وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

بدون آرایش کردن زیبا و جذاب باشید

بدون آرایش کردن زیبا و جذاب باشید

بدون آرایش کردن زیبا و جذاب باشید

 

این روزها شیک بودن زیبا بودن و داشتن چهره ای زیبا دیگر در استفاده زیاد از لوازم آرایش نیست بلکه در سادگی است, به جای آرایش به سلامت پوست صورت تان توجه کنید. شرط لازم و کافی برای استفاده نکردن از لوازم آرایش داشتن یک پوست سالم و باطراوت است. غذای سالم بخورید. بهداشت پوست تان را مراقبت کنید و مراقب جوش های مزاحم باشید.

 

خانم ها مجبور نیستند تا هر روز زمان زیادی را نگران استفاده از انواع کرم های شل و آبکی با پودرهای عطسه آور گران قیمت باشند تا زیبا به نظر برسند، بیشتر وقت دارند تا به خود زندگی بپردازند.با اینکه خیلی از خانم ها برای اینکه به خود یا خانواده شان برسند خیلی وقت ندارند اما ناخودآگاه زمان زیادی را جلوی آینه تلف می کنند.برای اینکه بدون آرایش نیز زیبا باشید لازم است به چند نکته در این زمینه توجه کنید.

 

ابروها یک دنیا تفاوت ایجاد می کنند!

همه ما می دانیم که شکل ابروها نقش بسیار موثری در زیبایی طبیعی چهره دارند. همیشه سعی کنید ابروهای خود را به بهترین شکل ممکن مرتب کنید و موهای اضافه اطراف ابرو را با استفاده از موچین بردارید تا ابروهایتان همیشه منظم و زیبا باشند.

 

کرم ضدآفتاب و BB کرم

اگر می خواهید علاوه بر محافظت از پوست درخشش طبیعی پوستتان نیز افزایش یابد حتما از کرم ضدآفتاب استفاده کنید. علاوه بر این استفاده از BB کرم نیز که یک ترکیب عالی از کرم ضدآفتاب، کرم مرطوب کننده و کرم پایه است نیز می تواند نقش بسیار موثری در افزایش زیبایی طبیعی چهره داشته باشد. این کرم ها علاوه بر محافظت از پوست باعث می شوند تا پوست صورت ظاهری صاف و یکدست داشته و به آرایش نیازی نداشته باشید.

 

بالم لب

استفاده از بالم لب یک روش بسیار ساده و اثربخش برای از بین بردن حالت پوسته پوسته و خشکی لب است و همچنین کمک می کند تا پوست لب همیشه نرم و مرطوب بماند. ضرورت استفاده از بالم لب در فصل زمستان بسیار بیشتر نیز می شود زیرا در این فصل سردی هوا خشکی بسیار بیشتری برای لبها ایجاد خواهد کرد. یک بالم لب خوب که از مواد طبیعی و خوشبو ساخته شده باشد می تواند به سادگی نرمی و لطافت خوبی را برای لب ایجاد کند.

 

مژه های بلند، پر و فر خورده

برای اینکه مژه هایتان به طور طبیعی بلند و پرپشت شوند از وازلین استفاده کنید. علاوه براین می توانید از کرم ها و یا سرم های مختلفی که برای تقویت مژه ها وجود دارند استفاده نمایید و از این طریق مژه ها و چشم های خود را بدون آرایش زیباتر و جذاب تر نمایید. وقتی مژه ها به طور طبیعی بلند و پرپشت باشند دیگر نیازی به استفاده از ریمل نخواهید داشت و تنها با استفاده از فرمژه، مژه هایتان زیباتر و جذاب تر خواهند شد

 

اسکراب صورت

روزهایی که احساس می کنید پوستتان بی روح و کسل کننده شده است باید از یک اسکراب خوب و طبیعی استفاده کنید تا سلول های مرده و آلودگی ها را از روی پوست جدا کرده و دوباره شادابی و طراوت را برای پوستتان ایجاد نماید.

 

مدل مو مناسب

یک مدل موی زیبا که تناسب خوبی با حالت چهره، شخصیت و موقعیتتان داشته باشد می تواند نقش بسیار موثری در زیباتر و جذاب تر دیده شدنتان داشته باشد. حتی زمانی که احساس می کنید چهره تان زیبایی و طراوت همیشگی را ندارد یک مدل موی مناسب می تواند همه چیز را تغییر دهد.

 

لبخند زدن

همیشه از روش های عالی برای مراقبت از دندان هایتان استفاده کنید تا دندان هایی سفید و زیبا داشته باشید و از این طریق لبخندتان نیز زیباتر شود! هرچه دندان ها زیباتر و سفیدتر باشد چهره را نیز زیباتر و روشن تر نشان خواهند داد.

 

عطر و رایحه مناسب

همیشه از عطر و رایحه ای ظریف و ماندگار استفاده کنید تا در طول روز باقی بماند و حس خوشایندی را برایتان ایجاد کند. خوب و زیبا بودن در ظاهر در درجه اول به خودتان بستگی دارد هرچه از درون نسبت به خودتان حس بهتری داشته باشید مطمینا از بیرون نیز خوب و زیبا دیده خواهید شد.

 

اکسسوری

ایران نازممکن است هیچ گونه آرایشی بر روی صورت خود نداشته باشید اما استفاده از اکسسوری های مختلف مانند دستبند، گردنبند، گوشواره، روسری، دستمال گردن و … همگی می توانند باعث زیباتر و جذاب تر شدن شما شوند. اکسسوری های خود را متناسب با موقعیت و مناسبتی که در آن حضور دارید انتخاب کنید تا استایل و ظاهری شیک و پر زرق و برق را برایتان ایجاد کنند.

 

افزایش اعتماد به نفس

خود واقعی خود را دوست داشته باشید و زیبایی خود را وابسته به لوازم آرایش مختلف ندانید! همیشه زیبایی طبیعی خود را تحسین کنید و به دنبال کشف زیبایی واقعی و طبیعی در خود باشید و اعتماد به نفس خود را افزایش دهید.

 

بدون آرایش کردن زیبا و جذاب باشید

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره