وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

با این راهکارهای مناسب موهایی زیبا داشته باشید

با این راهکارهای مناسب موهایی زیبا داشته باشید

به جای اینکه هر روز صبح تمامی تلاش خود را برای مرتب کردن موهای آشفته صرف کنید چرا از بروز این مشکلات جلوگیری نمی‌کنید؟ ترفندهایی وجود دارد که شما را مطمئن می‌سازد صبح زود به هنگام بیدار شدن از خواب موهای زیبا و خوش حالتی خواهید داشت.

 

یک رو بالشتی جدید بخرید:
بهترین روش برای داشتن موهایی خوب استفاده از رو بالشتی ابریشمی است. رو بالشتی‌های نخی موهای شما را در طول شب به سمت اطراف پرتاب می‌کند و باعث ایجاد پیچ و تاب در آن می‌گردد. اما ابریشم نه تنها با موهای شما به خوبی رفتار می‌کند بلکه رطوبت مورد نیاز را در خود نگه می‌دارد.

 

قبل از خواب از ماسک مو استفاده کنید:
اعمال ماسک مو قبل از خواب باعث مرطوب شدن موهای شما می‌گردد. سعی کنید یک قاشق غذاخوری سس مایونز، آووکادو، روغن زیتون و عسل را با هم ترکیب کنید. این یک ماسک عالی برای آبرسانی و تغذیه موهاست. بعد از اعمال این ماسک بر روی مو، مطمئن شوید که یک کلاه مناسب بر روی سر می‌گذارید.

 

با این راهکارهای مناسب موهایی زیبا داشته باشید

 

سعی کنید قبل از خواب موهای خود را ببافید:
اینکار نه تنها باعث می‌شود موهایتان از روی صورت برداشته شود بلکه به هنگام بیدار شدن از خواب موهای تمیز و مرتبی خواهید داشت. قبل از خواب سعی کنید موهای خود را ببافید. البته باید به یاد داشته باشید که این بافت بهتر است شل باشد.

 

با موهای خیس به رختخواب نروید:
به جز مواردی که موهای خود را بافته‌اید یا از ماسک مو استفاده کرده‌اید، خوابیدن با موهای مرطوب و خیس به هیچ عنوان توصیه نمی‌شود. اگرچه اجتناب از دوش گرفتن در شب برای برخی از افراد دشوار است اما ارزش امتحان کردن را دارد زیرا موی خیس ضعیف تر از موی خشک است. خوابیدن با موی خیس می‌تواند باعث شکسته شدن و بد حالت شدن آن گردد. سعی کنیدقبل از خواب موهای خود را خشک کنید.

 

با این راهکارهای مناسب موهایی زیبا داشته باشید

 

شامپوی خشک را فراموش نکنید:
شامپوی خشک را می‌توان قبل از خواب مورد استفاده قرار داد. اگر شما نیز هر روز صبح با موهای چرب از خواب بیدار می‌شوید بهتر است از این محصولات استفاده کنید. استفاده از شامپوی خشک شما را مطمئن می‌سازد که موهای چربی نخواهید داشت

 

از کش‌های الاستیک استفاده نکنید:
استفاده از کش موی الاستیک قبل از خواب به هیچ عنوان توصیه نمی‌شود مگر اینکه بخواهید بافت موی خود را با آن ببندید. موی دم اسبی می‌تواند باعث ایجاد شکستگی و بدحالتی در مو گردد و ریزش مو را نیز به همراه خواهد داشت. همچنین این کش‌ها ردی را از خود روی مو باقی می‌گذارند. اگر نمی‌توانید با موی باز بخوابید، بهتر است آن را ببافید.

 

پوست سر خود را ماساژ دهید:
اینکار باعث می‌شود موهای سالم‌تر و شاداب تری داشته باشید. با ماساژ آرام و ملایم پوست سر می‌توانید موهای براق تر و زیباتری داشته باشید. برای اینکار می‌توانید از روغن‌های طبیعی استفاده کنید.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره