وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

بهترین روش انتخاب شامپو برای موهای شما

بهترین روش انتخاب شامپو برای موهای شما

اگر میخواهید بهترین شامپو را انتخاب کنید به روش زیر عمل کنید.برای نرم شدن مو ختمی سفید ده دقیقه در دو لیوان آب بجوشد، با پارچه صافش کنید به سر بزنید، ۲۰ دقیقه بماند این شامپوی طب اسلامی و طبیعی که گفتیم هم کف میکند، هم موها رو نرم میکند، هم چربی رو به شدت از بین میبرد،

 

و برای موهای چرب مناسب است ضمن اینکه از شامپوی طبیعی ختمی برای بچه هم میتوانید استفاده کنید. با استفاده از این ترکیب طبیعی علاوه بر اینکه ازرعوارض داروهای شیمیایی در امان هستید تمامی موارد زیر را یکجا تهیه کردید و با یک تیر چند هدف زده اید: شامپو های گیاهی :

 

راحت ترین راه برای ساختن یک شامپوی گیاهی این است که اول با یک شامپوی ملایم شروع کنید و سپس دم کرده (معجون دست ساز) خود را به آن اضافه کنید باضافه چند قطره از روغن های خوش بو کننده((Essential Oils برای خوش بو کردن موها. shampoo شامپو بچه برای اینکار بسیار مناسب است.

 

شما به یک قسمت از شامپو و 5 قسمت از دم کرده خود نیاز دارید. انواع مختلف گیاهان وجود دارند که شما می توانید از آنها استفاده کنید. اما شما باید حتما خصوصیات هر گیاه را مطالعه کرده و سپس اقدام به درست کردن شامپوی گیاهی نمایید تا از سالم و بی ضرر بودن آن اطمینان حاصل نمایید.

 

بهترین روش انتخاب شامپو برای موهای شما

 

دانه های سیر و پیاز و پوست گردو موهای تیره را روشن می کند. اسطوخودوس برای موهای چرب مفید است. جعفری موهای شما را شفاف و براق می کند و مثل اکلیل کوهی شوره سر را از بین می برد. اکلیل کوهی و پوست گردو می توانند موهای شما را تیره تر نمایند.

 

گلهای آهکی مثل آویشن موی شما را نرم و لطیف میکند. گل لادن رشد مو را تسریع می کند و مریم گلی نه تنها موها را تیره بلکه موهای خاکستری و سفید را به همان اندازه نرم می کند. شامپو ماست: 3 قاشق سوپخوری ماست ، 3 قاشق سوپخوری آب و 3 قاشق سوپخوری ژلاتین را مخلوط کرده و بروی مو ماساژ دهید.

 

سپس موهایتان را آبکشی کنید. شستشوی مو با عسل: 1 قاشق چایخوری عسل را به اضافه 4 فنجان آب گرم به اضافه 1 قطره روغن معطر یا عطر دلخواهتان را مخلوط کنید. طبق معمول موهای خود را بشویید. بلافاصله بعد از شستن آنها را خشک کردید مخلوط بدست آمده

 

را آهسته به موهایتان بزنید بطوری که تمام تارهای موی شما آغشته به این مخلوط شود. بگذارید موهایتان در هوای آزاد (ترجیحا ) خشک شده تا شما موهای براق و نرمی داشته باشید. شامپوهای دارویی – گیاهی شامپوهای دارویی – گیاهی که کمتر موجب تحریک مو می شوند،

 

بهترین روش انتخاب شامپو برای موهای شما

 

اختلال ترشح پوست را نیز درمان می نمایند که شامل انواع زیرند: شامپو جوشانده چوبک: یکی از شامپوهای مناسب موی سر می باشد که برای شست و شو ابتدا باید یکصد گرم چوبک را در یک لیتر آب به مدت 15-30 دقیقه جوشانده و پس از گذراندن از صافی، مصرف نمایید.

 

شامپوی ذکر شده به علت دارا بودن “”ساپوتین”” موی سر را به خوبی تمیز نموده و دارای مواد قلیایی نیست و پوست سر را تحریک نمی کند. شامپو تخم مرغ: یکی دیگر از پاک کننده های موی سر می باشد که برای موهای لطیف خراب شده مصرف می شود.

 

برای شست و شو باید دو عدد زرده تخم مرغ را در یک لیوان آب خیلی گرم حل نموده و از صافی گذراند و سپس موی سر را شست.

 

شامپو چوبک و تخم مرغ : می توان جوشانده چوبک و دو عدد زرده تخم مرغ از صافی گذشته را مخلوط کرده و به عنوان شامپو برای موهای شکننده و بسیار کثیف استفاده نمود.