وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

بداخلاقی این فرد مشهور سوژه رسانه ها شد (عکس)

بداخلاقی این فرد مشهور سوژه رسانه ها شد (عکس)
تیم پیشکسوتان میلان با نام‌های بزرگی به ایران آمد، ستارگانی که حداقل در گذشته بسیاری از آنها در جهان ستاره‌هایی محبوب بودند. حضور آنها توانست روزی شیرین را نه تنها برای مهدی مهدوی‌کیا و سایر پیشکسوتان فوتبال رقم بزند بلکه هواداران فوتبال در ایران از طرفداران میلان گرفته تا پرسپولیسی‌ها و سایر اهالی فوتبال را شادمان کرد اما بزرگان میلانی با رفتارهای خود سبب شدند تا خاطره چندان خوبی از آنان حداقل برای کسانی که این تیم را به ایران دعوت کردند باقی نماند و می ماند در همینجا.
 
بداخلاقی این فرد مشهور سوژه رسانه ها شد (عکس)

 رفتار عجیب اعضای تیم میلان از صبح پنج‌شنبه کلید خورد. ابتدا بسیاری از اعضای این تیم رفتن به موزه سعدآباد را به حضور در شیرخوارگاه آمنه ترجیح دادند. ظهر همان روز بود که رویانیان و گروهش با بحرانی دیگر از سوی میلانی‌ها روبه‌رو شدند و آنها اعلام کردند که تا 30 درصد باقی مانده از پول مورد توافق برای حضورشان در ایران را دریافت نکنند، حاضر نیستند برای بازی به ورزشگاه بروند. قرارداد پرسپولیس با پیشکسوتان میلان رقمی در حدود 200 هزار دلار بود و بازیکنانی که روزگاری نامداران فوتبال ایتالیا و شهر میلان بودند تنها زمانی سوار بر اتوبوس راهی ورزشگاه آزادی شدند که 60 هزار دلار پایانی قرارداد خود را دریافت کردند.

در واقع 50 هزار هوادار فوتبالی که در ورزشگاه آزادی بودند، مهدی مهدوی‌کیا و پیشکسوتان پرسپولیس هیچکدام خبر نداشتند که وقتی در حال آماده شدن برای این بازی هستند، ستارگان میلانی اصل بازی را به چالش کشیده و حتی تا ساعتی مانده به آغاز بازی احتمال لغو آن وجود داشت.اگر این اتفاق رخ می‌داد شرمساری بزرگی را برای فوتبال ایران رقم زده و با توجه به حضور ده‌ها هزار هوادار در ورزشگاه می‌توانست فاجعه‌بار باشد اما در نهایت پول رسید و پیرمردهای میلانی برای این بازی وارد زمین شدند.

با اتمام بازی پرسپولیس و میلان پرده دیگری از بداخلاقی رونمایی شد. در ابتدا قرار بود نشست خبری برگزار شده و بازیکنان روسونری هم در میکسدزون پاسخگوی خبرنگاران باشند اما در نهایت چنین اتفاقی نیفتاد.تنها ماسارو، مالدینی و ماسیمو اودو در نشست خبری حاضر شده و پاسخگوی سئوالات خبرنگاران شدند و ابراهیم با که از بدو ورودش به ایران برخلاف بیشتر بازیکنان میلان رفتاری به دور از تکبر داشت هم تنها نفری بود که در میکسدزون با خبرنگاران همکلام شد.

پنج‌شنبه شب زمان ضیافت شام پرسپولیس برای میلانی‌ها بود، شبی با مدعوین مختلف از پیشکسوتان پرسپولیس گرفته تا فاطمه معتمد آریا، مازیار فلاحی، نیکی کریمی، پژمان بازغی و حیاتی گوینده خبر اما میهمانان اصلی رویانیان باز هم برای تلخ کردن شام به کام مدیرعامل پرسپولیس سورپرایز دیگری داشتند.در حالی که 2 شبکه تلویزیونی برای کشاندن اعضای تیم میلان به برنامه زنده و همزمان خود رقابتی سرسختانه را آغاز کرده بوده بودند، ناگهان میلانی‌ها اعلام کردند که این خواسته از آنها برخلاف قرارداد است و حتی شنیده شد برای حضور در این برنامه‌ها پیشنهادهایی تا 30 هزار دلار نیز مطرح شده است. در ادامه مشخص شد شرکت میران به عنوان واسطه این بازی در این بهانه‌گیری و درخواست‌های مالی نقش اول را ایفا می‌کند.

در تمام این مدت پائولو مالدینی چهره جذاب تیم میلان رفتار عجیبی را از خود نشان داد. او از جمله نفراتی بود که به جای شیرخوارگاه آمنه سر از موزه سعدآباد درآورد و در ضیافت شام نیز شرکت نکرد. در حالی که عنوان شد مالدینی قهر کرده و به این مراسم نیامده، مشخص شد او پیشنهادهای مالی را برای حضور در 2 برنامه تلویزیونی رقیب مطرح کرده و تامین نشدن این مبلغ سبب شده تا مالدینی قید حضور در ضیافت شام و این 2 برنامه را بزند.البته این رفتار نه تنها از سوی مالدینی بلکه توسط بسیاری دیگر از بازیکنان میلان هم تکرار شد و در نهایت گتوسو از هتل و با تماس اینترنتی در یکی از این برنامه‌ها (90) شرکت کرد.
 
باره‌سی و ماسارو نیز در حالی به ضیافت شام رویانیان آمدند که در اصل هدف‌شان چانه زدن و درخواست پول برای پذیرفتن حضور در برنامه تلویزیونی بود. شاید برای کسی باورکردنی نباشد آن کسی که در برج میلاد مقابل رویانیان مشغول چانه‌زنی و مطالبه پول است فرانکو باره‌سی، مدافع محبوب و بزرگ ایتالیا در دهه 90 میلادی باشد.همزمان با برگزاری شام لحظات پراسترسی میان مدیرعامل پرسپولیس و مسئولان میلانی به ویژه باره‌سی قرار داشت که مدعی بودند حضور در برنامه تلویزیونی در قرارداد آنها نیامده و حاضر نیستند به این کار تن دهند و رویانیان هم اصرار داشت که قرارداد کاملی را با آنها بسته است.

به هر صورت میلانی‌ها امروز ایران را ترک می‌کنند و برای مردم فوتبالدوست ایران که شاید روزگاری باره‌سی، مالدینی، ماسارو و دیگر نفرات میلان مردان رویای آنها بودند و با پیراهن لاجوردی ایتالیا و روسونری خاطرات شیرینی برای آنها خلق شده بود، روز 7 آذر نیز یادگاری خوب دیگری ثبت شد اما واقعیت این بود که پیرمردهای میلانی میهمان‌های خوبی نبودند.