وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

بنیامین و همسرش شایلی در پوستر سلام بمبئی

بنیامین و همسرش شایلی در پوستر سلام بمبئی

بنیامین و همسرش شایلی در پوستر سلام بمبئی

 

به گزارش ایران ناز بنیامین بهادری به همراه همسر دومش ، شایلی محمودی ، که مسلط به چندین زبان زنده دنیا از جمله هندی است ، در فیلم سلام بمبئی بازی نموده اند . «سلام بمبئی» با بازی محمدرضا گلزار و دیا میرزا محصول مشترک سینمای ایران و هندوستان است.تصویر بنیامین بهادری و همسرش شایلی محمودی در پوستر فیلم دیده می‌شود.

بنیامین و همسرش شایلی در پوستر سلام بمبئی
 بنیامین و همسرش در پوستر فیلم «سلام بمبئی»

همسر بنیامین ایفاگر نقش مقابل این خواننده است که در این فیلم به عنوان یک دختره هندی هنرنمایی می کند؛ با توجه به اینکه «شایلی» مسلط به چند زبان دنیا از جمله زبان هندی است، تمام دیالوگ های این بازیگر به زبان هندی بوده و در جریان قصه، رابطه عاشقانه پیچیده ای بین او و بهادری رخ می دهد.

 

گفتنی است شایلی و بنیامین اخیرا زندگی مشترک خود را آغاز کرده اند و نقشی آفرینی آنها در پروژه سینمایی«سلام بمبئی» برجذابیت این اثر سینمایی افزوده است.«سلام بمبئی» ملودرامی عاشقانه بوده و داستان آشنایی یک دختر هندی و یک پسر ایرانی را روایت میکند که هر دو دانشجوی پزشکی هستند و درگیر اتفاقات پیچیده ای می شوند.بازیگران ایرانی این فیلم محمدرضا گلزار، بنیامین بهادری، شایلی و بهروز چاهل هستند.

 

بنیامین بهادری و شایلی محمودی از بازیگران فیلم «سلام بمبئی» هستند.مطابق با آنچه در فرهنگ دهخدا آمده است ‘شایلی’ به معنای تک و بی همتا است.پس از اینکه بنیامین بهادری خواننده و بازیگر پروژه تولید مشترک ایران و هند، اولین تجربه بازیگری خود را جلوی دوربین حسن پویا رقم زد، «شایلی» همسر بنیامین نیز به جمع بازیگران «سلام بمبئی» پیوست و بازی خود را آغاز کرد.
 

 

مطالب مرتبط:

 

طراح لباس این خواننده همسر دوم بنیامین بهادری است (عکس)

 

کنسرت بنیامین همراه با آزاده نامداری و همسرش (عکس)