وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

برات پیت بازیگر هالیوودی به تازگی ده کیلو چاق شده!

برات پیت بازیگر هالیوودی به تازگی ده کیلو چاق شده!
این ستاره مشهور دنیای هالیوود به تازگی استرس زیادی را تحمل کرده است و در طول ۱۲ ماه گذشته ۱۰ کیلو چاق شده است.براد پیت که قدش حدود ۱۸۳سانتی متر است ، همیشه وزنش در حدود ۷۷ کیلو نگه می داشت اما حالا وزن او نزدیک به ۸۶ کیلو شده است.یک منبع خبری به روزنامه آمریکایی نشنال اینکوایر گفت: براد خودش هم خوب می داند که این روزها خیلی چاق شده و اضافه وزن دارد.
 
در طول چندماه گذشته او بخاطر شرایط سختی که داشت برای ورزش کردن به اندازه کافی وقت نداشت و واقعا" هم شرایط زندگی او در این مدت طوری نبود که او بتواند به حفظ تعادل اندامش و رفتن به باشگاه و پارک برای ورزش کردن فکر کند. این روزها براد از وقتی که از خواب بیدار می شود تا زمانی که می خوابد درگیر کارهایش است و وقتی که در خانه نیست دائما شکلات و غذاهای مکزیکی مورد علاقه اش را می خورد .
 
همین موضوع باعث شده به شدت چاق شود. این اضافه وزن در صورت و شکم او کاملا نمایان است.علاوه براین ، حضور او و آنجلینا در مراسمهای افتتاحیه و فرش قرمز متعدد برای تبلیغ فیلم جدیدش نیز در این چاقی بی تاثیر نیست . زیرا بعد از این مراسمها ، معمولا" جشنهای بزرگی برگزار می شود و براد که باید در این جشنها حاضر شود به هیچ وجه نمی تواند رژیم غذایی همیشگی خود را رعایت کند.