وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

با مخوف ترین تبهکارترین زنان دنیا آشنا شوید (عکس)

با مخوف ترین تبهکارترین زنان دنیا آشنا شوید (عکس)

با مخوف ترین تبهکارترین زنان دنیا آشنا شوید (عکس)

 

برخی اوقات تبهکاری و قتل هاي خوفناک را زنان انجام میدهند که همۀ وقت به احساساتی و دل رحم بودن مشهور میباشند.شاید بخاطر این است که زنها در همه زمینه ها توانایی هایی دارند

 

کلودیا فیلیکس

به گزارش ایران ناز رئیس یک گروه مافیایی خطرناک هست و مانند سلبریتی هاي سینمایی رفتار میکند. به او لقب امپراتور /آنتراکس/ و /زیبا ترین مافیا/ را داده اند.کلودیا سرکرده ي یکی از مشهور ترین گروه هاي ترور و قتل در کشور مکزیک به اسم /لوس آنتراکس/ می‌باشد.او پیش از اینکه به عضویت این گروه دربیاید در بزرگ ترین سازمان تجارت مواد مخدر جهان در کشور مکزیک به اسم /سینالوا/ به کار گماشته شده بود. این گروه متشکل از خشن ترین مجرمین جهان هست. او متولد کشور مکزیک و سی ساله هست و از ازدواج با /ال چافو/ سه فرزند دارد. پس از مدتی از همسرش که او هم یک قاچاقچی بود جدا شد.

 

با مخوف ترین تبهکارترین زنان دنیا آشنا شوید (عکس)

 

از جمله دلایل شهرت کلودیا فیلیکس شباهت او به /کیم کارداشیان/ سلبریتی آمریکایی هست. کلودیا با گذاشتن عکس هاي گوناگون در فیسبوک و اینستاگرام به سبک کیم کارداشیان کوشش می‌کند تا به درستی این ادعا تأکید کند و خودش را شبیه او نشان دهد.هر چند که کلودیا ارتباط ي خود با هر گروه تروریستی را تکذیب می کنداما همه ي وقت در تصاویر منتشره اش با خنجر، سلاح و یا مسلسل «صورتی رنگ» به چشم می خورد. او یک تبهکار حرفه اي هست اما هیچگاه خودش را از دیگران مخفی نکرده و در همه ي جا با چند بادیگارد مسلح به چشم می خورد

 

جودی موران، نوشتن کتاب

 

با مخوف ترین تبهکارترین زنان دنیا آشنا شوید (عکس)

 

با مخوف ترین تبهکارترین زنان دنیا آشنا شوید (عکس)

 

جودی موران این زن سالخورده، با مو هاي سپید و عینک هاي طبی اش و چروک هایي که در صورتش دارد به راحتی میتواند نقش یک مادربزرگ مهربان را بازی کند. اما او در واقع رئیس یک گروه مافیایی بزرگ و خطرناک و بازرگان انسان و اعضای بدن بوده هست. جودی موران در 18 دسامبر ۱۹۴۴ میلادی به جهان آمد و رئیس بزرگ ترین گروه مافیایی در ملبورن استرالیا شد. همسر اول او /لزلی کول/ هم سرکرده ي یک گروه مافیایی بود انها صاحب یک فرزند به اسم مارک شدند. لزلی در سال «1982» در یک درگیری کشته شد.

 

جودی موران پس از کشته شدن با /لویس موران/ ازدواج کرد و پسری به اسم جیسون به جهان آورد. در سال «2000» میلادی پسر اولش مارک و در سال «2003» پسر دومش جیسون در یک تیراندازی کشته شدند.در مارس 2004 هم لویس موران در باشگاه برونزویک ملبورن بر اثر شلیک گلوله به قتل رسید. به این ترتیب او ریاست مافیا را بر عهده گرفت.پس از کمتر از دو هفته از فوت همسرش جودی موران شروع به نوشتن کتابی دربارت ي تجاربش نمود. این کتاب در سال 2005 میلادی تحت عنوان «My StoryThrough Random House» به چاپ رسید.

 

در سال 2007 میلادی جودی موران از انگیزه ي خود برای چاپ جلد دوم کتاب گفت. در ژوئیه ي سال 2009 برادر ناتنی همسر متوفایش را کشته شد. و در روز بعد همراه با سه نفر دیگر به انگ همکاری در قتل او دستگیر شد. بعد از چند جلسه محاکمه از جانب هیئت منصفه ي دادگاه مقصر شناخته و به 26 سال حبس محکوم شد.

 

ماریا لئون، مادر ۱۳ فرزند

 

با مخوف ترین تبهکارترین زنان دنیا آشنا شوید (عکس)

 

او یکی از خطرناک ترین زنان تبهکار جهان و یک قاچاقچی مواد مخدر و آدمکش مزدور بود و با مافیای قاچاق کشور مکزیک ارتباط ي دوستانه اي داشت. سایه ي ترس او تا مدت ها بر سر مردم لس آنجلس سنگینی میکرد.در سال ۲۰۰۸ میلادی پلیس در یک تیراندازی پسر وی را کشت.او برای حضور در مراسم تدفین پسرش آماده شد و پلیس توانست وی را به انگ قتل عمد و قاچاق مواد مخدر و تجارت اعضای بدن دستگیر کند و به حبس بیندازد. او مادر ۱۳ فرزند هست.

 

گیزی وتال، بازگشت مجدد به زندگی

 

با مخوف ترین تبهکارترین زنان دنیا آشنا شوید (عکس)

 

نخستین زنی که ریاست یک گروه مافیایی در ایتالیا را به دست گرفت. او در ۳۷ سالگی در یکی از مناطق ناپل ایتالیا ریاست گروه مافیایی خطرناکی را بر عهده گرفت و از سال ۱۹۹۸ تا ۲۰۰۳ میلادی به فعالیت هاي مجرمانه خود ادامه داد و در سال ۲۰۰۵ میلادی دست از اعمال مجرمانه برداشت و به زندگی عادی بازگشت.

 

ساندرا اویلا بلتران، مجذوب ي آرایش و زیبایی
به او لقب ملکه پاسیفیک «اقیانوس آرام» را داده اند. او در ۱۱ اکتوبر ۱۹۶۰ در کشور مکزیک به جهان آمد. پدر و مادرش هر دو قاچاقچی هاي مشهوری بودند که کارتل هاي مواد مخدر را هدایت میکردند. برادر مادرش به جرم قتل و کشتن یک مأمور ویژه در ایالات متحده به چهل سال حبس محکوم شد. اویلا از نسل سوم سوداگران مواد مخدر در خانواده اش بود. در دهه ي هفتاد وقتی که یک طفل بود در قاچاق هروئین و کوکائین دست داشت. ساندرا اویلا دو بار ازدواج کرد و هر دو همسر او افسرهای پلیسی بودند که پس از ازدواج با ساندرا به فروشندگان حرفه اي مواد مخدر تبدیل شدند. در سال ۲۰۰۲ پسر ساندرا به گروگان گرفته شد. او برای آزادی پسرش مجبور تماس گرفتن با پلیس شد.

 

با مخوف ترین تبهکارترین زنان دنیا آشنا شوید (عکس)

 

با مخوف ترین تبهکارترین زنان دنیا آشنا شوید (عکس)

 

پس از ماجرای گروگانگیری، ساندرا اویلا در زیر ذره بین پلیس قرار گرفت و در سال ۲۰۰۷ میلادی به انگ پول شویی به ارزش میلیاردها دلار و همین طور قاچاق مواد مخدر از کشور مکزیک به کلمبیا دستگیر شد. او پس از سپری کردن مدتی از محکومیت خود در ایالات امریکا در سال ۲۰۱۵ آزاد شد و در حال آماده در /گواداخالارا/ زندگی می‌کند. نکته ي دیدنی اینکه او در کشور مکزیک محبوبیت بالایی دارد و مردم به او به چشم یک زن پیروز و بازرگان حرفه اي نگاه میکنند.یکی از نکات دیدنی درمورد شخصیت ساندرا این هست که وی در کنار بی‌رحمی و خشونت، در کار بسیار خونسرد و مجذوب زیبایی هست این خصوصیت در او به حدی شدید هست که گذشته از حضور در دادگاه از ماموران خواست اجازه دهند مقداری آرایش کند تا هنگام حضور مقابل دوربین‌ها آراسته باشد.

 

این علاقه به حدی هست که وی در دوران حبس پس از خواهش و تاکید فراوان، زندانبان را خوشنود کرد که به او اجازه تزریق بوتاکس از پشت میله‌هاي حبس را بدهد. البته اینکار عاقبت خوشی نداشت و در پی آن زندانبان و دکتر برای همکاری در اینکار غیرقانونی از کار برکنارشد

 

اندینا أریلانو فیلیکس، مغز متفکر اقتصادی

 

با مخوف ترین تبهکارترین زنان دنیا آشنا شوید (عکس)

 

اندینا فیلیکس، او از جمله قوی ترین مافیای مواد مخدر در کشور مکزیک بوده و گروه تبهکار مشهور به «کارتل تیخوانا» را هدایت می‌کرد. بنا به گزارش اداره ي مبارزه با مواد مخدر کشور مکزیک او از جمله نخستین سلاطین زن در عرصه ي قاچاق مواد افیونی و مخدرات در جهان هست. او در آوریل سال ۱۹۶۱ میلادی در مازاتلان کشور مکزیک به جهان آمد و در دانشگاه رشته ي حسابداری خواند. از او بعنوان /مغز متفکر اقتصادی/ قاچاقچیان یاد میکنند، زیرا با پول هاي نامشروع به دست آمده در پروژه هاي گوناگون سرمایه گذاری کرد و برای مافیای خود سودآوری بسیاری داشت. او در سال 2012 به انگ پولشویی و قاچاق مواد مخدر دستگیر و راهی حبس شد.

 

با مخوف ترین تبهکارترین زنان دنیا آشنا شوید (عکس)

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره