وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

بهترین آتلیه کودک

بهترین آتلیه کودک

بهترین آتلیه کودک

 

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه با خودتان خواهید دید. به همین علت عکاسی و ثبت لحظات رشد کودک به ویژه عکاسی کودک از اهمیت خاصی برخوردار است. هنگام مرور خاطرات کنار هم گذاشتن این عکس‌ها بعد از گذشت سال‌ها برای همه‌ی اهالی خانواده خالی از لطف نیست و بدون شک ورق زدن آلبوم عکس های کودکی یکی از شیرین ترین و در عین حال خاطره انگیز ترین لحظات در زندگی هر شخص است.

 

شاید شما هم با افراد زیادی برخورد داشته اید که با تاسف فراوان از نبود حتی یک عکس از دوران کودکی خود صحبت کرده و از خانواده خود گلایه میکنند،ولی امروزه به لطف فناوری ثبت لحظات به آسانی قابل انجام است و خانواده های عزیز میتوانند با موبایل یا یک دوربین کوچک خانگی در منزل به عکاسی از کودکانشان بپردازند، ولی به دلایل تکنیکی عکس های ثبت شده از کیفیت و جذابیت کافی برخودار نیست.

 

بهترین آتلیه کودک

 

تهیه عکسهای زیبا در زمان بارداری  و پس از به دنیا آمدن نوزاد و روند رشد کودک نیاز به تخصص و صبر و حوصله فراوان دارد لذا پیشنهاد ما به خانواده ها یافتن یک آتلیه کودک مناسب است و بهتر است پس از بررسی دکورها و سبک کاری و بازدید از نمونه کارهای آتلیه در سایت و شبکه های اجتماعی با توجه به سلیقه خود اقدام به رزرو وقت نماییند.

 

آتلیه بارداری

در عکاسی بارداری به علت محدودیت مادر در ایستادن و نشستن و همچنین عوارض ظاهری ایجاد شده ناشی از بارداری داشتن خلاقیت و دید هنری برای ثبت بهترین عکس ها که محدودیت های ایجاد شده ناشی از بارداری را به حداقل برساند، بسیار مهم است.همچنین در آتلیه بارداری استفاده عامدانه و بجا از نور و  متریال مناسب که تشدید کننده لطافت و خلوص دوران بارداری و آغاز تجربه مادر شدن است ضروری میباشد.

 

آتلیه نوزاد

در عکاسی نوزاد به علت لطافت موضوع کمی با دیگر شاخه های آن متفاوت است. در اینجا علاوه بر دانش، خلاقیت و نگاه هنری، تجربه و ظرافت در عمل هم نقش بسیار مهمی را ایفا می کند. بهره گیری از دکورهای متنوع هم تنها تا آنجایی کمک خواهد کرد که لطافت و ناب بودن سوژه را تحت تاثیر قرار ندهد. به همین منظور در آتلیه نوزاد ، بیشتر چیدمان های ساده و ناب مدنظر هستند تا با اجتناب از آشفتگی بصری، نوزاد در مراتب پائین تری از توجه قرار نگیرد.

 

بهترین آتلیه کودک

 

عکاسی کودک فضای باز

یکی از گزینه های بسیار زیبا و در عین حال طبیعی برای عکاسی کودک، عکاسی فضای باز است. عکاسی در آتلیه کودک در کنار بیشمار مزیت‌هایی که دارد، دارای محدویت هایی نیز هست. محدودیت‌هایی که در عکاسی کودک فضای باز وجود ندارد.کودکان در زمان عکاسی فضای باز آزادی عمل بیشتری داشته و مانند عکاسی در  آتلیه دارای محدودیت در حرکت نیستند. عکاسان نیز هنگام عکاسی فضای باز، قدرت مانور بالاتری داشته و می توانند بیشتر حرکات و حالات طبیعی کودکان مانند دویدن، راه رفتن، غذاخوردن و همچنین ارتباط با طبیعت مانند بازی با حیوانات یا بوییدن گلها را ثبت نمایند.

 

بهترین آتلیه کودک

 

عکاسی خانوادگی وعکاسی بارداری فضای باز

در آتلیه کودک لیماژ علاوه بر عکس کودک و خانوادگی در فضای باز، عکاسی بارداری نیز در فضای بازانجام می‌شود. به این ترتیب که در صورت خواست مشتری، باغ به صورت اختصاصی اجاره شده و شما می‌توانید با آرامش کامل به ثبت لحظات خود بپردازید. لوکیشن مناسب برای عکاسی فضای باز معمولا باغهایی ست که مخصوص عکاسی طراحی شده و توسط خود آتلیه بارداری به شما معرفی می‌شوند. این باغها دارای لوکیشنها و فضاهای متنوع و طراحی شده هستند که باعث می‌شوند نتایج عکاسی از کودکتان متنوع و جذاب باشد.

 

نکته مهم دیگر در عکس فضای بازادیت و ویرایش عکسهاست. آشنایی با ادیت حرفه ای  و شیوه ادیت خلاقانه در این عکسها، به پختگی و جذابیت هرچه بیشتر عکسها کمک خواهد کرد.بهترین فصلها برای عکاسی فضای باز، بهار و پاییز است زیرا دما معتدل بوده و از نور مناسب و متعادلی هم برای عکاسی می‌توان بهره برد. بهتر است خانواده ها در روز عکاسی چند دست لباس و خوارکی و نوشیدنی برای کودک همراه داشته باشند.

 

عکاسی یلدا و عکاسی کریسمس

این نوع عکاسی در شاخه عکاسی فصلی و مناسبتی قرار میگیرد.که میتوان در کنار عکاسی با دکور یلدا یا عکاسی با دکور کریسمس به دکورهای جذاب و زیبای فصل پاییز و تابستان یا مناسبتهای مثل هالووین اشاره کرد.با توجه به زیبای این دکورها و استفاده از رنگهای شاد در کنار تکنیکهای عکاسی، میتوان تصاویر جذاب و به یادماندنی از کودکان ثبت کرد.

 

بهترین آتلیه کودک