وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

بررسی نکات منفی و مثبت اولین پورشه شاسی بلند (عکس)

بررسی نکات منفی و مثبت اولین پورشه شاسی بلند (عکس)

بررسی نکات منفی و مثبت اولین پورشه شاسی بلند (عکس)

 

پورشه با قدم گذاشتن در رده شاسی بلندها به جهانیان ثابت کرد که برند اسپرتی مانند پورشه نیز می تواند خودروهایی در تمام رده ها برای مشتریان خود تولید کند.

 

این موضوع تأثیر بسیار زیادی در میزان خریدوفروش پورشه کاین داشت. به طوری که تا قبل از تولید پورش ماکان، برادر کوچک پورش کاین، این خودرو ازنظر فروش همیشه در صدر جدول فروش سالانه پورش قرار داشت.

 

همان طور که می دانید محصولات کمپانی پورشه قدرت موتور و ماندگاری بالا مشهور هستند. پورشه کاین نیز از این قاعده مستثنی نیست. این خودرو باوجوداینکه در رده کراس‎اورها قرار می گیرد،

 

اما از بسیاری از رقبای خود پرسرعت تر و قدرتمندتر عمل می کند. اگر شما هم کنجکاو هستید که از ضعف ها و قوت های این خودرو پرفروش و محبوب بیشتر آگاه شوید در ادامه با ما همراه باشید.

 

هندلینگ خوب

یکی از نقاط قوت پورشه در تولید کراس‎اورهای خود که تأثیر بسیاری نیز بر خریدوفروش پورشه کاین گذاشته است، هندلینگ بی عیب و نقص این خودروهاست. چیزی که در اکثر خودروهای سنگین وزن این رده دیده نمی شود.

 

هرچند به عنوان یک کراس‎اور با این حجم به نظر شتاب کمتری نسبت به مدل های دیگر پورشه دارد. اما این کراس‎اور به راحتی می تواند در هر نوع جاده ای با هر نوع زمینی شما را به سمت جلو هدایت کند.

 

شتاب بالا

عملکرد پورشه ماکان در میزان شتاب در رده خود بسیار درخشان است. در کمال تعجب این خودرو مسافت 0 تا 100 کیلومتر را در 5.4 ثانیه طی می کند که در کلاس خودش بی سابقه است.

 

شتاب گیری اولیه این خودرو نیز یکی از نقاط قوت برجسته آن است. به طوری که اگر خودرو را کامل متوقف کنید بازهم هیچ مشکلی برای رسیدن به سرعت بالا در کمترین زمان ممکن نخواهد داشت. این ویژگی نیز یکی از ویژگی هایی است که برای خرید پورشه کاین بسیار موردتوجه اسپرت سواران قرار می گیرد.

 

فرمان پذیری خوب

فرمان پذیری در پورشه کاین پاسخگوی تمام نیازهای یک راننده است. به طوری که به راننده در هنگام رانندگی در مسیرهای پر از پیچ و زمین های ناهموار حس امنیت و اطمینان خاطر می دهد. علاوه بر این رانندگی در حالت Comfort نیز برای پارک کردن در پارکینگ های تنگ و یا مسیرهای شلوغ شهری بسیار کاربردی است.

 

بررسی نکات منفی و مثبت اولین پورشه شاسی بلند (عکس)

 

کابینی کاملاً بی صدا

یکی از ویژگی هایی که در اکثر خودروهای پورشه قابل مشاهده است، کابین بی سروصدای این خودروهاست. پورشه در عایق بندی خودروهای خود به قدری خوب عمل می کند

 

که شما در هیچ کدام از حالات رانندگی و در هیچ مسیری صدای باد، جاده، موتور و یا محیط اطراف را نخواهید شنید.تنها میزان بسیار کمی صدا هنگامی که موتور روشن و در حال استراحت است به وجود می آید که آن هم به سختی قابل شنیدن است.

 

کابین بی صدا برای خودروهای اسپرت چیزی استکه در همه برندها دیده نمی شود. همین موضوع نیز بر میزان خریدوفروش پورشه کاین که یک کراس‎اور اسپرت محسوب می شود تأثیر بسیاری گذاشته است.

 

یک آفرود باقابلیت های بالا

در نگاه اول برای بسیاری از افراد تصور این که پورشه ماکان توانایی های آفرودی بالایی نیز داشته باشد بسیار عجیب است. اما جالب است بدانید که این خودرو هرچند در کلاس کراس‎اورها قرار دارد،

 

بررسی نکات منفی و مثبت اولین پورشه شاسی بلند (عکس)

 

اما فاصله از زمین بیشتری دارد و سیستم 4 چرخ متحرک آن به همراه تایرهای قدرتمند توانایی عبور از مسیرهای آفرودی را نیز برای این خودرو فراهم می کنند. بنابراین با خرید پورشه کاین یک کراس‎اور آفرود خواهید داشت!

 

فضای ذخیره بار محدود در کابین

برای خودرویی با این حجم و بزرگی انتظار می رود که در داخل کابین فضای کافی برای جا دادن وسایل کوچک تر وجود داشته باشد. اما با ورود به کابین متوجه خواهید شد که کابین پورشه کاین کمتر ازآنچه تصور می کردید

 

بررسی نکات منفی و مثبت اولین پورشه شاسی بلند (عکس)

 

برای وسایل شما فضا فراهم کرده است. این موضوع می تواند در سفرهای طولانی با پورشه کاین کمی مشکل ساز باشد. بنابراین بهتر است برای سفرهای خانوادگی خود از خرید پورشه کاین صرف نظر کنید.

 

فضای محدود صندوق عقب

دیگر نقطه ضعفی که در بسیاری از خودروهای پورشه دیده می شود، صندوق عقب کوچک آن است. البته نمی توان به کمپانی که سال ها خودروهای اسپرت تولید می کند برای این موضوع ایرادی گرفت.

 

اما این موضوع باعث شده تا بسیاری از خانواده ها به سمت خرید خودروهای شهری پورش برای سفرهای خود نروند. زیرا صندوق عقب این خودرو برای وسایل یک خانواده 3 نفره نیز فضای کافی ندارد.