وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

با دندان هایی درخشان و زیبا لبخند بزنید

با دندان هایی درخشان و زیبا لبخند بزنید
دندان های زرد یا خراب شده می توانند سال ها به سن واقعی تان اضافه کنند. اگر سیگار می کشید ترکیب دندان هایی که درخشش خود را از دست داده اند با چین و چروک اطراف چشم، شما را پیرتر از آنچه هستید، نشان می دهند. استفاده از محلول های سفید کننده یا مراجعه به دندانپزشک زیبایی می تواند به شما برای لبخندی زیباتر و جوان تر کمک کند.

آرایش موهایتان را تغییر دهید

با استفاده از یک مدل موی جدید به راحتی نگاه ها را به جای دور چشم ها به موهایتان جلب خواهید کرد. پیش آرایشگرتان بروید و از او خواهش کنید برای مدل مو و رنگ مویی مناسب راهنمایی تان کند. های لایت مو یا کوتاه کردن جلوی موها می تواند به راحتی چندین سال از سن تان بکاهد.

مدل ابروی تان را عوض کنید

یک مدل ابروی مناسب می تواند چهره شما را آن قدر تغییر دهد که دیگران گمان کنند عمل جراحی انجام داده اید. اگر در جوانی ابروهایتان را نازک کرده اید، حالاممکن است به مشکل بربخورید. محققان دانشگاه سن اندروز یک چهره با مدل ابروهای مختلف را به چند گروه آزمایش نشان دادند

 
و از آنها خواستند سن شخص را حدس بزنند. نتایج نشان می داد ابروی کلفت تر می تواند حدس دیگران درباره سن را تا سال ها عقب ببرد. با این حال اگر ابروهایتان نازک است سعی کنید مدل متفاوتی به آن بدهید یا با سایه ابرو آنها را پرپشت تر جلوه دهید. به چیزی که مد می شود توجه نکنید. مدل ابرویی که به صورت تان جلوه بیشتری دهد و متناسب با چهره تان باشد از آنچه همه گیر شده، زیباتر است.

سعی نکنید چین و چروک ها را بپوشانید

بیشتر خانم ها سعی می کنند چین و چروک ها را با کرم پودرهای ضخیم کم جلوه دهند. این کار اشتباه است. لایه های کرم پودر در میان چروک ها جا خوش می کنند و در حقیقت آنها را بیشتر جلوه گر می سازند. آرایش غلیظ، سایه و روشن پوست را بیشتر مشخص می کند. هرچه کمتر آرایش کنید، کم سن و سال تر جلوه می کنید. به ویژه در اطراف چشم ها که پوست

 
به طور طبیعی از بقیه صورت نازک تر است، به جای کرم پودرها از مرطوب کننده های رنگی استفاده کنید. مرطوب کننده های رنگی سبک ترند و مانند کرم پودر به پوست نمی چسبند. تفاوتی نمی کند رنگ پوست تان چه باشد، رنگی که استفاده می کنید باید یک یا دو درجه از رنگ پوست تان تیره تر باشد. رنگ روشن کرم پودر جلوه چین و چروک ها را بیشتر می کند و افزایش پیدا میکند.