وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

با ثروتمندترین رپرهای جهان آشنا شوید (عکس)

با ثروتمندترین رپرهای جهان آشنا شوید (عکس)

با ثروتمندترین رپر های جهان آشنا شوید (عکس)

 

موسیقی هیپ پاپ به عنوان یکی از انقلابی ترین موسیقی های جهان شناخته شده است. موسیقی هیپ هاپ یا موسیقی رپ، یکی از سبک‌های موسیقی است که به ‌طور موازی با فرهنگ هیپ هاپ رشد کرد. این نهضت فرهنگی توسط جوانان شهری به خصوص توسط سیاهان آمریکا ایجاد شد.

 

خواننده های بسیاری در این سبک موسیقی فعالیت می کنند اما همه آنها نتوانستند به موفقیت های چشمگیری دست یابند. اگر دوست دارید که با موفق ترین و ثروتمندترین خوانندگان سبک هیپ هاپ در موسیقی جهان در سال 2018 آشنا شوید، با ایران ناز همراه باشید.

 

فیوچر: 23 میلیون دلار

 

با ثروتمندترین رپرهای جهان آشنا شوید (عکس)

 

نان ویلبرن که بیشتر با نام هنری فیوچر هندریکس شناخته می‌شود، رپر و تهیه‌ کننده موسیقی آمریکایی است. فیوچر آلبوم اول خود با نام پلوتو را در آوریل ۲۰۱۲ و پلوتو 3D را در نوامبر همان سال منتشر کرد. دومین آلبوم استدیویی فیوچر با نام «راستگو» در ۲۲ نوامبر ۲۰۱۴ منتشر شد.

 

فیوچر با خوانندگانی همچون جوسی جی، اسنوپ داگ، مایلی سایرس، جاستین بیبر، کریس براون، دی جی خالد، نیکی میناژ و جی زی همکاری داشته است. علاوه بر آن، نام او در دوره ای، شماره 1 بیلبورد موسیقی آمریکا قرار داشت. او با توانایی و طرفداران بسیاری که دارد، در لیست ثروتمندترین خوانندگان هیپ هاپ جهان قرار گرفته است.

 

دی جی خالد: 24 میلیون دلار

 

با ثروتمندترین رپرهای جهان آشنا شوید (عکس)

 

دی جی خالد تهیه کننده موسیقی و دی جی هیپ هاپ اهل لوئیزیانا در آمریکا است. بیشتر معروفیت وی برای برنامه رادیویی «WEDR» در رادیو میامی است. اولین آلبوم او در سال ۲۰۰۶ با نام « Listennn… the Album» منتشر شد که مقام دوازدهم را در بیلبورد ۲۰۰ بدست آورد.

 

او در سال 2017 با آلبوم «Major Key» نامزد دریافت بهترین آلبوم رپ جشنواره گرمی و نامزد دریافت جایزه موزیک ‌ویدیوی ام‌تی‌وی در چهار بخش ویدیوی سال، بهترین همکاری، بهترین کارگردانی هنری و ترانه تابستان برای ترانه «افکار وحشیانه» شد. همکاری او با ستاره هایی چون جاستین بیبر و درک نام او را در بیلبورد موسیقی جهان جای داد.

 

پیت بول: 27 میلیون دلار

 

با ثروتمندترین رپرهای جهان آشنا شوید (عکس)

 

آرماندو کریستین پرز، متولد ۱۹۸۱، که بیشتر با نام هنری پیت‌بول شناخته می‌شود، از خوانندگان هیپ هاپ آمریکایی است. وی کار خوانندگی خود را از سال ۲۰۰۴ به طور رسمی و با بیرون دادن آلبوم «میامی» آغاز کرد.بیشترین معروفیت وی در سال ۲۰۰۸ و با انتشار آهنگ «می‌دونم منو می‌خوای» بود.

 

او جزو معدود خوانندگانی است که با اکثر خوانندگان جهان، از خوانندگان آمریکایی گرفته تا آمریکای لاتین و آفریقایی، همکاری کرده است. او بیشتر درآمد خود را از تورهای جهانی و اجراهایی که به عنوان میهمان انجام داده، به دست آورده است. او در زمان حال، جزو یکی از معروف ترین و ثروتمندترین خوانندگان هیپ هاپ جهان می باشد.

 

ویز خلیفا: 28 میلیون دلار

 

با ثروتمندترین رپرهای جهان آشنا شوید (عکس)

 

کامرون جبریل توماز که با نام هنری ویز خلیفا شناخته می‌شود، خواننده سبک رپ و هیپ هاپ آمریکایی است.اولین آلبوم وی « Show and Prove» نام دارد که در سال ۲۰۰۶ منتشر شد. او در سال ۲۰۰۷ با شرکت برادران وارنر قراردادی امضا کرد تا آلبوم‌هایش را از آن به بعد در این شرکت منتشر کند. در نوامبر سال ۲۰۰۹ دومین آلبومش با نام «Deal or No Deal» وارد بازار شد.

 

در سال ۲۰۱۱ نیز او اولین آلبوم استودیویی خود به نام «Rolling Papers» را منتشر کرد که در آن آهنگ «Black & Yellow» رتبه اول در بیلبورد را بدست آورد و در دو زمینه بهترین آهنگ رپ و بهترین اجرای رپ، نامزد ۲ جایزه گرمی شد.

 

پس از آن ریمیکسی از همین آهنگ به همراه اسنوپ داگ و تی-پین ساخته شد که مورد توجه همگان قرار گرفت. آلبوم «Rolling Papers» در بیلبورد ۲۰۰ تایی آمریکا دوم شد و مقام اول را در چارت‌های آر اند بی-هیپ هاپ و رپ آمریکا به دست آورد. علاوه بر آلبوم های موسیقی، او در فیلم ها و سریال های تلویزیونی نیز حضوری پر رنگ داشت که تمام آنها به شهرت و موفقیت او دامن زد.

 

کندریک لامار: 20 میلیون دلار

 

با ثروتمندترین رپرهای جهان آشنا شوید (عکس)

 

کندریک لمار داکوُرثپ، زاده ۱۹۸۷، خواننده هیپ هاپ اهل ایالات متحده آمریکاست. او اولین آلبوم حرفه‌ای خود را به نام «Section.80» در سال ۲۰۱۱ منتشر کرد. از جمله افتخارات او می‌توان به دریافت هفت جایزه گِرَمی و منتخب محبوبترین شخص از سوی MTV در اوایل سال ۲۰۱۳ اشاره کرد. نام او همچنین در سال ۲۰۱۶ در لیست ۱۰۰ تن از بانفوذترین اشخاص جهان در مجله تایم قرار گرفت.

 

چنس رپر: 32 میلیون دلار

 

با ثروتمندترین رپرهای جهان آشنا شوید (عکس)

 

چنس رپر یکی از بانفوذترین خوانندگان هیپ هاپ در جهان است که به کمک آهنگ معروف اش « colouring book» توانست برنده جایزه گرمی شود. او در کار خود به شدت مستقل بود، به طوری که بارها همکاری با شرکت های بزرگ ضبط موسیقی را رد کرد. همکاری او با کانیه وست و لیل وین به موفقیت های بیشتر او دامن زد. او علاوه بر فعالیت در دنیای موسیقی، در کارهای خیریه نیز دست دارد، به طوری که 1 میلیون دلار را به مدرسه ای در شیکاگو هدیه داد. او در حال حاضر یکی از ثروتمندترین هنرمندان دنیای موسیقی در جهان به شما می رود.

 

دکتر دره:. 34.5 میلیون دلار

 

با ثروتمندترین رپرهای جهان آشنا شوید (عکس)

 

آندره رومله یانگ که بیشتر با اسم مستعار دکتر دِرِی شناخته شده است، از رپرهای معروف آمریکایی است. او تهیه کننده و حامی بسیاری از آلبوم‌ها و کاشف رپرهای بزرگی چون امینم، فیفتی سنت و اسنوپ داگ به شمار می‌رود.

 

دکتر دری با عضویت و شروع کار در گروه رپ «ان.دابلیو.ای» شهرت کسب کرد و در سال ۱۹۹۲ اولین آلبوم خود با نام مزمن را منتشر کرد که یکی از پرفروش ترین هنرمندان سال ۱۹۹۳ شد و یک جایزه گرمی برای تک آهنگ «بذار من کنترل کنم» گرفت. وی در سال ۱۹۹۶ کمپانی ضبط موسیقی آمریکایی شخصی خود با نام «افترمث» را احداث کرد که در آن به رویاهای بسیار از افرادی که آرزوی شهرت داشتند، رنگ واقعیت داد.

 

جی زی: 42 میلیون دلار

 

با ثروتمندترین رپرهای جهان آشنا شوید (عکس)

 

شان کوری متولد ۱۹۶۹، مشهور به جی زی، رپر و تاجر آمریکایی است. او یکی از پرفروش‌ترین موسیقیدانان طول تاریخ است که بیش از ۱۰۰ میلیون ضبط از او به فروش رفته، در حالی که ۲۱ جایزه گرمی برای موسیقیش دریافت کرده ‌است.ام تی وی در سال ۲۰۰۶ او را در رتبه «برترین رپر طول تاریخ» قرار داد. در سال ۲۰۱۷، فوربز ثروت او را ۸۱۰ میلیون دلار تخمین زد که او را تبدیل به دومین هنرمند ثروتمند هیپ هاپ کرد.

 

جی زی همیشه در جایگاه یکی از بهترین رپران تاریخ بوده ‌است. همچنین سه آلبوم از او در لیست ۵۰۰ آلبوم برتر تمام اعصار رولینگ استون قرار گرفته ‌است. جی زی در سال ۲۰۰۹ به عنوان دهمین هنرمند موفق دهه ۲۰۰۰ از طرف مجله بیلبورد، پنجمین خواننده مرد تک برتر و چهارمین رپر برتر بعد از امینم، نلی و فیفتی سنت معرفی شد.

 

دریک: 94 میلیون دلار

 

با ثروتمندترین رپرهای جهان آشنا شوید (عکس)

 

اوبری دریک گراهام که با نام دریک شناخته می‌شود یک رپر و بازیگر کانادایی است. او در ابتدا با شخصیت «جیمی بروکس» در سریال تلویزیونی «The Next Generation» بین مردم شناخته شد. مهمترین همکاری دریک به همراه لیل وین بود و همین باعث شد تا لیل وین نقش اساسی را در اولین آلبومی که دریک منتشر کرد با نام «Thank Me Later» داشته باشد

 

که این آلبوم در ۱۵ ژوئن ۲۰۱۰ منتشر شد و مقام اول «بیلبورد ۲۰۰» را بدست آورد. دریک به جز لیل وین با خوانندگانی همچون امینم و کانیه وست نیز همکاری زیادی داشته است.او در سال 2017 به عنوان بهترین آهنگ و آلبوم موسیقی رپ سال انتخاب شد و آهنگ هایش بیشترین بازدید آنلاین را داشتند که همین امر موجب شد نام او در بالاترین لیست هنرمندان بیلبورد قرار گیرد.

 

دیدی: 130 میلیون دلار

 

با ثروتمندترین رپرهای جهان آشنا شوید (عکس)

 

شان جان کامز، متولد ۱۹۶۹ که با نام دیدی مشهور است، رپر، بازیگر و طراح مد آمریکایی است. وی برنده سه جایزه گرمی و دو جایزه ‌ام تی وی است. شان ابتدا کار خود را با نام پاف ددی آغاز کرد اما در سال ۲۰۰۵ نام خود را به دیدی تغییر داد. وی هم اکنون در گروه دیدی-درتی مانی نیز فعالیت دارد.

 

او از سال 1997 تاکنون در صنعت موسیقی درخشیده است و به کمک شهرت اش در این زمینه، توانست در دنیای مد نیز قدم بگذارد و برند لباس خود را تاسیس کند.او نه تنها در موسیقی، بلکه در هالیوود نیز قدم گذاشت و در شوهای تلویزیونی مختلفی حضور پیدا کرد. او به جوانان زیادی کمک کرد تا بدون توجه به نظرات دیگران، به دنبال آرزوهای خود در دنیای موسیقی قدم بگذارند و بدرخشند.

 

با ثروتمندترین رپرهای جهان آشنا شوید (عکس)