وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

بناهای بسیار عجیب در سراسر دنیا (عکس)

بناهای بسیار عجیب در سراسر دنیا (عکس)

بناهای بسیار عجیب در سراسر دنیا (عکس)

 

همه جای دنیا مردم شاهد اشیای پرنده ناشناسی بوده‌اند که در آسمان پرواز می‌کرده‌اند، اما ظاهرا برخی مکان‌ها بیشتر از جا‌های دیگر مورد توجه بازدیدکنندگان فرازمینی بوده اند که در این مطلب با آن‌ها آشنا می‌شوید. با ایران ناز همراه باشید

 

سرداب حل-سفلینی

 

بناهای بسیار عجیب در سراسر دنیا (عکس)

 

کسی که این مجموعه زیر زمینی سه طبقه را حدود ۴۰۰۰ سال قبل از میلاد در مالتا ساخته و از آن در ۲۵۰۰ سال قبل از میلاد استفاده می‌کرده، نه تنها یک راز است، بلکه مهارت‌های حیرت‌انگیزی داشته است. آکوستیک اتاق وحی آنقدر قدرتمند است که صدای مردان در بیشتر قسمت‌های مجموعه پخش می‌شود و هنوز مشخص نیست چطور به چنین چیزی دست یافته اند،

 

به خصوص با فرض اینکه آن‌ها را با ابزاری ابتدایی مثل شاخ و سنگ ساخته اند. احتمالا اینجا یک گورستان بوده، چون ۷۰۰۰ جسد در آن کشف شده، اما برخی از آن‌ها به طرز عجیبی جمجمه‌های درازی داشتند، که منجر به این فرضیه شد که فقط انسان‌ها در ساخت و ساز این مجموعه عجیب و غریب دخیل نبوده اند و دست موجودات فرازمینی در کار بوده است.

 

تئوتیهواکان

 

بناهای بسیار عجیب در سراسر دنیا (عکس)

 

بیش از ۴ میلیون نفر از این شهر ۱۳ کیلومتری آمریکای میانه بازدید می‌کنند، جایی که قربانی کردن انسان زمانی حقیقت زندگی بوده است. منشا این شهر نامعلوم است، اما احتمالا ۱۰۰ سال قبل از میلاد ساخته شده و نامش به معنی «شهر خدایان» است و اهرام عظیم برای احترام به خدایان در آن ساخته شده است.

 

واضح است که فرهنگ‌های متعددی در طول تاریخ در ساخت و ساز پیچیده این شهر دست داشته اند، اما به فناوری‌هایی نیاز داشته اند که پیشرفته‌تر از آن به نظر می‌رسد که هیچ تمدنی در آن زمان داشته باشد و همین موضوع سوالات زیادی را برانگیخته است.

 

پوما پونکو

 

بناهای بسیار عجیب در سراسر دنیا (عکس)

 

اینکا‌ معتقد است که جهان از اینجا به وجود آمده، اما علم می‌گوید قدمت پوما پونکو به حدود ۵۰۰-۵۰۰ میلادی بازمی‌گردد، بنابراین بعید است که منشا جهان باشد. با این حال وجود آن به تنهایی باعث حیرت محققان شده، تخته سنگ‌هایی به بزرگی ۱۳۱ تن از بالای یک تپه شیبدار کشیده شده و سپس مثل یک پازل به هم چسبیده اند؛

 

آنقدر دقیق که اینکا‌ها فکر می‌کردند خدایان آن را ساخته اند. موجودات فرازمینی، خدایان یا هرکسی که این پازل سنگین و کاملا هماهنگ را کنار هم چیده، توانایی‌هایی داشته که محققان امروزی را به شدت گیج کرده است.

 

مجسمه‌های مائویی

 

بناهای بسیار عجیب در سراسر دنیا (عکس)

 

جزیره ایستر دورافتاده‌ترین جزیره مسکونی زمین است و همین باعث می‌شود سخت‌تر درک کنیم که مجسمه‌های مشهور آن از کجا آمده و در اطراف این جزیره کوچک قرار گرفته اند. نه تنها نمی‌دانیم چطور آمده اند،

 

بلکه نمی‌دانیم چرا آمده اند یا حداقل چه کسی یا چه چیزی آن‌ها را آورده است. حدود ۹۰۰ مجسمه ۴۰۰ تنی که بیشتر تمدن‌هایی که آن‌ها را ساخته و چیده اند به طرز اسرارآمیزی از جزیره ناپدید شده اند؛ بنابراین احتمالا هیچوقت به جواب نمی‌رسیم.

 

کوه یوناگونی

 

بناهای بسیار عجیب در سراسر دنیا (عکس)

 

شاید اسرارآمیزترین جایی که می‌خواهیم به شما معرفی کنیم، این کوه باشد. هیجکس حتی مطمئن نیست که کوه یوناگونی اصلا ساخته شده باشد. شاید طبیعی باشد، اما خطوط راست و زوایای قائمه این مجموعه سنگی زیر آبی باعث شده بسیاری افراد اصرار داشته باشند که ساخته شده است و اندازه آن و نبودن هیچ نشانه تاریخی این فرضیه را ایجاد کند که موجودات بیگانه در ساختن آن نقش داشته اند.

 

غواصان و نظریه پردازان فکر می‌کنند که بخشی از این ساختمان شبیه قلعه و یک استادیوم است و به یک شهر گمشده اشاره دارد، اما دولت ژاپن ادعا می‌کند که هیچ علاقه‌ای به این مکان ندارد که شاید راهی برای سرپوش گذاشتن بر حقیقت باشد.

 

خطوط نازکا

 

بناهای بسیار عجیب در سراسر دنیا (عکس)

 

خطوط نازکا نقاشی‌های عظیمی از حیوانات، انسان‌ها و شکل‌های هندسی دقیق روی زمین هستند که طول برخی از آن‌ها به ۳۶۵ متر می‌رسد و ۵۰۰ سال قبل از میلاد ایجاد شده اند. این خطوط از زمان کشفشان در دهه ۱۵۰۰، منبع راز‌های بیشماری بوده اند از جمله اینکه چطور ایجاد شده اند، چرا ایجاد شده اند و چه کسی می‌توانسته این آثار را ببیند که فقط از آسمان قابل مشاهده هستند.

 

اما اکنون می‌دانیم که آن‌ها نشانه‌های مذهبی هستند و نه فقط از آسمان، بلکه از روی برخی تپه‌های خاص نیز قابل مشاهده هستند و تکنیک‌های ساختشان خیلی پیچیده نیست. اما برخی هنوز فکر می‌کنند که این اشکال برای کدام خدایان در آسمان ایجاد شده اند و اینکه آیا آن‌ها موجودات فرازمینی نبوده اند؟

 

اهرام جیزه

 

بناهای بسیار عجیب در سراسر دنیا (عکس)

 

همه ما اهرام مصر بزرگ مصر را می‌شناسیم، یکی از هفت شگفتی دنیای باستان، و احتمالا شنیده اید که موجودات بیگانه در ساخت آن‌ها دست داشته اند. اما برخی نظریه پردازان جدید معتقدند که این اهرام فقط یک آرامگاه ساده نبودند، بلکه نیروگاه‌های عظیمی به سبک تسلا بودند که به صورت بی‌سیم انرژی را به مصریان باستان انتقال می‌دادند. بنابراین این سوال ایجاد می‌شود که مصریان چطور به چنین تکنولوژی دست یافتند. و ما هنوز دقیقا نمی‌دانیم که چگونه این اهرام را ساخته اند.

 

معبد ژوپیتر در بعلبک

 

بناهای بسیار عجیب در سراسر دنیا (عکس)

 

معبد ژوپیتر در بعلبک یک معبد رومی است و برخی گمان می‌کنند رومیان باستان با همکاری بیگانگان آن را ساخته اند، اما اما آنچه قبل از معبد در این سایت بوده جالب توجه است. معبد قبلی این سایت احتمالا توسط فینیقی‌ها ساخته شده، اما سنگ‌های فوق‌العاده بزرگ این معبد باستان شناسان را گیج کرده اند.

 

این بلوک‌ها بزرگترین بلوک‌های سنگی تاریخ جهان هستند که هرکدام ۸۰۰ تا ۱۵۰۰ تن وزن دارند. چرا و چگونه این بلوک‌های سنگی غول پیکر بریده و استفاده شده اند، هنوز معلوم نیست و چرا این ساختمان اینقدر منحصر به فرد است هم یک راز است.

 

برخی نظریه پردازان فکر می کنند که نه تنها موجودات فرازمینی دلیل ساخت آن بوده اند (شاید محل فرود بوده)، بلکه به همین دلیل است که هیچ سند کتبی یا شفاهی از اینکه چرا رومیان یا فنیقی‌ها این سایت را ساخته اند، وجود ندارد.

 

استون هنج

 

بناهای بسیار عجیب در سراسر دنیا (عکس)

 

این دایره نسبتا کوچک از تخته سنگ‌های بزرگی که تنها ۴ متر ارتفاع، اما هر کدام ۲۵ تن وزن دارند، تشکیل شده است. همه ما می‌دانیم دقت نجومی آن را می‌دانیم، اما استون هنج ویژگی‌های بسیاری دارد که آن را منحصر به فرد و اسرارآمیز می‌کند، حتی در میان سایر تقویم‌های سنگی آن دوران. قدمت این سایت به ۵۰۰۰ سال پیش می‌رسد و در این مدت بار‌ها بازسازی شده،

 

اما حقیقت این است که هیچ مدرکی نداریم که چگونه به شکل فعلی قرار داده شده یا واقعا برای چه استفاده می‌شده اگر چه استخوان‌های زیادی زیر آن کشف شده است. از آنجا که تمدن سازنده استون هنج هیچ مدرکی بر جا نگذاشته، ما هرگز واقعیت را نخواهیم فهمید.

 

ساکسی هیومن

 

بناهای بسیار عجیب در سراسر دنیا (عکس)

 

دیوار‌های ساکسی هیومن شاید مشهورترین بنای پرو نباشند، اما جذاب و اسرارآمیز هستند. قدمت این سایت به ۱۱۰۰ سال قبل از میلاد بازمی گردد، و دیوار‌های اینکایی قرن سیزدهم باعث می‌شود برخی فکر کنند که فقط اینکاها در ساخت این مجموعه نقش نداشته اند.

 

آن‌ها عظیم هستند و از ۶۰۰۰ مترمکعب سنگ تشکیل شده اند که وزن هرکدام به ۲۰۰ تن می‌رسد و به طرز اسرارآمیزی به دلیلی ناشناخته به شکل زیگزاگی چیده شده اند. با این حال دقت ساخت و ساز منحصر به فرد آن‌هاست که شک برانگیز است. علاوه بر اندازه عظیم سنگ‌ها، بدون هیچ ملاتی روی هم چیده شده اند، با این حال طوری شکل گرفته و با دقتی در هم جا گرفته اند که هیچ فضای خالی بین آن‌ها قابل تشخیص نیست.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره