وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

برق گرفتگی شدید معلم مدرسه در خواب (عکس)

برق گرفتگی شدید معلم مدرسه در خواب (عکس)

برق گرفتگی شدید معلم مدرسه در خواب

 

معلم جوان یک مدرسه توانست با خوش شانسی خود را از چنگال مرگ نجات دهد ! این معلم 32 ساله در خواب دچار برق گرفتگی شدیدی شد که با خوش شانسی جان خود را نجات داد !

 

ماجرا ازین قرار بود که مردی که گوشی خود را توسط سیم رابط به پریز برق متصل کرده بود دچار سوختگی شد.مردی 32 ساله که معلم یک مدرسه راهنمایی است در تاریخ 22 مارس در حالی که طبق عادت همیشگی خود و به دلیل کوتاه بودن سیم شارژر، آن را از طریق یک سیم سیار متصل به پریز برق متصل کرده بود دچار برق گرفتگی شد.

 

او می گوید: وقتی از تخت خواب بیدار شدم گردنبندم بین پایه فلزی شارژر و سیم سیار گیر کرد و این اتفاق باعث برق گرفتگی من شد و به شدت به زمین و خوردم و تنها چیزی که از آن موقع یادم می آید این است که به شدت دچار افت بینایی شده بودم به گونه ای که احساس می کردم فقط از طریق یک روزنه قادر به دیدن هستم.

 

در نهایت تنها کاری که توانستم انجام بدهم این بود که گردنبند فلزی ام را از گردنم جدا کردم و توسط دوستان به بیمارستان منتقل شدم.

 

برق گرفتگی شدید معلم مدرسه در خواب (عکس)

 

این فرد وقتی در بیمارستان بستری شد می گوید که فکر کردم در ابتدا دچار یک برق گرفتگی خفیف اما پس از بستری شدن متوجه شدم که در ناحیه گردن درست در جای گردنبندم پوستم از گوشتم جدا شده و به گفته پزشکان دچار سوختگی درجه سه شده بود . این فرد پس از سه روز بستری شدن ، از بیمارستان مرخص شد.

 

این معلم بعد از این اتفاق تلخ از دانش آمزان خود درخواست کرد که به هیچ عنوان شارژ خود را به سیم سیار متصل نکنند چرا که مانند وی دچار سوختگی می شوند.

 

 

 

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره