وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

بدترین بلاهایی که ممکن است بر سر آلت تناسلی مردان بیاید ( عکس )

بدترین بلاهایی که ممکن است بر سر آلت تناسلی مردان بیاید ( عکس )

بدترین بلاهایی که ممکن است بر سر آلت تناسلی مردان بیاید ( عکس )

 

آلت تناسلی مردان ممکن است دچار آسیب های مختلفی شود .مسائل بسیاری روی کارکرد آلت تناسلی مردانه تاثیر میگذارد مثلا درمان جراحی روده یا سرطان پروستات وخیم، در موارد بسیار نادر، منجر به «فیستول» می‌شود

 

آلت تناسلی یک عضو حساس در بدن آقایان است که باید نسبت به سایر اعضای بدن مراقبت بیشتری شود. در این مقاله سعی بر آن است که شما را با آسیبهای جدی این اندام بدنتان که لازمه مراجعه سریع به پزشک است آشنا کنیم.

 

غلاف شدگی (invaginated)

 

یک اصطلاح تخصصی است که پزشکان برای توصیف حالتی از آن استفاده می‌کنند که آلت تناسلی مرد به داخل برگشته و باصطلاح غلاف شده است. این اتفاق ممکن است برای شما نیز رخ دهد. به این حالت اصطلاحاً آلت تناسلی به دام افتاده نیز می‌گویند که معمولاً تا حدی ناشی از نوعی فشار شدید بر روی آن می‌باشد. در واقع، آلت تناسلی با فشار زیاد مستقیماً به درون بافت چربی زیرپوستی واقع در میان لگن و آلت تناسلی فرو می‌رود.

 

با توجه به عکس‌های نمونه‌های موردی اخیر دکتر وانگ از قربانیان حادثه تصادف با موتور سیکلت، این وضعیت، مشابه با غلاف خالی پوست که بی‌شباهت به انتهای خرطوم فیل نیز نیست، می‌باشد. خبر خوب به گفته دکتر وانگ، این است که این نوع تصادف بسیار نادر است. همچنین از طریق «استخراج با دست» و جراحی تا حد زیادی برگشت پذیر می‌‌باشد. او در گزارش مربوط به یک فرد خوش شانس می‌گوید: «در این حادثه، هیچ آسیب مستقیمی به آلت وارد نشده بود.» و این فرد پس از «استخراج»، بطور نرمال قادر به انجام عمل جنسی و دفع ادرار بود- که البته می‌توان گفت اکثر مبتلایان به SOB در این لیست تا این حد خوش شانس نمی‌‌باشند.

 

بدترین بلاهایی که ممکن است بر سر آلت تناسلی مردان بیاید ( عکس )

 

آلت تناسلی ساکسوفونی یا Saxophone Penis

 

در نتیجه بسته شدن غدد لنفاوی یا یک عفونت باکتریایی مرتبط با کلامیدیا رخ می‌دهد. بر اساس مطالعه موردی انجام شده در هند، در این بیماری نادر، آلت تناسلی متورم شده و از شکل خود خارج می‌گردد. تورم و پیچ خوردگی آن را می توان با دارو رفع نمود. دفع ادرار نیز بصورت نرمال قابل دستیابی است – البته چنانچه به پهلو بایستید. اما انجام عمل جنسی امکان پذیر نمی‌باشد.

 

سیم‌های متقاطع یا Crossed Wires

 

درمان جراحی روده یا سرطان پروستات وخیم، در موارد بسیار نادر، منجر به «فیستول» می‌شود؛ منظور از فیستول پاره شدن بافتی است که مجرای ادرار را به انتهای روده بزرگ یا مقعد متصل می‌کند. از نشانه های ثبت شده این حالت، چکیدن ادرار از ناحیه مقعد می‌باشد که یعنی مدفوع راه خود را بسوی مجرای ادرار و مثانه پیش می‌گیرد. البته این مشکل کاملا قابل درمان است اما بهبود آن با توجه به مطالب منتشر شده از سوی دپارتمان اورولوژی دانشگاه یوتا، بسیار مشکل و زمان بر می‌باشد.

