وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

جریان پاره کردن سر پوستر شادمهر بدست بنیامین

جریان پاره کردن سر پوستر شادمهر بدست بنیامین

جریان پاره کردن سر پوستر شادمهر بدست بنیامین

 

به گزارش ایران ناز بنیامین بهادری خواننده مشهور پاپ که بهمراه همسرش شایلی محمودی در فیلم هندی ایرانی سلام ببمئی بازی نموده اند و در این فیلم همبازی محمد رضا گلزار بوده اند مصاحبه ی جالبی نموده است که از شما دعوت میکنیم در ادامه ی این مطلب آنرا بخوانید .

 

به گزارش ایران ناز خواننده و آهنگساز سرشناس پاپ استقبال از اکران فيلم «سلام بمبئي» در روزهاي نخست اکرانش را قابل توجه دانست و از پيشنهادات جديدش در حوزه سينما خبر داد.  «بنيامين بهادري» که نخستين تجربه سينمايي‌اش «سلام بمبئي» در روزهاي نخست اکران توانست رکورد شکني کند و با فروشي بالغ بر 500 ميليون تومان،دو رکورد قبلي سينماي ايران (لانتوري با 141 ميليون و فروشنده با 260 ميليون تومان) را پشت سر بگذارد، از پيشنهادهاي جديد سينمايي براي ادامه حضورش روي پرده نقره‌اي خبر داد و ابراز اميدواري کرد که «سلام بمبئي» قطعا رکورد فروش تاريخ سينماي ايران را خواهد شکست.

 

درباره برچسب «فيلم تجاري» که در روزهاي گذشته درباره «سلام بمبئي» در برخي رسانه‌ها استفاده شده نيز توضيح داد: «من مفهومي تحت عنوان سينماي تجاري يا غير تجاري را واقعا درک نمي‌کنم. فکر مي‌کنم آن هنرمندي که از ابتدا ادعا دارد که دغدغه همه مردم و مخاطب عام را ندارد، اساسا در يک استراتژي اشتباه و غلط به سر مي‌برد. هيچ تناقضی بين يک اثر پربازديد و گيشه‌اي با يک اثر هنري نيست. من نمي فهمم که چطور ممکن است که کاري ساخته شود که مردم نبينند ولي آن کار، کاري قوي و خوش ساخت باشد.

 

يک اثر زماني خوب و مورد تائيد است که مردم و مخاطب بتوانند با آن ارتباط برقرار کنند. اگر اين سوالها بازهم درباره گلزار است من ادعا دارم که رضا تغييرات بزرگي کرده و پس از30، 40 فيلمي که کار کرده، اين روزها در اوج دوران بازيگري اش است.

 

رضا گلزار در اين فيلم کلا انگليسي حرف زده. اکت هايش بسيار جدي و واقعي و برقرار کردن ارتباطش با همه بازيگران خارجي فيلم، داراي تمام استاندارهايي است که کم و بيش سراغ داريم و اين معيارها در بهترين حالت اتفاق افتاده است.»

 

بنيامين درباره نوع برخورد «محمدرضاگلزار» با خودش در طول پروژه توليد «سلام بمبئي» نيز گفت: «ما قبل از ماجراي جدي شدن حضور من در اين فيلم، در مراسم ها و جشن هاي مختلف همديگر را ديده بوديم و در حد احوالپرسي با هم برخورد داشتيم. ولي بعد از رسمي شدن حضور من در اين فيلم، من به رضا زنگ زدم و گفتم حتما در جرياني که حضورم در فيلم قطعي شده و مي خواهم دعوتت کنم کنسرتم که بيشتر و جدي تر با هم آشنابشويم و از نزديک کمي با هم باشيم. رضا آمد کنسرت من و اولين گفتگوها و صحبت هايمان اتفاق افتاد.

 

همان شب به او گفتم من وقتي بيست سالم بود در اتاقم يک پوستر از تو داشتم و يک پوستر از شادمهر. من سر شادمهر را در پوسترش بريدم و به جاي سر شادمهر، سر تو را روي آن عکس قرار دادم و عکسي ساختم که سرش تو بودي و تن‌اش شادمهر! اين در ذهن من يک ايده آلي بود و آنرا انجام دادم. اين صحبت ها را به رضا گفتم تا به نوعي متوجه‌اش کنم که من طرفدار او بودم. به هر حال رضا يکي دو نسل از ما قبلتر وارد عرصه هنر شده و 16، 17 سال است که اسم و آوازه اش درايران پيچيده و ستاره شده. حتما بايد از تجربياتش استفاده کرد و من همه اين موضوعات را به او گفتم. مي خواستم حرفهايم را با لحني بگويم که باور کند و اين ماجرا از طرف من واقعا از صميم قلب بود.

 

بخش طنز ماجرا هم اين است که اواسط فيلمبرداري چند باري برخي ماجراهاي شيطنت اميز پيش مي‌آمد و من با خنده مي گفتم رضا داستان پوستر و شادمهر و… که يادت نرفته؟! و با هم مي‌خنديديم و موضوع تمام مي شد.»

 

مطالب مرتبط:

 

جدیدترین عکس بنیامین بهادری و همسرش شایلی محمودی

 

بازیگران مشهور در رستوران گلزار + تصاویر

 

جدیدترین عکس منتشر شده گلزار و بازیگر زن هندی

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره