وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

با خوردن خربزه وزن خود را کاهش دهید!!

با خوردن خربزه وزن خود را کاهش دهید!!

به گزارش ایران ناز خربزه یکی از میوه های تابستانی و بسیار خنک کننده است. انواع و اقسام خربزه یافت شده و به دلیل طعم شیرینش، در بسیاری از دسرها استفاده می شود. 95 درصد این میوه، از آب تشکیل شده است. خربزه فواید بسیار زیادی دارد که در این مبحث به آن می پردازیم:

 

از آنجایی که خربزه حاوی حجم بسیار بالایی کاروتنوئید می باشد، ضدسرطان است و خطر ابتلا به سرطان ریه را تا حد زیادی کاهش می دهد. مصرف منظم این میوه، بدن را از تشکیل بافت های سرطانی دور می کند.خربزه به دلیل دارا بودن آدنوزین، جلوی انعقاد سلول های خونی را می گیرد و از خطر حملات قلبی و مغزی می کاهد.

 

با خوردن خربزه وزن خود را کاهش دهید!!

 

در واقع با روان کردن جریان خون، خطر بیماری های قلبی را تا حد زیادی از بین می برد.ویژگی های ادرارآور بودن خربزه در درمان بیماری های کلیوی و تمیز نگه داشتن کلیه موثر است. همچنین ترکیب خربزه و لیموترش، نقرس را درمان می کند.اگر مشکلات گوارشی دارید، این میوه تابستانی به کمک تان می آید.

 

خربزه حرکات روده را آسان و روان می کند. حجم آب بسیار بالای آن برای سیستم گوارش عالی است و روده را از مواد زاید پاک می کند. مواد معدنی موجود در آن میزان اسیدی بودن بدن را کم کرده و هضم غذا را برای معده راحت تر می نماید.خربزه ها حاوی ویتامین B هستند. در واقع این ویتامین مسئول تامین انرژی بدن است.

 

با خوردن خربزه وزن خود را کاهش دهید!!

 

همچنین ویتامین B عمل پردازش شکر و کربوهیدرات ها را انجام می دهد.خربزه ها مانند بیشتر میوه ها برای کم کردن وزن ایده آل هستند. این میوه ها حاوی کمی سدیم و کالری هستند و چربی و کلسترول ندارند. محتویات آب آن، شما را مدتی طولانی تر سیر نگه می دارد و همچنین قند موجود در آن،

 

اشتیاق شما را به خوردن شکر و شیرینی کم می کند.یکی از حیرت آورترین فایده های خربزه، این است که به دلیل داشتن کلاژن می تواند ساختار سلولی بدن و به ویژه پوست تان را حفظ کند. همچنین درمان جراحت های پوستی را سرعت می بخشد.

 

با خوردن خربزه وزن خود را کاهش دهید!!

 

تمام انواع خربزه ها می توانند رنگ پوست را روشن کرده و به دلیل وجود ویتامین های A، B و C روند پیری را کند کنند. با استفاده از ورقه های نازک خربزه می توانید ماسک های عالی برای پوست و شاداب نگهداشتن آن تهیه کنید.خربزه ها منبعی غنی از بتاکاروتین هستند که در بدن به ویتامین A تبدیل می شوند.

 

این ویتامین در داشتن موهای سالم و رشد عادی آن بسیار حیاتی است. از طرفی کمبود ویتامین B موجب ریختن موها می شود و خربزه ها حاوی این ویتامین بوده و جلوی ریزش مو را می گیرند.این میوه های آبدار، انواع و اقسام مواد مغذی، از جمله ویتامین ها، مواد معدنی و آنتی اکسیدان ها، را در خود دارند.