 

چنانچه به هنگام آبتنی در رودخانه آمازون شاهد پیرانا (نوعی ماهی کوچک)، کی‌من (نوعی سوسمار) و سفره ماهی (که انتهای دم آن تیغ های زهرآگین دارد) بوده اید، احتمالا آسیب به آلت تناسلی شما وجود دارد. ماهی به این معروف است که تیرهایی را بسوی دهانه آلت تناسلی مردان در حال شنا، پرتاب کرده و مجرای ادرار را مختل می‌کند. به محض فرو رفتن تیر در آلت تناسلی، این گربه ماهی آبهای شیرین، شبکه تیغ‌های چتر مانند خویش را باز می‌کند و با لذت آنها را بسوی شما پرتاب کرده و اجازه می‌دهد تا آنها به خون شما وارد شوند. خارج ساختن این تیغ‌ها دردناک تر از آن چیزی است که بتوان تصورش را کرد.

 

بدترین بلاهایی که ممکن است بر سر آلت تناسلی مردان بیاید ( عکس )

 

زنده بگور

 

چنانچه تصادفاً قسمتی از بدنه آلت تناسلی به هنگام ختنه همراه با پوست حشفه بریده شود، آلت تناسلی در صورتی رشد می‌کند که به کیسه بیضه متصل می‌باشد. در نتیجه، بدنه در لایه‌ای از چربی انباشه شده در اطراف اندام تناسلی «مدفون شده» یا گیر می‌افتد. تحقیقات انجام شده از سوی دانشکده پزشکی ویرجینیای شرقی نشان می‌دهد که خوشبختانه این حالت کاملا با عمل جراحی بهبود می‌یابد.

 

منحنی دردسر ساز

 

ایجاد پلاک بر روی آلت تناسلی سبب بیماری پیرونی یا انحنای آلت می‌گردد. به عبارتی وجود یک منحنی دراماتیک بر روی آلت تناسلی مرد که به هنگام نعوظ دردناک بوده و عمل جنسی را با مشکل مواجه می‌سازد. موضوع وحشتناک‌تر آن که در ایالت متحده، تشخیص این بیماری، هر ساله بین 65 تا 120 هزار مرد میانسال گزارش می‌شود. پزشکان در دانشگاه کارولینای شمالی میگویند دارو و جراحی می‌تواند در درمان این بیماری موثر باشد اما هیچ تضمینی برای بهبود کامل آن وجود ندارد.

 

آلت شکسته

 

بدترین بلاهایی که ممکن است بر سر آلت تناسلی مردان بیاید ( عکس )

 

بنا به گفته پزشکان دانشگاه ایالتی اوهایو، وقتی هیچ استخوانی برای «شکستن» وجود ندارد، می‌توانی حفره‌های cavernosa آلت تناسلی خود را «بشکنید»- این حفره‌ها لوله‌های استوانه‌ای شکلی هستند که به هنگام نعوظ، مملو از خون می‌گردند. چنانچه در حالت نعوظ – معمولا به هنگام رابطه جنسی شدید- این لوله‌ها خم شوند، امکان پاره شدن آنها و جمع شدن خون در آلت تناسلی وجود دارد که منجر به تورم و از شکل افتادن آلت تناسلی برای همیشه می‌گردد و در صورت عدم انجام سریع عمل جراحی، عملکرد جنسی برای همیشه مختل می‌شود.

 

تاتو ممنوع

 

یک مرد پس از تاتوی نام همسرش بر روی آلت تناسلی خویش، به مدت 3 ماه از نعوظ دایمی آلت نیمه سخت خود رنج برد. دلیل آن، فرو رفتن سوزن تاتو در عمق اندکی بیشتر از حالت نرمال و ایجاد جریان غیرعادی فشار خون در این ناحیه بوده است.

 

بدترین بلاهایی که ممکن است بر سر آلت تناسلی مردان بیاید ( عکس )

 

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره