وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

برنامه اپل روی آیفون نیز تست شد

برنامه اپل روی آیفون نیز تست شد
بر اساس آن بعد از سرقت، دارنده گوشی باید “اپل آی دی” و پسورد را زده تا وارد تلفن شود. قرار است این فناوری روی آی او اس ۷ نسخه نهایی قرار گیرد که در آن، Find my iPhone به صورت دیفالت روشن بوده و بعد از سرقت برای خاموش کردن این ویژگی باید اپل آی دی و پسورد زده شود تا این ویژگی غیر فعال شود. در غیر این صورت دارنده گوشی قابلیت تعقیب توسط پلیس خواهد داشت و بعد از شناسایی ، بازداشت می شود.

در ماه ژوئن اشنایدرمن ابراز رضایت کرده بود که برنامه اپل می تواند به برنامه ضد سرقت کمک کند، اما این بار اعلام کرد باید در عمل و به صورت واقعی کارآیی برنامه را ببینیم و این یعنی باید روی برنامه های موجود بیشتر کار شود تا در محیط واقعی جواب مسوولان را بدهد که آیا کاراست یا نه؟

بحث قوی بودن فناوری های ضد سرقت بر این اساس مبتنی است که تا چه حد هکرها و کرکرها (crackers) می توانند با این برنامه مبارزه کرده و قفل آنها را بشکنند. اگر انها بتوانند این فناوری های نوین را بشکنند، موضوع ضد سرقت وارد فاز جدید و یا دور باطلی می شود که از یک سو محکم شده و از سوی دیگر شکسته می شود.


( گفته می شود حکومت به طور غیر مستقیم هکرها را استخدام کرده تا فناوری ضر سرقت اپل را آزمایش کرده تا از قوی بودن ان مطمئن شوند. شاید برنامه مشابهی نیز برای سامسونگ داشته باشند و باید منتظر بود تا ببینیم در آینده چه اتفاقی رخ می دهد.)نظر شما چیست؟