وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

با این روش تیرگی زانو آرنج خود را از بین ببرید!!

با این روش تیرگی زانو آرنج خود را از بین ببرید!!

چند روش وجود دارد که تیرگی زانو و آرنج خود را از بین ببرید.لیمو ترش آب یک لیمو را بگیرید و با مقدار کافی شکر مخلوط کنید تا مخلوط حالت خمیری پیدا کند، بعد این مخلوط را حدود ۵ دقیقه روی آرنج ماساژ دهید. لیمو خاصیت رنگ‌بری دارد و شکر هم سلول‌های مرده سطح پوست را از بین می‌برد.

 

این کار را هفته ای یک بار انجام دهید. به صورت روزانه نیز از لیمو استفاده کنید به صورتی که آب نصف لیمو را گرفته و با پنبه به آرنج و زانوهای خود بمالید و یا لیمو را از وسط برش داده و روی آرنج و زانوهای خود قرار دهید. بعد از هر بار استفاده آرنج و زانوی خود را سریع نشویید،

 

با این روش تیرگی زانو آرنج خود را از بین ببرید!!

 

صبر کنید تا آب لیمو به طور کامل در پوست شما نفوذ کند. بعد از شستن حتما از کرم مرطوب کننده استفاده نمایید. گلیسیرین و گلاب مخلوطی از گلیسیرین و گلاب تهیه کنید که کمی حالت کرمی داشته باشد و روی آرنج‌ها بمالید، این کار تولید ملانین را کم می‌کند و رنگ قسمت‌های تیره پوست را روشن می‌کند.

 

در واقع هم گلاب و هم گلیسیرین به‌عنوان رنگ‌‌برهای طبیعی شناخته می‌شوند که می‌توانند پوست‌های مرده و چربی‌ها را هم بردارند. روغن زیتون شب‌ها قبل از خواب چند قطره روغن زیتون روی ناحیه تیره بمالید و صبح شست‌وشو دهید. روغن نارگیل قبل از حمام روغن نارگیل را برای 10 تا 15 دقیقه روی پوست ماساژ دهید،

 

با این روش تیرگی زانو آرنج خود را از بین ببرید!!

 

سپس ناحیه را با صابون ملایم و آب ولرم شست‌وشو دهید. از این روش هر روز یا یک روز در میان استفاده کنید. این روغن نوعی دئودورانت طبیعی هم محسوب می‌شود. همچنین می‌توانید یک قاشق غذاخوری روغن نارگیل را با نصف قاشق غذاخوری آبلیمو مخلوط کنید و برای 15 دقیقه روی ناحیه قرار دهید، سپس آن را با آب ولرم و صابون بشویید.

 

جوش شیرین یک قاشق چای خوری جوش شیرین با مقداری شیر را مخلوط کنید. این مخلوط را طوری تهیه کنید که حالت خمیری داشته باشد؛ سپس آن را به روی قسمت های تیره زانو و آرنج هایتان بمالید و به آرامی ماساژ دهید. ماست یک قاشق ماست را با کمی سرکه سفید مخلوط کرده و روی آرنج و زانوهای خود بمالید تا خشک شود سپس با آب ولرم بشویید. آلوئه ورا ژل آلوورا را برای 30 دقیقه روی ناحیه تیره قرار دهید، سپس آن را بشویید.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره