وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

با زیباترین بازیگران زن ترکیه آشنا شوید (عکس)

با زیباترین بازیگران زن ترکیه آشنا شوید (عکس)

با زیباترین بازیگران زن ترکیه آشنا شوید (عکس)

 

این روزها که سریال های ترکیه ای از محبوبیت ویژه ای در بین مردم دنیا برخوردار شده اند بازیگران آن نیز بسیار مورد توجه قرار میگیرند. در این مطلب از چهره های نمناک شما را با تصاویری از بازیگران زن ترک در سینمای ترکیه آشنا میکنیم.بازیگری در ترکیه نیاز به ظاهر و چهره ای زیبا دارد.

 

بسیاری از بازیگران مشهوری که در حال حاضر در سینما و تلویزیون ترکیه فعالیت دارند، زمانی مدل بوده اند. البته آنها نه تنها زیبا، بلکه بسیار با استعداد هم بوده اند، به طوری که توانستند خودشان را در سطح بهترین و محبوب ترین بازیگران بالا بکشند و جوایز زیادی را از آن خود کنند. در این مطلب، نام بهترین و زیباترین بازیگران زن ترک را در سال 2017 به شما معرفی می کنیم.با ما همراه باشید

 

هانده دوغان دمیر

 

با زیباترین بازیگران زن ترکیه آشنا شوید (عکس)

 

هانده دوغان دمیر بازیگر جوان و خوش آتیه تلویزیون ترکیه که به دلیل ایفای نقش زینب در سریال ترکی در «انتظار آفتاب» در بین ایرانی ها محبوب گردیده است در تاریخ 22 نوامبر 1985 در آنکارای ترکیه متولد شد. وی که در ابتدای کار به بازی در تیزرهای تبلیغاتی مشغول بود با پیشنهاد شبکه TRT ترکیه برای بازی در یک سریال مواجه شد و در سال 2011 با بازی در سریال «غم و اندوه» پا به دنیای حرفه ای بازیگری نهاد.

 

هانده دوغان دمیر فارغ التحصیل رشته جامعه شناسی از دانشگاه تاریخ و جغرافیای آنکارا است. او همچنین در دانشگاه لیل فرانسه در رشته زبان نیز تحصیل کرده است. هانده در سال 2013 با ایفای نقش زینب در سریال «انتظار آفتاب» توانست برای اولین بار به عنوان بازیگر نقش اول در یک فیلم یا سریال بازی کند.

 

جانسو دره

 

با زیباترین بازیگران زن ترکیه آشنا شوید (عکس)

 

ایران ناز جانسو دره، در 14 اکتبر 1980 متولد شد و حال جزو یکی از مدل ها و بازیگران مشهور ترکیه به حساب می آید. او تحصیلات ابتدایی و متوسطه را در ازمیر فرا گرفت و در رشته باستان شناسی از دانشگاه استانبول فارغ التحصیل شد.

 

او کار در تلویزیون و سینما را از سال 2004 شروع کرد و بین سال های 2006 تا 2008 نقشی برجسته در مجموعه تلویزیونی «سیلا» داشت. بعد از آن با همکاری کنان ایمیرزالی اوغلو در فیلم« the Last Ottoman Yandim Ali» به شهرت رسید. او توانایی های زیادی در بازیگری دارد، به طوری که در نقش های مختلفی، از کمدی گرفته تا نقش های جدی، هنرنمایی کرده است.

 

اُویکو کارایل

 

با زیباترین بازیگران زن ترکیه آشنا شوید (عکس)

 

اویکو کارایل بیشتر به خاطر چشم های جذاب و گیرایش شهرت دارد. او در استانبول در سال 1990 متولد شد و در دوران نوجوانی، پس از یک آموزش کوتاه در تئاتر در سال 2007، وارد دانشگاه دولتی هنر و تئاتر استانبول شد. او ابتدا کار خود را با تئاتر آغاز کرد اما به تدریج توانست موفقیت های بیشتری را کسب کند.

 

ایکو کارایل در سال 2011 موفق شد برای بازی در «چیزهای خوب برای مهمانی» دو جایزه استعدادهای درخشان جوان و جایزه ویژه افسس را از آن خود کند. در بین سریال های او نیز بازی در سریال «کارا پارا آشک» و همچنین نقش جمره در سریال «کوزی گونی» شاخص تر از کارهای دیگرش بوده است.

 

سِرِنای ساریکایا

 

با زیباترین بازیگران زن ترکیه آشنا شوید (عکس)

 

سرنای ساریکایا بازیگر و مدل حرفه ای ترک و صاحب جایگاه دوم دختر شایسته ترکیه در سال 2010 می باشد. این ستاره جذاب در سال 1991 در ترکیه متولد شد. بازی در سریال «عمرگل لاله» و «جزر و مد» باعث شناخته شدن وی در سطح جهانی شد. او با بازی در این دو سریال، دو تندیس پروانه طلایی کسب کرد که معتبرترین جایزه برای یک بازیگر اهل ترکیه به حساب می آید. علاوه بر بازیگری، سرنای چهره تبلیغاتی برندهای معروف ترکیه ای است. او در سال 2014 بهترین بازیگر زن شناخته شد و توسط جی کیو تندیس دریافت کرد.

