وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

بهترین ساعت برای خوردن کربوهیدرات ها

بهترین ساعت برای خوردن کربوهیدرات ها

بهترین ساعت برای خوردن کربوهیدرات ها

 

خیلی زا نکاتی را که برای لاغری میدانیم اگر بنا به رعایت کردن باشد به نتیجه دلخواه میرسیم مطمئنا با خواندن این جمله تعجب کرده اید چرا که تا پیش از این بارها تاکیید شده بود برای جلوگیری از اضافه وزن و موفقیت در رژیم لاغری شب کربوهیدرات مصرف نکنید

 

اما این مسئله ثابت نشده بود برای همین گروهی در این مورد تحقیقات انجام دادند که نتایج آن در گزارشی در دیلی میل منتشر شد ، جزئیات آن را در ادامه این بخش از تناسب اندام نمناک خواهید خواند.

 

کربوهیدرات را شب مصرف کنیم یا صبح ؟

به گزارش ایران ناز دکتر میشل در رابطه با بهترین زمان مصرف کربوهیدرات واقعیتی را بیان کرد. او می گوید :مصرف پاستا،نان دروعده شام برای افرادی که می خواهندچاق شوندبهترازمصرف نان تست درصبحانه است.درگذشته کارشناسان تصورمی کردندکربوهیدرات هاباید درآغاز روزمصرف شود تابدن فرصت بیشتری برای سوخت وسازآن داشته باشدامااین نظریه ردشده زیراباعث ترشح انسولین می شودو قند های اضافه کربوهیدرات ها ذخیره می شوندودرقالب چربی باعث چاقی افراد می شود

 

بله مطالعات جدید انجام شده و انتشارآن دربی بی سی ثابت می کند که خوردن کربوهیدرات دروعده شام قند خون کمتری را درمقایسه باخوردن آن در صبحانه ایجاد می کند درحالیکه همچنان تاکیید داریم اینگونه افراد در طول روز نباید خیلی درمصرف نشاسته زیاده روی کنند.پیشنهاد متخصص تغذیه :مصرف کربوهیدرات در شب برای لاغری بهتراست

 

این دکتر متخصص تغذیه و رژیم درمانی برای افرادی که خیلی عادت به مصرف کربوهیدرات دارند پیشنهاداتی دارد :”خوردن کربوهیدرات درشب قندخون کمتری ایجاد می کند! “جمعی ازمحققان دانشگاه ازداوطلبان خواستند روزانه صبح یا شب مقدار زیادی کربوهیدرات مصرف کنند همه ی شرکت کنندگان به یک اندازه هرروز نان، پاستا ،سبزیجات مصرف کردند.

 

در5روز اول بیشتر این غذاها صبح خورده شد، بعد 5 روز رژیم قبل را دنبال کردند اما در 5 روزآخر صبحانه با مقدار کمی کربوهیدرات و شام مقدار زیادی کربوهیدرات شروع شد ؛ محققان قند خون شرکت کنندگان را درطول تحقیق بررسی می کردند.

 

نتیجه : صبحانه با مقدار کمتری کربوهیدرات و شام با درصد بیشتری کربوهیدرات خروجی بهتری داشت.نتایج بدست آمده نشان داد مصرف بیشتر کربوهیدرت در وعده شام 10.واحد گلوکز را بالا می برد در صورتی که مصرف زیاد آن درصبحانه 15 واحد گلوگز رابالا برده برای همین متخصصان رژیم درمانی توصیه می کنند افرادی که قصد کاهش وزن و لاغری دارند بایستی تحت نظر پزشک (که شرایط بدنی آنها بررسی شود ) زمان مصرف کربوهیدرات خود را برهمین اساس تغییر دهند.

 

در پایان باید بگوییم علاوه بر زمان مصرف این بخش از مواد غذایی نوع کربوهیدرات مصرفی اثر قابل توجهی را خواهد گذاشت. کربوهیدرات های کامل که کمترین فرایند فراوری روی آنها صورت گرفته باشد بهترین هستند. این نوع کربوهیدرات ها علاوه بر کنترل قند خون به خاطر وجود فیبر شما را در طول روز سیرتر نگه می دارند.

 

بهترین ساعت برای خوردن کربوهیدرات ها

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره