وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

آموزش روش براق کردن مو با آلمینیوم و آبلیمو

آموزش روش براق کردن مو با آلمینیوم و آبلیمو

آموزش روش براق کردن مو با آلمینیوم و آبلیمو

 

شاید باورتان نشود بتوان با راههای دم دست و ارزان و خانگی ، موهایی به درخشانی موهای بازیگران هالیوودی داشت! به گزارش ایران ناز داشتن موهای درخشان و براق آرزوی هر خانمیست . اما راه داشتن موهای براق چیست ؟ راز براق کردن مو با استفاده از آلمینیوم و آبلیمو را با ما در ایران ناز  فرا بگیرید ! با یک ورق آلومینیوم موهایتان را پرپشت و درخشان کنید، کاملا حقیقت دارد روشی که به عنوان راهی خانگی به عنوان تقویت و براق کننده مو و البته رفع کامل شوره سر در مدت یک ماه به شما پیشنهاد می کنیم.

 

استفاده از محصولات آرایشی بهداشتی به عنوان براق کننده مو و امتحان روش های مختلف برای داشتن موهای پرپشت و قوی گاهی شما را به نتیجه دلخواه نمی رساند اما همیشه راهی هست که ثابت شده و موثر باشد پس بهترین کار امتحان روش های تایید شده است به خصوص روش های خانگی که با استفاده از مواد اولیه طبیعی عمل می کنند .موهای ما بر اثر آلودگی هوا ، تغذیه و ویژگی ژنتیکی گاهی بی رنگ و کدر می شود. برای همین خیلی ها می خواهند موهایی شفاف و براق داشته باشند که صد البته به زیبایی آنها بیشتر از آنچه که فکر کنید می افزاید نکته دیگر این است که متاسفانه این ماسک ها و شامپوهای براق کننده مو به خاطر ترکیبات شیمیایی و نمک زیاد باعث ریزش مو می شوند . ما به شما یک راه ساده و معجزه آسا برای براق کردن مو پیشنهاد میکنیم که نه تنها با استفاده از این ماسک موهایی شفاف و براق دارید بلکه از ریزش مو جلوگیری میکند و موها را درشت و قوی می کند.

آموزش روش براق کردن مو با آلمینیوم و آبلیمو

 

مواد لازم برای براق کردن مو

 

یک عدد لیمو یا پرتقال یا گریپ فروت

یک عدد موز

یک و نیم لیتر شیر

آلومینیوم

 

روش ساخت ماسک براق کننده مو و تقویت تار موهای نازک

 

کاری که باید انجام دهید خیلی ساده است اول آب لیمو یا پرتقال یا گریپ فروت را پوست بگیرید بعد موز را در مخلوط کن با شیر مخلوط کنید و بعد همه را با هم مخلوط کنید و موها را کاملا با این ماسک بپوشانید و حالا به مرحله اصلی و متفاوت از ماسک های دیگر می رسید و آن پوشاندن موها با ورق آلومینیوم است. سر را کامل با آلومینیوم بپوشانید و بگذارید به مدت نیم ساعت بماند و بعد با شامپو موها را بشویید. این ترکیب با آلومینیوم موها را نه تنها تقویت و فوق العاده می کند بلکه آن براقیتی که به دنبالش هستید به موها هدیه می دهد.مهمتر اینکه شوره را هم از سر شما بر طرف می کند. کافیست امتحان کنید در هفته دو بار این کار را انجام دهید تا از نتیجه آن در عرض یک ماه شگفت زده شوید. بنابراین به راحتی با یک ماسک ساده و آلومینیوم می توانید موهای خود را متفاوت کنید.

 

 

مطالب مرتبط:

 

راهی برای براق و درخشان کردن موها

 

آموزش صاف کردن موی فر به صورت طبیعی

 

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره