وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

بهترین ماسک های خاتگی برای کک و مک صورت

بهترین ماسک های خاتگی برای کک و مک صورت

بهترین ماسک های خاتگی برای کک و مک صورت

 

اگر میخواهید از کک و مک صورتتان خلاص شوید این ماسکهای خانگی را امتحان کنید . به گزارش ایران ناز با استفاده از این مواد طبیعی میتوانید صورتی شفاف و براق و بدون کک و مک داشته باشید . کک و مک صورت یکی از بیماری‌های پوستی است که در میان اروپایی‌ها، مخصوصا خانم‌های موبور، سفید پوست و چشم‌آبی شیوع بیشتری دارد اما بیشتر پزشکان درمان قطعی برای آن سراغ ندارند. اگر صورت کک و مکی دارید، بهتر می‌دانید که کک و مک‌ صورت در تابستان بیشتر و پررنگ تر از فصل‌های دیگر است. معمولا افرادی که کک و مک دارند هرجایی به دنبال پیدا کردن راه‌هایی برای از بین بردن آن‌ها هستند.

 

البته کک و مک خطرناک نیست و حتی هستند افرادی که عقیده دارند کک و مکی‌ها صورت‌های بامزه‌ای دارند. این امر کاملا سلیقه‌ای است و بستگی به شخص دارد. اگر شما هم، چندان کک و مک‌های صورت تان را دوست ندارید، باید بدانید درمان قطعی برای این کک و مک‌ها وجود ندارد، ولی می‌توان با ملاحظاتی خاص و به کار بردن راه حل‌هایی ویژه آن‌ها را تا حد زیادی کمرنگ کرد تا اولین چیزی که روی پوست‌تان خودنمایی می‌کند کک و مک نباشد. در این مقاله چند ماسک طبیعی برای درمان کک و مک صورت ارایه دادیم.

 

شیر ترشیده

 

یک بار در روز صورت خود را با شیر ترشیده شسته و اجازه بدهید، ۱۰ تا ۱۵ دقیقه روی پوست باقی بماند. اسیدلاکتیک موجود در شیر ترشیده، می‌تواند باعث کمرنگ شدن لکه‌های کک‌ومک و نرم شدن پوست صورت شود.

 

عسل

بهترین ماسک های خاتگی برای کک و مک صورت

عسل را گرم و به مدت ۱۰ دقیقه روی پوست بگذارید و سپس آن را با آب گرم بشویید و بلافاصله کمی هم آب خنک به صورتتان بپاشید. اگر این کار را به مدت یک هفته انجام دهید، کک و مک های صورت کم رنگ می‌شود و روی صورت نمایان نمی‌گردد.

 

روغن کرچک

 

قبل از خواب، مقداری روغن کرچک روی پوست بمالید. ترکیب‌ موجود در روغن کرچک باعث کمرنگ شدن لکه‌های کک‌ومک می‌شود.

 

آب هویج

 

هر شب، قبل از خواب، صورت‌تان را با آب هویج ماساژ دهید و بگذارید آب هویج تا صبح روی پوست‌تان باقی بماند. و بعد از بیدار شدن، پوست‌تان را با آب ولرم بشویید.

 

زردچوبه

 

یک قاشق غذاخوری زردچوبه را با یک قاشق سوپ‌خوری ماست ترش مخلوط کنید و آن را به‌مدت ۱۵ دقیقه روی پوست‌تان بگذارید. با این کار، کک‌ومک‌ها کمرنگ می‌شوند و پوست صورت‌تان روشن‌تر و شفاف‌تر می‌گردد.

 

آب جعفری

 

آب جعفری را بگیرید و روزی ۲ بار محل کک‌ومک‌هایتان را با این ترکیب، بشویید تا کک و مک‌هایتان را کمرنگ کند.

 

مطالب مرتبط:

 

ماسک خرمالو و خواص جالبش روی پوست

 

راهی برای از بین بردن کک و مک پوست

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره