وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

با این دارو دیگر نگران پیر شدن نباشید

با این دارو دیگر نگران پیر شدن نباشید

با این دارو دیگر نگران پیر شدن نباشید

 

افراد زیادی وجود دارند که  نگران پیر شدن خود میباشند به گزارش ایران ناز تحقیقات جدید دانشمندان ممکن است منجر به تولید یک داروی ضدکهولت سن شود که می تواند طول عمر انسان را بیشتر کند. داروی یادشده فعلا بر روی نوعی کرم های میکروسکوپی آزمایش شده و بررسی ها نشان می دهد استفاده از آن طول عمر کرم های یادشده را دو برابر می کند.

 

کرم های یادشده Caenorhabditis elegans (C. elegans) نام دارند و به علت ساده‌گی بیولوژیکی که دارند در بسیار از تحقیقات علمی مورد استفاده محققان قرار می گیرند تا تاثیر انواع داروها و محصولات ژنتیک بر روی آنها آزمایش شود.

 

برای افزایش عمر کرم های یادشده ترکیبی از پنج گیاه مورد استفاده قرار گرفته که یکی از آنها انتی بیوتیکی به نام rifampicin، دیگری یک عامل تقویت کننده سیستم ایمنی بدن به نام rapamycin و داروی بعد متفورمین است که دارویی است که برای درمان دیابت نوع دوم به کار می رود.

 

تا به حال هیچ ترکیب دارویی نتوانسته بود عمر کرم های یادشده را تا بدین حد افزایش دهد و تا به حال هیچ اثرجانبی نامناسبی به دنبال مصرف این داروها گزارش نشده است.در سال های اخیر وبا توجه به

 

گسترش نگرانی ها از افزایش جمعیت مسن جهان تلاش برای تولید داروهایی که بتواند عوارض و پیامدهای این تحول را کاهش دهد،افزایش یافته است. پژوهشگران در تلاش هستند با استفاده از مدل های رایانه ای تاثیر داروی مذکور بر بدن انسان را هم برآورد کنند.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره