وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

باورهای غلط و درست در مورد ماسک مایع منی

باورهای غلط و درست در مورد ماسک مایع منی

باورهای غلط و درست در مورد ماسک مایع منی

 

بحث داغی که بین بسیاری از پزشکان و متخصصان زیبایی پوست و خانم ها بوجود آمده فواید عجیب ماسک منی برای زیبایی و شفافیت پوست است. وب سایت نازوب مثل همیشه با جمع آوری پرکاربردترین مقاله های علمی و دانستنی در این بخش به آنالیز کامل ماسک منی می پردازد . با ایران ناز همراه باشید و از غربالگری فواید یا مضرات ماسک منی و … مطلع شوید و این بخش برای دیگران نیز به اشتراک بگذارید .

 

ماسک مایع منی

برای اینکه بدانید در فعالیت جنسی چه اتفاقی می‌افتد و دانستن آنکه آنچه به عنوان مایع منی شناخته می‌شود، چه خواصی دارد بهتر است در این آزمون شرکت کنید.ابتدا بدانید تا از فواید و مضرات ماسک منی در ادامه این بخش هم مطلع شوید.

 

1. اسپرم چه جنسیتی دارد؟

– زن
– مرد
– میتواند زن یا مرد باشد
– هیچ کدام

پاسخ: هیچکدام. اسپرم خود به خود جنسیتی ندارد اما مسئول جنسیت نوزاد است. اسپرم پدر کرموزوم X و Y را حمل می‌کند و تعداد مساوی از هرکدام دارد.آنهایی که کرموزوم Y دارند سریع‌تر شنا می‌کنند و زیاد زنده نمی‌مانند اما شما نیاز به تکنولوژی‌های جدی و گران برای تغییر شانس تعیین جنسیت جنین از حالت 50/50 دارید.

 

2. اسپرم بعد از جدا شدن از بدن مرد، چه مدت زنده می‌ماند؟
– 30 تا 70 دقیقه
– 4 تا 6 ساعت
– 2 تا 5 روز

پاسخ: 2 تا 5 روز. اسپرم می‌تواند در واژن برای چند روز زنده بماند اما اگر آنها خارج از بدن باشند، خیلی زود از بین می‌روند. بنابراین نگران دستمال‌های آغشته به اسپرم نباشید. گرما و کلر هم می‌تواند اسپرم را بکشد.

 

3. اگر بخواهید اسپرم بیشتری تولید کنید، باید:

– آرام باشید و تلویزیون را تماشا کنید
– به یک تیم ورزشی ملحق شوید
– دوچرخه سواری طولانی مدت داشته باشید

پاسخ: به یک تیم ورزشی ملحق شوید. در یک مطالعه مردانی که هفته‌ای 15 ساعت ورزش می‌کردند 73 درصد اسپرم بیشتری نسبت به افراد کم تحرک داشتند.اما این مهم است که چه فعالیتی را انتخاب می‌کنید. دوچرخه سواری بیش از 186 مایل در هفته می‌تواند کیفیت اسپرم را کاهش دهد.

 

4. مایع منی حاوی چیست؟
– اسپرم
– پروتئین
– آب

پاسخ: اسپرم تنها 5 درصد مایع منی را تشکیل می‌دهد. مایع منی همچنین حاوی اسیدهای آمینه، پروتئین، قند،‌ مواد معدنی برای ایجاد خاصیت شناوری است.

 

5. ارگاسم به معنای دیدن مایع منی است.

– درست
– نادرست

پاسخ:نادرست. اگر هنگام اوج لذت جنسی مایع منی بیرون نیاید ممکن است به مثانه شما رفته باشد. این خطرناک نیست اما اگر قصد پدر شدن داشته باشید بهتر است به یک متخصص مراجعه کنید.

 

6. چندبار نعوظ برای پرکردن یک فنجان مایع منی لازم است؟

– 7
– 17
– 70

پاسخ: 70. بیشتر مردان حدود سه چهارم قاشق چایخوری در هر بار نعوظ مایع منی تولید می‌کنند که حتی کمتر از یک دوز شربت سرفه است. اما مردانی که بدنشان پرآب است یا مدت طولانی ارگاسم نشده‌اند،‌ مایع بیشتری تولید می‌کنند.

 

7. آیا مایع منی در تاریکی می‌درخشد؟

– بله
– خیر

پاسخ: خیر. به خودی خود درخششی ندارد اما اگر با سایر مایعات همراه پروتئین بدن مانند خون،‌ عرق، بزاق، ادرار باشد رنگی ماورا بنفشی یا سیاه و سفید و قابل انعکاس خواهد داشت.به همین دلیل جاسوسان انگلیسی از آن به عنوان جوهر نامرئی در طول جنگ جهانی اول استفاده می‌کردند.

 

8. مایع منی مرطوب کننده پوست خوبی است.

– درست
– نادرست

پاسخ: نادرست. با وجود باورهایی که وجود دارد هیچ شواهدی در این مورد وجود ندارد. در موارد نادر حتی می‌تواند مضر باشد. پروتئین‌های درون آن می‌تواند واکنش آلرژیک ایجاد کند ه با درد، خارش، سوزش و تورم همراه است.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره