وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

برای موزدایی از بدن به جنس پوست بستگی دارد

برای موزدایی از بدن به جنس پوست بستگی دارد
یک متخصص پوست گفت: اپیلاسیون در سالن‌های زیبایی به دلیل خطر بیماری‌های پوستی که ممکن است ایجاد کند، توصیه نمی‌شود.دکتر سیما رسایی اظهار کرد: روش مناسب برای موزدایی از بدن به جنس پوست بستگی دارد. برای مثال استفاده از اپی‌لیدی برای کسانی که سابقه اگزما یا خشکی پوست دارند توصیه نمی‌شود، چرا که این کار موجب تحریک و ایجاد خارش در چنین پوست‌های شده و در نهایت، سطح پوست را دچار لک یا تیرگی می‌کند.

وی ادامه داد: استفاده از ژیلت یا موم تاثیری بر میزان رشد موهای بدن نداشته و تنها از آن جهت که اپیلاسیون به ساقه مو آسیب وارد می‌کند مو را کمی نازک‌تر می‌کند در حالی که استفاده از ژیلت خشن شدن مو را به دنبال دارد.

این متخصص پوست درباره مشکلاتی که ممکن است موزدایی به وسیله اپیلاسیون در آرایشگاه‌ها و مراکز مربوط به این کار ایجاد کند، تصریح کرد: علاوه بر مشکلاتی مانند قرمزی، سوختگی یا ایجاد لک بر روی پوست، بر اساس نحوه انجام اپیلاسیون مهم‌ترین مشکلی که این کار برای بیماران ایجاد می‌کند انتقال بیماری‌های پوستی است.

وی توضیح داد: درست است که هنگام اپیلاسیون پدهای موبرداری یک‌بار مصرف بوده و تعویض می‌شود ولی ظرفی که ماده اپیلاسیون در آن قرار دارد، مشترک است و در صورت ابتلای یکی از مشتریان به بیماری‌های واگیردار پوستی، این بیماری به نفر بعدی از طریق ظرف منتقل می‌شود.این متخصص پوست در پایان افزود: از جمله شایع‌ترین بیماری‌های پوستی انتقال یافته از این طریق می‌توان به زگیل در ناحیه تناسلی اشاره کرد.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره