وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

بهترین هتل هایی که در ترکیه می توانید در آنها اقامت داشته باشید

بهترین هتل هایی که در ترکیه می توانید در آنها اقامت داشته باشید

بهترین هتل هایی که در ترکیه می توانید در آنها اقامت داشته باشید

 

خاص ترین و لوکس ترین هتل های استانبول

شهر جذاب و زیبای استانبول تنها شهری در کل دنیاست که در دو قاره واقع شده است و یکی از خاص ترین شهرهای دنیا به شمار می آید. این شهر در طول تاریخ پایتخت امپراتوری های قدرتمندی مثل روم، بیزانس و عثمانیان بوده است و در بیش از 1600 سال،بیش  از 120 امپراتور و سلطان از آنجا بر جهانیان حکومت کرده اند.

 

امروزه استانبول با فرهنگ جذاب و متنوعش و جاذبه های گردشگری بی نظیرش به یکی از توریستی ترین شهرهای جهان تبدیل شده است.اگر شما هم دوست دارید که به این شهر فرهنگی سفر کنید و با اقامت در خاص ترین و منحصر به فردترین هتل های استانبول تجربه متفاوتی را کسب کنید،این مقاله را تا پایان مطالعه کنید.

 

هتل دبلیو استانبول | W ISTANBUL

هتل دبلیو استانبول در مرکز خانه های تاریخی آکارتلر رو در منطقه ای لوکس از استانبول واقع شده است و با تعداد زیادی رستوران، کافه و گالری هنری احاطه شده است.این هتل به سبک ترکیه ای دیزاین شده است و در مجموع 140 اتاق و سوئیت دارد.

 

هتل دبلیو استانبول به تازگی با تلفیقی از عناصر تاریخی و مدرن بازسازی شده است و در دکوراسیون آن از الگوهای عثمانی و نورپردازی خاص استفاده شده است و مبلمان آن بسیار لاکچری و زیباست.

 

هتل فور سیزن سلطان احمد | FOUR SEASONS HOTEL ISTANBUL AT SULTANAHMET

هتل فور سیزنز سلطان احمد در یک زندان تاریخی نئوکلاسیکی واقع شده است و با آب های گلدن هورن، دریای مارمارا و تنگه بسفر احاطه شده است. این هتل تنها چند قدم با جاذبه های گردشگری استانبول مثل سنت سوفیا، قصر توپکاپی و مسجد آبی احاطه شده است.

 

این هتل در مجموع 65 اتاق و سوئیت دارد و همگی آن ها دیزاین جذابی دارند که نشانگر تاریخ غنی ترکیه هستند و در دکوراسیون آن ها از کاشی های لعاب دار، وسایل آنتیک عثمانی، قالیچه های زیبا و پرده های پر طرح و نقش استفاده شده است.

 

شما می توانید جهت سهولت در کار خودتان، به جای اینکه بلیط هواپیما را جدا تهیه نمایید و رزرو هتل را جدا و فکری برای گشت و گذار در شهر نداشته باشید، به یکباره تور رزرو کرده و تمامی گزینه های گفته شده را به یکباره برای خود فراهم آورید.

 

برای اطلاع از قیمت تور استانبول می توانید با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهر پرواز تماس بگیرید.

 

بهترین هتل هایی که در ترکیه می توانید در آنها اقامت داشته باشید

 

بهترین هتل های لوکس و تراز اول آنتالیا

آنتالیا نه تنها به خاطر مناظر زیبا و جذابش و آثار باستانی بی نظیرش، بلکه به خاطر هتل های لوکس ساحلیش نیز در جهان مشهور شده است و توریستان می توانند تعطیلات تابستانی را به بهترین شکل و مفرح ترین حالت ممکن در هتل های لوکس و لاکچری آنتالیا بگذرانند.

 

اما بین این همه هتل لوکس با امکانات رفاهی متعدد در آنتالیا، کدام هتل را باید انتخاب کنیم؟ قبل از انتخاب و رزرو هتلتان در آنتالیا، این مقاله را تا پایان مطالعه کنید.

 

هتل مکس رویال کمر آنتالیا Maxx Royal Kemer

ساختمان هتل مکس رویال کمر به زیبایی با طبیعت اطرافش ادغام شده است و از هر لحاظ هتل بی نظیری است. اتاق های هتل مکس رویال کمر به بهترین شکل ممکن با دکوراسیون مدرن و خوش ترکیب دیزاین شده اند و همه آن ها چشم انداز بی نظیری به دریا دارند.

 

آشپزخانه هتل مکس رویال کمر آشپزهای منحصر به فردی از فیلیپین، فرانسه، اتریش، روسیه، ایتالیا و ژاپن دارد. از طرفی هتل مکس رویال کمر آنتالیا 3 ساحل زیبا با شن های سفید دارد که  یکی از سواحل آن با کلبه های چوبی زیبایش مختص به ریلکس کردن و آرامش گرفتن است.

 

در یکی دیگر از سواحل هتل مکس رویال کمر موزیک های مهیج و جذاب پخش می شود و ساحل دیگر آن برای خانواده ها و کودکان مناسب است.

 

هتل مکس رویال کمر چهار استخر، یک باشگاه تجهیز شده فول امکانات و یک مرکز اسپای فوق لاکچری دارد و رویایی ترین تعطیلات ممکن را با تور برایتان به ارمغان می آورد. بهترین قیمت تور آنتالیا را می توانید در سایت مهرپرواز مشاهده نمایید.

 

هتل مکس رویال بلک Maxx Royal Belek

هتل لاکچری مکس رویال بلک با 7 استخر، 5 رستوران و زمین گلف درجه یکش انواع و اقسام امکانات تفریحی و رفاهی را برای مهمانانش فراهم کرده است. رستوران های هتل مکس رویال بلک غذاهای بین المللی مثل غذاهای ژاپنی، مدیترانه ای، یونانی و ترکی را با بهترین طعم و مزه سرو می کنند.

 

از طرفی هتل مکس رویال بلک 13 کافه درون خود دارد که هر کدام به سبک خاصی دیزاین شده اند. فروشگاه شکلات مکس رویال بلک شکلات های خانگی به مهمانان هتل آفر می دهد و قنادی هتل انواع و اقسام دسرها و کیک های خوشمزه را سرو می کند.

 

اگر قصد سفر به آنتالیا و اقامت در هتل بی نظیر مکس رویال بلک را دارید، خودتان را برای آرامش مطلق با گرفتن ماساژ و مراقب های پوستی و همین طور حمام ترکی آماده کنید. در ساحل شخصی هتل مکس رویال بلک آنتالیا نیز می توانید ورزش های آبی متنوع را امتحان کنید و هیجان را چاشنی سفر خود به آنتالیا کنید.

 

هتل ریکسوس پرمیوم بلک آنتالیا Rixos Premium Belek

یکی دیگر از هتل های بزرگ آنتالیا و همچنین یکی از اماکن دیدنی آنتالیا است که هر گونه امکانات رفاهی که به تخیلتان خطور می کند را برای توریستان فراهم کرده است، هتل ریکسوس پرمیوم بلک است.

 

این هتل با 405،000 متر مربع، 700 اتاق و سوئیت با چشم انداز بی نظیر به دریای مدیترانه دارد. همچنین 7 رستوران، 8 کافه و یک مرکز ماساژ با تراپیست های ماهر دارد.

 

در هتل ریکسوس پرمیوم بلک دی جی ها موزیک اجرا می کنند و امکانات متفاوتی برای ورزش های آبی در نظر گرفته شده است. همچنین یک پارک آبی جذاب در محوطه هتل ریکسوس پرمیوم بلک واقع شده است.

 

اگر هم با کودکانتان می خواهید به آنتالیا سفر کنید، باید به شما بگوییم که هتل ریکسوس پرمیوم بلک یک استخر و زمین بازی مختص به کودکان دارد و رویدادهایی مختص به کوچکترهای خانواده برگزار می کند.

 

برای رزرو بهترین تورهای گردشگری آنتالیا و بهترین هتل های آنتالیا با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهرپرواز تماس بگیرید.

 

هتل رگنوم کاریا آنتالیا Regnum Carya Golf & Spa Resort

هتل رگنوم کاریا با ساحل منحصر به فردش با شن های سفید زیبایش به دریای آبی رنگ مدیترانه چشم انداز بی نظیری دارد. هتل رگنوم کاریا توجه ویژه ای به حریم افراد دارد.

 

هتل رگنوم کاریا اتاق های بزرگ و ویلاهای زیبایی دارد که ورودی انحصاری به بزرگترین پارک تم دار آنتالیا (سرزمین افسانه ها) دارند.

 

از طرفی هتل رگنوم کاریا با 6 رستوران، یک ساحل شخصی، 3 استخر، یک اسکله ورزش های آبی، یک اسپا و مرکز ماساژ با محصولات ارگانیک، انتخاب های زیادی را برای تفریح کردن در اختیار مهمانانش قرار می دهد. هتل رگنوم کاریا دو زمین گلف نیز دارد که یکی از آن ها اولین و تنها زمین بازی گلف شبانه در ترکیه است.

 

هتل گلوریا سرنیتی آنتالیا Gloria Serenity Resort

هتل گلوریا سرنیتی در فضای سبز طبیعی آنتالیا واقع شده است و هتلی عالی برای دوستداران گلف و دوستداران آرامش محسوب می شود. اتاق های هتل گلوریا سرنیتی به صورت مخصوص دیزاین شده اند و مسابقات گلف بی نظیری با چشم انداز دریای مدیترانه ترتیب می دهد.

 

همچنین 9 رستوران، 4 کافه، یک ساحل زیبا با رختکن ها شخصی، یک استخر، یک مرکز ماساژ شرقی و یک کلوب مخصوص کودکان دارد. ورزشکاران عزیز هم می توانند در کلاس های پیلاتس، یوگا، زومبا، کلاس های رقص، والیبال ساحلی و مدیتیشن رزمی تای چی شرکت کنند.

 

هتل کالیستا CALISTA hotel

هتل لاکچری کالیستا منحصر به فردترین تجربه اقامتی را بین هتل های کل دنیا برای مهمانان به ارمغان می آورد و در لیست لاکچری ترین اقامتگاه های ترکیه و البته کل جهان جای گرفته است.

 

هتل کالیستا با ایده بسیار خاصی ساخته شده است و هم  معماری فوق العاده جذابی دارد و هم سرویس بسیار ویژه ای به مهمانانش آفر می دهد. خدماتی که هتل کالیستا برای مهمانانش مهیا کرده است، حتی از بالاترین استانداردهای جهانی نیز بالاتر رفته است.

 

به هر حال با اقامت در این هتل پنج ستاره می توانید سبک جدیدی از زندگی و اقامت را با زیبایی و کیفیت تمام عیار تجربه کنید.

 

بهترین هتل هایی که در ترکیه می توانید در آنها اقامت داشته باشید

 

بهترین هتل ها و تفریحگاه های ساحلی بدروم

بدروم یکی از شهرهای پر بازدید در غرب ترکیه و در کنار دریای مدیترانه می باشد که جمعیت آن حدود 32000 نفر است . بدروم دارای آب و هوای مدیترانه ای است و پلاژهای زیبا و چشم اندازهای بسیار زیبایی دارد .

 

از جمله تفریحات و سرگرمی های بدروم برای توریست ها و گردشگران ورزش های آبی ، سافاری ، تور روستای بدروم ، تور کشتی ، تور جیپ سافاری هستند . در صورت علاقه به سفر به این شهر بسیار زیبا با آژانس مسافرتی مهرپرواز تماس بگیرید و تور بدروم را رزرو نمایید .

 

بدروم به دلیل جذب گردشگر از سراسر جهان دارای هتل های بسیاری می باشد. هتل های بدروم همگی دارای بهترین امکانات و با مدرن ترین متد روز دنیا اداره می شوند.

 

تنوع هتل های بدروم بسیار زیاد است از هتل های 4 و 5 ستاره تا هتل های لوکس بدروم که اقامتی ماندگار درخاطر مسافران بر جای می گذارد. قیمت تور بدروم بسته به نوع پرواز و همچنین نوع هتل انتخابی شما، تعیین می گردد.

 

هتل کمپینسکی بارباروس بی بدروم (Hotel Kempinski Hotel Barbaros Bay)

این استراحتگاه در نزدیکی شهر زیبای بدروم قرار دارد. یک استراحتگاه لوکس و بی نظیر است که یک ساحل اختصاصی و بسیار تمیز در دریای اژه دارد.

 

همچنین برای شما تفریحاتی را در نظر گرفته است که شما در هیچ کدام از استراحتگاه های  ترکیه نمی توانید نمونه آن ها را پیدا کنید مثل مدرسه قایقرانی و کلاس های غواصی.

 

مهمان ها می توانند در این هتل مجلل از گردش با قایق لذت ببرند یا از اسکی روی آب و یا پیاده روی و دوچرخه سواری در تپه ها هیجان را تجربه کنند. استراحتگاه کمپینسکی برای کودکان یک کلاب در نظر گرفته است تا والدین و کودکان هردو به تفریح بپردازند.

 

این هتل همچنین از حیوانات خانگی شما نیز با خدمات ویژه ای مراقبت می کند.در واقع این هتل به همه موارد راحتی و تفریح شما فکر کرده است.

 

هتل جیپسوفیا هالیدی ویلیج آلانیا (Hotel Gypsophila Holiday Village)

این استراحتگاه که در نزدیکی شهر ساحلی و زیبای آلانیا واقع شده است، یک ملک قدیمی است که 404 اتاق دارد!

 

این استراحتگاه ساحلی تفریحات محدود تری را در نظر گرفته است، ولی یک استخر برای شنا، مرکز ورزشی و قابلیت اتصال به اینترنت را در مجموعه خود مهیا کرده است.

 

این استراحتگاه یک رستوران دارد که یکی از متنوع ترین وعده ها را در این محدوده دارد. اتاق ها بالکن هایی دارند که دید به سمت استخر یا باغچه ها دارند.این هتل بسیار شیک و تمیز است و مطمئن باشید که از اقامت در آن راضی و خشنود خواهید بود.

 

بهترین هتل هایی که در ترکیه می توانید در آنها اقامت داشته باشید