 

بورجو بیریجیک

 

با زیباترین بازیگران زن ترکیه آشنا شوید (عکس)

 

بورجو بریجیک یکتین بازیگر اهل کشور ترکیه است که در سال 1989 در المالی متولد شد. وی فارغ التحصیل رشته باستان شناسی از دانشگاه اژه است. او در سال 2006 به عنوان ملکه مدیترانه مسابقه زیبایی آنتالیا برگزیده شد و پس از آن کار حرفه ای خود را در کارآموزی تئاتر شهری شهر بورنوا آغاز کرد. او به عنوان یکی از زیباترین بازیگران ترکی سال 2017 شناخته شد و حال در پروژه های سینمایی زیادی فعالیت دارد که جدیدترین آن « Life Song» می باشد.

 

سونگول اودن

 

با زیباترین بازیگران زن ترکیه آشنا شوید (عکس)

 

سونگول اودن در 17 فوریه 1977 به دنیا آمد. او در هر نقشی که پذیرفته، از نقش های جدی گرفته تا نقش های کمدی، توانسته به بهترین نحو هنرنمایی و خودش را در دل هوادارانش جا کند. او کار حرفه ای خود را در سال 1999 با سریال محبوب «Ferhunde Hanimlar» آغاز کرد. او علاوه بر بازیگری در عرصه سینما، به تئاتر نیز علاقه دارد. به لطف توانایی های او، او تا به حال جوایز زیادی را از آن خود کرده است به طوری که در سال 2012 نام بهترین بازیگر کمدی را به خود اختصاص داد.

 

سِلِن سویدِر

 

با زیباترین بازیگران زن ترکیه آشنا شوید (عکس)

 

سلن سویدر در 26 دسامبر 1986 در ازمیر، ترکیه، به دنیا آمد. سلن 54 کیلوگرم وزن و 1٫78 سانتی متر قد دارد و جزو مدل های حرفه ای ترکیه محسوب می شود. او در سال 2007 توانست دختر شایسته ترکیه شود و در مراسم دختر شایسته کشور چین نیز شرکت کند. سلن سویدر در حال حاضر در رشته روابط بین الملل در دانشگاه تحصیل می کند و علاوه بر بازیگری، به عکاسی و نویسندگی نیز علاقه دارد. او با بازی در سریال «شمیم عشق» و «عمر گل لاله» به اوج شهرت رسید.

 

برگوزار کورِل

 

با زیباترین بازیگران زن ترکیه آشنا شوید (عکس)

 

برگوزار کرل دوران کودکی خود را در اولوس، منطقه ای نزدیک بشیکتاش، استانبول گذرانده است. او در رشته تئاتر در دانشگاه هنرهای زیبای معمار سنان تحصیل کرده است. کورل با فیلم سینمایی «آشیانه گرگ ها» فعالیتش را آغاز کرد و در سال 2006 با بازی در فیلم «هزار و یک شب» مطرح شد،

 

فیلمی که نه تنها در ترکیه بلکه در کشورهای عربی و اروپای شرقی نیز طرفداران زیادی پیدا کرد. او همچنین در یک قسمت از فیلم «حریم سلطان» به عنوان بازیگر مهمان به ایفای نقش پرداخت. از سال 2012 تا ژوئن 2015 در سریال «کارادایی» در نقش فریده شادعلو بازی کرد که برای بازی در این سریال جوایز متعددی کسب کرد و شهرت و محبوبیت اش چند برابر شد.

 

هازل کایا

 

با زیباترین بازیگران زن ترکیه آشنا شوید (عکس)

 

هازال کایا در یک خانواده طبقه بالا در شهر غازی عینتاب ترکیه در 10 اکتبر 1990 به دنیا آمد. او در دبیرستان ایتالیایی در استانبول درس خواند و در سال 2009 فارغ التحصیل شد. پدر و مادرش هر دو وکیل هستند و وقتی او هفت ساله بود از هم جدا شدند. او به عنوان یک کودک هفت ساله که ویولن و باله می آموخت به دنیای هنر وارد شد.

 

هازال کایا اولین نقش مهم خود را در سریال «گنجو» ایفا کرد و پس از آن در سال 2008 در سریال «عشق ممنوع» در نقش نیهال زیاگل ظاهر شد.وی بخش عمده ای از محبوبیت خود را مدیون بازی در سریال بسیار موفق «اسمش را فریحا گذاشتم» می باشد. هازال کایا پس از دو سال عدم حضور در تلویزیون، در سال 2017 با سریال «داستان ما» که برگرفته از مجموعه تلویزیونی «بی شرم» است، بار دیگر به تلویزیون بازگشت.

 

طوبا بویوک اوستون

 

با زیباترین بازیگران زن ترکیه آشنا شوید (عکس)

 

طوبا بویوک اوستون در سال 1982 در استانبول متولد شد، دوران مدرسه را در همان شهر گذراند و سپس در رشته طراحی صحنه و دکور و طراحی لباس در دانشگاه هنرهای زیبای معمار سنان استانبول به تحصیلات خود ادامه داد. ضمن تحصیل در دانشگاه، او برای اولین بار در تبلیغ مول پد جلوی دوربین فیلمبرداری رفت.

 

وی در سال 2011 با اونور سایلاک ازدواج و صاحب دو فرزند دختر دو قلو به نام های توپراک و مایا شد. شایعاتی در مورد طلاق طوبی از همسرش بود ولی هر دو در صفحه اینستاگرام خود اعلام کردند که ما از هم جدا نشدیم. طوبا در بین زیباترین زنان جهان که از یک مجله معروف امریکایی منتشر شده بود رتبه 17 را کسب کرد.

 

با زیباترین بازیگران زن ترکیه آشنا شوید (عکس)

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره