وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

با جوان ترین پیرهای هالیوودی آشنا شوید (عکس)

با جوان ترین پیرهای هالیوودی آشنا شوید (عکس)

با جوان ترین پیرهای هالیوودی آشنا شوید (عکس)

 

روزگار رسم غریبی دارد و در اوج زیبایی انسان‌ها را به سمت پیری و نابودی پیش می‌برد تا دیگر چیزی از رنگ و روی جوانی روی چهره آن‌ها باقی نماند. در این بین افراد زیادی هستند که اجازه نمی‌‌دهند گرد پیری به همین راحتی روی رخسار آن‌ها بنشیند و حتی پس از ۴۰ سالگی نیز همچنان زیبا و جذاب باقی می‌مانند.

 

همان‌گونه که انتظار می‌رود سلبریتی‌ها نیز که نان خود را بابت زیبایی چهره‌شان بدست می‌آورند و بسیاری از آن‌ها عملاً اگر زیبایی آن‌ها از بین برود گرسنه خواهند ماند،‌ تلاش زیادی می‌کنند تا همیشه جوان و زیبا باقی بمانند. با نگاهی به سلبریتی‌های زن بالای ۴۰ سال باید گفت انصافاً هم بعضی از آن‌ها به‌رغم اینکه سلانه‌سلانه قطار زندگی آن‌ها به ایستگاه میانه رسیده است

 

اما باز هم همانند قالی کرمان هستند و زیبایی خود را حفظ کرده‌اند.به این ترتیب در ادامه با هم به فهرستی از سلبریتی‌ها اشاره می‌کنیم که رفته‌رفته پا به سن می‌گذارند اما هنوز زیبا و جذاب باقی مانده‌اند. با ایران ناز همراه باشید

 

۱. هلی بری

 

با جوان ترین پیرهای هالیوودی آشنا شوید (عکس)

 

با یکی از زیباترین و پرافتخارترین هنرپیشه‌های سیاه‌پوست هالیوود طرف هستیم که کارنامه بسیار درخشانی دارد. هلی بری در سال ۲۰۰۰ عنوان پردرآمدترین هنرپیشه هالیوود را از آن خود کرد و تنها هنرپیشه زن سیاه‌پوست است که افتخار دریافت جایزه اسکار را دارد.

 

هلی بری زیبارو که ۵۱ سال دارد و مادر ۲ فرزند است همیشه به‌عنوان یکی از هنرپیشه‌های زن رکار هالیوود شناخته می‌شود و در چیزی بیشتر از ۳۰ فیلم بلند سینمایی ایفای نقش کرده است. هلی که در کنار جایزه اسکار، جوایز گلدن گلوب و امی را نیز از آن خود کرده دقیقاً در میانه زندگی خود قرار دارد اما به اندازه‌ای زیبایی خود را حفظ کرده که بعید به نظر می‌رسد به این زودی‌ها شاهد گرد پیری روی رخسار هلی بری باشیم.

 

۲. کاترین زیتا جونز

 

با جوان ترین پیرهای هالیوودی آشنا شوید (عکس)

 

کاترین که همسر مایکل داگلاس معروف است و از دو فرزند دارد اکنون در ۴۹ سالگی به‌سر می‌برد و به رغم اینکه انتظار داریم چهره‌ای میان‌سال داشته باشد، همچنان جوان و پرانرژی در فیلم‌ها ظاهر می‌شود. کاترین زیتا جونز جایزه اسکار را نیز در کارنامه خود دارد و در بیشتر از ۲۰ فیلم سینمایی ایفای نقش کرده است.

 

زیتا جونز که ایفای نقش به‌یادماندنی او در فیلم شیکاگو، جایزه بفتا را نیز برای وی به دنبال داشت دارای بیماری دوقطبی است اما هرگز اجازه نداده تا این بیماری روحی جلوی پیشرفت او را بگیرد. کاترین زیتا جونز از جانب بسیاری به عنوان یکی از زیباترین بانوان هالیوودی شناخته می‌شود و پوست ابریشمی، اندام خوش‌تراش و زیبایی ظاهری او در اثر گذر زمان دستخوش تغییر نشده و همچنان زیبا و افسون‌گر باقی‌مانده است.

 

۳. مونیکا بلوچی

 

با جوان ترین پیرهای هالیوودی آشنا شوید (عکس)

 

اگر از قدیمی‌های سینما باشید حتماً به خوبی می‌دانید که سینمای ایتالیا ید طولایی در معرفی زیباترین هنرپیشه‌های زن به دنیا دارد. مونیکا بلوچی نیز که زاده ایتالیا است به دلیل زیبایی خدادادی‌اش ابتدا جذب صنعت مدلینگ شد و در نهایت از سینما سر درآورد. ما ایرانی‌ها با مونیکا با سری فیلم‌های ماتریکس، مالنا و مصائب‌ مسیح آشنا شدیم

 

و بعید به نظر می‌رسد کسی زیبایی خیره‌کننده مونیکا بلوچی در دوران جوانی‌اش را فراموش کند. جالب اینجاست که مونیکا بلوچی زیبارو اکنون حسابی پا به سن گذاشته و ۵۴ سال سن دارد اما انصافاً باید گفت چیزی از زیبایی این الهه ایتالیایی کم نشده و همچنان به افسون‌گری خود ادامه می‌دهد.

 

مونیکا بلوچی در بیشتر از ۲۰ فیلم سینمایی حضور پیدا کرده و آخرین بار چشم‌مان به جمال زیبای او در نقش لوسیا سیارا در فیلم اسپکتر از مجموعه فیلم‌های جیمز باند در سال ۲۰۱۵ روشن شد و امیدواریم شاهد خبرهای بیشتری از بلوچی برای حضور در فیلم‌های جدید باشیم.

 

۴. کیت بکینسیل

 

با جوان ترین پیرهای هالیوودی آشنا شوید (عکس)

 

بعید به نظر می‌رسد اگر سن این هنرپیشه انگلیسی را ندانید متوجه شوید که کیت بکینسیل در ۴۵ سالگی به سر می‌برد. این هنرپیشه جذاب که از سال ۱۹۹۳ تاکنون در دنیای هالیوود حضور دارد در بیشتر از ۳۰ فیلم ایفای نقش کرده و بدون شک علاقه‌‌مندان به فیلم‌های خون‌آشامی هنرنمایی کیت بکینسیل را در مجموعه فیلم‌های «جهان زیرین» به‌خاطر دارند.

 

بکینسیل به هر اندازه که سن و سال بیشتری پیدا می‌کند به همان اندازه زیبا‌تر می‌شود و گویی روزگار کاری به او ندارد و قرار نیست پیر شود. جالب است بدانید در سال ۲۰۱۰ وب‌سایت Askman، کیت بکینسیل را به عنوان سومین زن زیبای دنیا انتخاب کرد و در سال ۲۰۱۴ نیز هالیوود مگزین این هنرپیشه انگلیسی را چهارمین زن زیبای دنیا شناخت. بکینسیل مدتی است که در پرده نقره‌ای حضور ندارد و انتظار جدیدترین فیلم او با نام «بیوه» را می‌کشیم.

 

۵. نائومی واتس

 

با جوان ترین پیرهای هالیوودی آشنا شوید (عکس)

 

نائومی ریشه‌ای انگلیسی استرالیایی دارد و اولین بار در سال ۱۹۸۶ در فیلمی با نام تنها برای عشق، محصول استرالیا، حضور پیدا کرد. زیبایی نائومی به اندازه‌ای بود که به سرعت آوازه‌اش در سرتاسر استرالیا پیچید و پس از مدتی حضور در فیلم‌ها و سریال‌های استرالیایی به آمریکا آمد و به‌لطف زیبایی محسور‌کننده‌ای که داشت توانست در دنیای هالیوود برای خودش اسم و رسم خوبی دست و پا کند.

 

نائومی واتس ۵۰ سال سن دارد اما چهره‌اش همانند یک دختر نهایتاً ۲۰ تا ۳۰ ساله جوان و جذاب باقی‌مانده است. این هنرپیشه خوش‌سیما و موفق در بیشتر از ۵۰ فیلم سینمایی هنرنمایی کرده و از ازدواج خود با لیو شرایبر، یکی دیگر از هنرپیشه‌های خوش‌تیپ‌ هالیوود، صاحب دو فرزند است.

 

به رغم کارنامه درخشان و آثار زیادی که نائومی واتس در آن‌ها حضور پیدا کرده است این هنرپیشه در جوامع هنری سینمایی به اندازه‌ای که باید و شاید موفقیت کسب نکرده و انتظار داریم روزی این هنرپیشه پرتلاش را در سکوی اسکار ببینیم.

 

۶. سلما هایک

 

با جوان ترین پیرهای هالیوودی آشنا شوید (عکس)

 

سلما هایک با فیلم دسپرادو در میان ایرانی‌ها به معروفیت دست پیدا کرد اما این هنرپیشه مکزیکی آمریکایی از سال ۱۹۹۱ به بعد در هالیوود مشغول به کار است و نقش‌آفرینی هایک در نقش فریدا در فیلمی با همین نام وی را در جشنواره‌‌های معتبری مانند اسکار، بفتا و گلدن گلوب نامزد کرد.

 

هایک که اکنون ۵۲ سال دارد هنوز جوان و سرزنده است و به لطف چهره زیبا و استعداد ذاتی‌اش در هنرپیشگی توانسته است در بیشتر از ۴۰ اثر سینمایی حضور پیدا کند و حدود ۱۵ اثر تلویزیونی را در کارنامه‌اش دارد.

 

زیبایی هایک به اندازه‌ای بد که در سال ۲۰۰۹ فرانسوا هانری پینو، یکی از میلیاردهای فرانسوی دلباخته سلما هایک شد و در سال ۲۰۰۹ با هم پیمان ازدواج بستند و ماحصل این ازدواج یک دختری با نام والنتینا است که به لحاظ ظاهری و زیبایی شباهت‌هایی به سلما هایک دارد.

 

۷. جنیفر کانلی

 

با جوان ترین پیرهای هالیوودی آشنا شوید (عکس)

 

جنیفر کانلی که این روزها به‌عنوان یکی از بازیگران زن کهنه‌کار هالیوود شناخته می‌شود با حضور در فیلم معروف «روزی روزگاری در آمریکا» شناخته شد و حضور او در فیلم «مرثیه‌ای برای یک رویا»، کانلی راه را برای موفقیت‌های بعدی کانلی باز کرد.

 

کانلی اکنون ۴۷ سال دارد اما انصافاً باید گفت جذابیت و زیبایی او به اندازه یک دختر ۲۰ ساله است و در بازه‌های زمانی مختلف مجله‌های معتبری مانند تایم، کانلی را در فهرست زیباترین زنان قرار داده‌اند.

 

کانلی در کنار زیبایی ظاهری، قلب رئوف و مهربانی دارد و در مراسم خیریه‌ زیادی شرکت کرده است، وی در سال ۲۰۰۳ با بازیگر انگلیسی، پل بتانی، ازدواج کرد و این ازدواج از همان زمان تاکنون ادامه داشته و گفته می‌شود جنیفر تلاش زیادی انجام می‌دهد تا محبت و صفای خانواده‌اش را حفظ کند.

 

۸. جنیفر آنیستون

 

با جوان ترین پیرهای هالیوودی آشنا شوید (عکس)

 

امکان ندارد جایی صحبتی از فهرست بانوان زیبای هالیوود به میان بیاید و نامی از جنیفر آنیستون به گوش نخورد. جنیفر آنیستون اکنون ۴۹ سال دارد اما به اندازه‌ای زیبا و جذاب است که در سال ۲۰۱۶ از جانب مجله معتبر پیپل (People)، به‌عنوان زیباترین زن دنیا انتخاب شد.

 

چنین انتخابی برای زنی که در آن زمان ۴۷ سال داشت واقعاً جالب به نظر می‌رسد و حکایت از زیبایی و جذابیت همیشگی جنیفر آنیستون دارد. جنیفر آنیستون برای ایرانی‌ها و بسیاری دیگر از مردمان دنیا با بازی در سریال محبوب «دوستان» شناخته شد و ازواج او با برد پیت در سال ۲۰۰۰ باعث شد یک بار دیگر آوازه زیبایی جنیفر بر سر زبان‌ها بیافتد.جنیفر در بیشتر از ۳۱ فیلم سینمایی ایفای نقش کرده و پس از جدایی از جاستین ثرو، اکنون مجرد زندگی می‌کند.

 

۹. داین لین

 

با جوان ترین پیرهای هالیوودی آشنا شوید (عکس)

 

داین لین اکنون ۵۳ سال دارد و به احتمال زیاد بازی بی‌نظیر او در فیلم «بی‌وفا»، محصول سال ۲۰۰۲ را به خاطر دارید. این هنرپیشه ‌زیبا که حدود ۲۰ فیلم سینمایی را در کارنامه خود دارد تاکنون ۲ بار ازدواج کرده و هر دوبار نیز طلاق گرفته و اکنون مجرد زندگی می‌کند. ماحصل این ازدواج‌ها یک فرزند است و آخرین بار او را در فیلم «بتمن و سوپرمن: طلوع عدالت» دیدیم.

 

داین به در کنار زیبایی، به لحاظ هنری نیز، بازیگر توانمندی است و تاکنون چندین بار برای دریافت جایزه اسکار، گلدن گلوب و چندین فستیوال معتبر دیگر نامزد شده است. داین لین در ششمین فصل از سریال معروف «خانه پوشالی» نیز حضور دارد.

 

۱۰. میشل فایفر

 

با جوان ترین پیرهای هالیوودی آشنا شوید (عکس)

 

این بانوی زیبا و پرتلاش هالیوود از دهه ۸۰ میلادی مشغول به کار و فعالیت است و به همان ترتیب که از پا نمی‌نشیند به همان ترتیب نیز قصد ندارد زیبای‌اش را از دست بدهد. میشل فایفر این روزها در ششمین دهه زندگی خود به‌سر می‌برد و به احتمال زیاد اولین بار چهره زیبایش را در فیلم صورت زخمی دیده‌اید.

 

فایفر در سال ۱۹۹۰ از جانب مجله پیپل در فهرست ۵۰ بانوی زیباروی دنیا قرار گرفت و و در سال ۱۹۹۹ نیز یک بار دیگر میشل فایفر را در این فهرست شاهد بودیم. جالب است بدانید در مجموع در طول یک دهه به تعداد ۶ مرتبه در فهرست زیباترین بانوی دنیا قرار گرفته است.

 

میشل فایفر در چیزی حدود ۴۰ اثر بلند سینمایی حضور داشته و از آن دسته هنرپیشه‌های فعالی است که بخت‌ آن‌گونه که باید و شاید با او یار نبوده در در مجامع هنری به اندازه کافی مورد اقبال منتقدین قرار نگرفته است.

 

جالب است بدانید میشل فایفر برای بازی در نقش‌های زن اصلی فیلم‌های معروفی مانند سکوت بره‌ها، غریزه اصلی، کازینو، محرمانه لس‌آنجلس، زن زیبا، علاقه ذهنی و ماما میا انتخاب شده بود اما به دلایل مختلف در این فیلم‌ها حضور پیدا نکرد.

 

۱۱. جین فوندا

 

با جوان ترین پیرهای هالیوودی آشنا شوید (عکس)

 

جین فوندا اکنون ۸۰ سال سن دارد اما اندام خوش‌تراش و چهر‌ه زیبای این هنرپیشه و مانکن معروف باعث شده تا رخسارش بسیار کمتر از سن واقعی دو به‌نظر برسد. جین فرزند هنری فوندا، هنرپیشه معروف آمریکایی است و همانند بسیاری دیگر از سلبریتی‌ها چندین بار ازدواج کرده و نتیجه سه بار ازدواج جین فوندا به طلاق ختم شده است.

 

این هنرپیشه کهنه‌کار هالیوود تاکنون ۲ مرتبه جایزه اسکار را به خانه برده است و ۳ بار نیز برنده جایزه گلدن گلوب شده است. جین فوندا چیزی بیشتر از ۲۰ فیلم در کارنامه هنری خود دارد و در کنار هنرپیشگی و مدلینگ، نویسنده و فعال سیاسی نیز هست.

 

آخرین فیلم فوندا در سال ۲۰۱۵ با نام پدران و دختران اکران شد و با توجه به سن و سال بالایی که دارد مشخص نیست با این فیلم از حضور در دنیای سینما خداحافظی کرده یا در آینده نیز شاهد هنرنمایی‌های بیشتر جین فوندا خواهیم بود.

 

۱۲. مریسا تومی

 

با جوان ترین پیرهای هالیوودی آشنا شوید (عکس)

 

مریسا اکنون ۵۴ سال دارد و از سال ۱۹۹۱ در دنیای هالیوود حضور پیدا کرده است. این بازیگر پرتلاش که قصد ندارد به این زودی‌ها از زیبایی‌ خود دست بردارد و هر روز از گذشته زیبا‌تر می‌شود در سریال معروف Seinfeld خوش درخشید و معروف شد. از کارهای اخیر مریسا تومی نیز می‌توان به هنرنمایی در سریال موفق «سرگذشت ندیمه»، اشاره کرد.

 

یکی دیگر از فیلم‌های زیبای مریسا تومی که به احتمال زیاد آن را دیده‌اید فیلم زیبای «کشتی‌گیر»، محصول سال ۲۰۰۸ است که نقش یک بانوی پا به سن گذاشته را به زیبایی در این فیلم از مریسا تومی شاهد بودیم. باتوجه به زیبایی خدشه‌ناپذیر و تلاشی که از مریسا تومی سراغ داریم انتظار می‌رود در آینده نیز چهره زیبای او را همچنان بر پرده نقره‌ای ببینیم.

 

۱۳. کایلی مینوگ

 

با جوان ترین پیرهای هالیوودی آشنا شوید (عکس)

 

انصافاً باید اعتراف کرد داستان هنرپیشه‌ها و خواننده‌های استرالیایی با سایر سلبریتی‌ها فرق می‌کند و در مجموع بیشتر سلبریتی‌های استرالیایی رخساری زیبا و جذاب دارند. کایلی مینوگ نیز که در کنار خوانندگی و ترانه‌سرایی، دستی در بازیگری نیز دارد یکی از همین سلبریتی‌های استرالیایی است که به‌رغم سن ۵۰ سال، هنوز هم زیبایی و جذابیتش دل خیلی‌ها را می‌برد.

 

کایلی مینوگ که از وی با لقب‌هایی مانند «پرنسس پاپ» نیز یاد می‌شود با آهنگ لوکوموشن که در دهه ۸۰ منتشر شد توانست اسم و رسم خوبی دست و پا کند و به شهرت جهانی برسد. کایلی مینوگ در سینِما نیز حضور داشته و اولین بار در فیلمی با نام متخلفان محصول سال ۱۹۸۹ حضور پیدا کرد.

 

این فیلم نقد‌های منفی دریافت نمود اما بازخورد مثبت تماشاچیان را به‌دنبال داشت و در انگلیس و استرالیا به‌فروش خوبی دست پیدا کرد.کایلی مینوگ در مراسم اختتامیه المپیک ۲۰۰۰ اجرای بسیار جذابی داشت و انتظار می‌رود در آینده نیز این خواننده میان‌سال خوش‌ قد و بالا و زیباچهره را بیشتر در دنیای موسیقی شاهد باشیم.

 

۱۴. جولیان مور

 

با جوان ترین پیرهای هالیوودی آشنا شوید (عکس)

 

به احتمال زیاد شما هم باورتان نمی‌شود که جولیان مور ۵۸ سال سن داشته باشد اما باور کنید این هنرپیشه معروف به ششمین دهه زندگی خود نزدیک می‌شود و از سال ۱۹۹۰ که وارد دنیای هالیوود شد همیشه پرتلاش و با انرژی در فیلم‌ها ظاهر شده است.

 

جولیان حدود ۵۰ فیلم سینمایی در کارنامه خود دارد و برای بازی در فیلم «هنوز آلیس» توانست جایزه اسکار را به خانه ببرد. او تاکنون دو بار ازدواج کرده که ازدواج دومش با برت فرونلیچ از سال ۲۰۰۳ تا امروز دوام آورده است و از قرار معلوم زندگی خوبی با همسرش دارد. هنر و استعداد جولیان مور بر کسی پوشیده نیست اما این هنرپیشه بیشتر به ایفای نقش زن‌های معمولی و نمایان کردن احساسات آن‌ها شهرت دارد.

 

۱۵. کورتنی کاکس

 

با جوان ترین پیرهای هالیوودی آشنا شوید (عکس)

 

کورتنی بازیگر توانمندی است که ما ایرانی‌ها و سایر هواداران در قسمت‌های دیگر دنیا بیشتر او را با حضور در سریال معروف «دوستان» و ایفای نقش مونیکا گلر در این سریال می‌شناسیم. کورتنی که از زیبایی چیزی کم و کسر ندارد پس از اجرای موفق در سریال دوستان به محبوبیت زیادی دست پیدا کرد و در مجموعه‌ فیلم‌های جیغ نیز شاهد هنرنمایی او بودیم.

 

کورتنی کاکس ۵۴ سال سن دارد و برخلاف استعداد و توانایی بالا و زیبایی خدادادی، در فیلم‌های زیادی بازی نکرده و به رغم اینکه از سال ۱۹۸۷ در هالیوود حضور دارد تاکنون تنها در ۱۲ فیلم سینمایی ایفای نقش کرده است. کورتنی در سال ۱۹۹۹ با دیوید آرکت، یکی دیگر از بازیگران فیلم‌های جیغ ازدواج کرد که این پیوند دیری نپایید و در سال ۲۰۱۲ به جدایی کشید.

 

قبل از آن هم در سال ۱۹۸۹ با مایکل کیتون معروف ازدواج کرده بود که باز هم این وصلت در سال ۱۹۹۵ به جدایی ختم شد. کورتنی تنها یک فرزند دارد و با توجه به سن و سال و کارنامه کاری که از او سراغ داریم انتظار نمی‌رود در آینده در فیلم‌های زیادی حضور پیدا کند.

 

۱۶. ساندرا بولاک

 

با جوان ترین پیرهای هالیوودی آشنا شوید (عکس)

 

به احتمال زیاد اولین بار چشم‌ شما به جمال ساندرا در فیلم «سرعت» روشن شده است، این فیلم در دهه ۹۰ میلادی به روی پرده رفت و زیبایی ساندرا بولاک به همراه استعداد بالایش در هنرپیشگی باعث شد تا بازی در فیلم‌های معروف دیگری نیز به او پیشنهاد شود و به یک‌باره شاهد محبوبیت چشمگیر ساندرا بولاک بودیم.

 

جالب است بدانید بولاک در سال ۲۰۱۰ به‌عنوان پردرآمدترین هنرپیشه زن هالیوود شناخته شد و نسبت به سایر هنرپیشه‌های زن بیشترین دستمزد را دریافت می‌کند. ساندرا بولاک ۵۴ سال سن دارد

 

اما روزگار گرد پیری را روی صورت او نپاشیده و به‌رغم اینکه به ششمین دهه زندگی خود نزدیک می‌شود هنوز جذاب و زیبا است و به‌عنوان ستاره‌ای در میان سلبریتی‌های زن هالیوود شناخته می‌شود.بولاک با بازی در فیلم «نقطه کور»، محصول سال ۲۰۰۹ توانست جایزه اسکار و گلدن گلوب را برای ایفای نقش بهترین بازیگر نقش اول زن از آن خود کند.

 

۱۷. کلودیا شیفر

 

با جوان ترین پیرهای هالیوودی آشنا شوید (عکس)

 

شیفر در دهه ۹۰ به‌عنوان یکی از زیباترین مدل‌های لباس شناخته می‌شود و از آن زمان تاکنون که به ۴۸ سالگی رسیده است چیزی از زیبایی‌اش کم نشده و هنوز هم جذاب و دلفریب است. کلودیا شیفر شباهت بسیار زیادی به بریجیت باردوت، هنرپیشه زیبای دهه ۵۰ سینمای فرانسه دارد

 

و بیشتر از هزار بار عکس او روی مجله‌های معتبر مد و لباس چاپ شده و در این زمینه رکورددار است.کلودیا این روزها بیشتر وقت خود را به خانواده و مراقبت از سه فرزندش اختصاص داده است اما همچنان شاهد حضور وی در صنعت پوشاک و مدلینگ هستیم.

 

۱۸. کیم بیسینگر

 

با جوان ترین پیرهای هالیوودی آشنا شوید (عکس)

 

روزگار سریع‌تر از چیزی که فکرش را بکنید می‌گذرد و کیم بیسینگر زیبا و جذابی که در فیلم بتمن محصول ۱۹۸۹ دیدیم این روزها ۶۴ سال سن دارد اما در این سن و سال باز هم زیبا و دوست‌داشتنی به‌نظر می‌رسد.

 

کیم بیسینگر در بیشتر از ۴۰ اثر بلند سینمایی حضور پیدا کرده است و معروف‌ترین فیلم او را می‌توان «محرمانه لس‌آنجلس» نام برد که این فیلم جایزه اسکار و گلدن گلاب را برای بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای کیم به دنبال داشت. کیم بیسینگر که هنوز هم زیباست در سال‌های ۹۲ و ۹۴ از جانب ام‌.‌تی‌.‌وی نامزد جذاب‌ترین زن سال شد.

 

۱۹. هلن میلر

 

با جوان ترین پیرهای هالیوودی آشنا شوید (عکس)

 

با بازیگری کهنه‌کار در دنیای سینما طرف هستیم که از ۶ سالگی تاکنون که ۷۳ سال سن دارد حضور بی‌وقفه‌ای در سینما داشته و در هفتادمین دهه زندگی خود همچنان زیبا و پرطرفدار است.به احتمال زیاد این اواخر هلن میلر را در فیلم‌های «رد» و رد ۲» دیده‌اید،

 

این هنرپیشه انگلیسی در سال ۲۰۰۷ جایزه بهترین بازیگر زن را در مراسم اسکار برای بازی در فیلم ملکه از آن خود کرد و به رغم اینکه سن و سال نسبتاً زیادی دارد اما قرار نیست بازیگری را کنار بگذارد و به احتمال زیاد در آینده باز هم از هلن میلر خواهیم شنید.

 

۲۰. دمی مور

 

با جوان ترین پیرهای هالیوودی آشنا شوید (عکس)

 

آخرین بانوی زیباروی بالای ۴۰ سال این فهرست را به دمی مور اختصاص دادیم، به احتمال زیاد بازی این هنرپیشه که اکنون ۵۵ سال سن دارد در فیلم «پیشنهاد بی‌شرمانه» را به خاطر دارید. انصافاً باید گفت زیبایی دمی مور از دوران جوانی‌اش فاصله گرفته اما باز هم ته‌مایه‌ای از جذابیت و افسونگری روزهای قدیم دمی مور را در رخسار ۵۵ ساله این بازیگر و سلبریتی معروف شاهد هستیم.

 

جالب است بدانید دمی مور قبل از اینکه وارد دنیای هالیوود شود شخصیت محبوبی نبود و حتی همکارانش در محل کار او را تحویل نمی‌گرفتند. دمی مور کار درست و حسابی هم نداشت و در یک شرکت جمع‌آوری بدهی مشغول به کار بود

 

تا اینکه بخت با او یار شد و به یکی از پردرآمدترین بازیگران هالیوود تبدیل گردید.در پایان پیشنهاد می‌کنیم اگر شما هم سلبریتی‌ را سراغ دارید که با نزدیک شدن به میان‌سالی، هنوز هم زیباست و جذابیت دارد، در قسمت نظرات ما و سایر کاربران را با این سلبریتی‌ آشنا کنید.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره