وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

برترین زن در صنعت مد معرفی شد (عکس)

برترین زن در صنعت مد معرفی شد (عکس)
نائومی کمبل 43 ساله بدون شک یکی از برترین مدلهای صنعت مد در سراسر دنیاست زیرا هم جذاب و هم مشهور است. او کسی است که توانسته است مدت 28 سال در صدر فهرست بهترین مدلهای دنیای مد قرار داشته باشد.نائومی در مصاحبه اخیرش در مورد نگرانیها و اضطرابهای مخصوص دنیای پر زرق و برق مدلینگ صحبت کرده است و در این رابطه میگوید: من میخواهم مردم واقعا دنیای مد و سختیهای آن را درک کنند.آنچه همه از دنیای مد میدانند یک زندگی آرام و پر زرق و برق است. او از رژیمهای سختی که برای آمادگی فیزیکی باید رعایت کنند میگوید و از نگرانی هایی که یک مدل هنگام اجرا روی سن دارد.
 
برترین زن در صنعت مد معرفی شد (عکس)

او میگوید 14 سال پیش برای حضور در جشنواره ورساچه حاضر میشدم و آن زمان برای داشتن بدنی آماده و مناسب مجبور شدم 10 شبانه روز فقط آبمیوه بخورم، شب و روز و ظهر کار من خوردن آبمیوه بود و این بسیار سخت است. من هرگز این دوران را فراموش نمیکنم اگرچه کار کردن برای چنین برند مطرحی آرزوی هر مدلی است.وی اضافه میکند حتی سوپرمدلها هم گاهی احساس ناامنی میکنند و برای اینکه در دنیای مد ماندگارشد تلاشهای زیادی لازم است که باکمی اضافه وزن همه این تلاشها بیهوده خواهد بود. وی میگوید من برای این که مقام خود را حفظ کنم باید با مدلهایی رقابت کنم که 25 سال از من کوچکترند و این کار سختی است.
 
برترین زن در صنعت مد معرفی شد (عکس)

او درمورد رعایت رژیم توسط مدلها میگوید گاهی سالها حسرت خوردن کمی چیپس و یا شکلات با یک مدل همراه است اگرچه من در آستانه 43 سالگی خوردن این موارد را برای خودم آزاد کرده ام.وی از 15 سالگی وارد دنیای مد شده است و میگوید به عنوان یک مدل سیاهپوست با تبعیضات نژادی زیادی روبرو شدم که توانستم بر آنها فائق شوم.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره