام می گویند این است که زیاد در خانه مانده ام. فرزندانم می گویند: بابا شما همه اش دنبال انجام دادن کارهای خودت هستی… و من اینجوری دوست دارم چون به آرامش می رسم.

 

او گفت: آنها از من خواستند تا بازی کنم و فکر کنم طولانی ترین اجرایم بود. همچنین با بچه ها در حیاط پشتی یک چادر زدیم و تفریح کردیم و کلی جوک برایشان تعریف کردم. کوین هارت گفت با وجود تمام تفریحات و گپ و گفت ها و خوش گذرانی ها اما به دلیلد طولانی شدن دوره قرنطینه خانگی، به تدریج ماندن من در خانه برایشان تکراری شده است و خودم هم احساس می کنم که حضورم دارد آزار دهنده می شود.

 

 

 

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره