وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

بهرام رادان از سربازان گمنام شکایت کرد

بهرام رادان از سربازان گمنام شکایت کرد

بهرام رادان از سربازان گمنام شکایت کرد

 

به گزارش ایران ناز، بازیگر مشهور کشورمان از شکایت خود علیه سربازان گمنام خبر داد . انتشار اخباری مبنی بر سوء استفاده سلبریتی ها از زلزله سرپل ذهاب و بستن حساب این افراد برای مبالغی که به حساب انان برای کمک های مردمی ریخته شده است ,بهرام رادان در واکنش به انتشار شایعه‌ مسدود شدن حساب بانکی‌اش اعلام کرد که از صفحه «سربازان گمنام» شکایت خواهد کرد.

 

از ناشران اکاذیب صفحه «سربازان گمنام» شکایت می‌کنم

 

در چند روز گذشته برخی رسانه‌ها مطالبی را در مورد مسدود شدن حساب‌های برخی هنرمندان که در زمان زلزله کرمانشاه کمک‌های مالی دریافت کردند، منتشر کردند.

 

روز گذشته صفحه اینستاگرام «سربازان گمنام» با انتشار مطلبی مدعی شد که حساب نیکی کریمی،الهام پاوه نژاد، علی دایی و بهرام رادان به دلیل اعلام شماره حساب برای زلزله‌زدگان کرمانشاه مسدود شده است.

 

اما بهرام رادان امروز با تکذیب این شایعه‌ها گفت:

«من دیشب خبری را در پیجی به اسم «سربازان گمنام» دیدم که من و تعدادی دیگر از عزیزان یکسری پول‌ها را بابت زلزله کرمانشاه و سرپل ذهاب از مردم گرفتیم و این پول‌ها در حسابمان انباشته شده و قرار است حساب ما مسدود بشود. من که همچین کاری نکردم و دوستان هم راه خودشان را برای تکذیب این خبر دارند. اما من نه شماره حسابی اعلام کردم نه کسی پولی به حسابم ریخته نه پولی در حسابم انباشته شده است.»

 

او همچنین تأکید کرد که انتشار این اخبار را از قوه قضاییه پیگیری خواهد کرد: «به عنوان یک شهروند حق خودم می‌دانم که از قوه عدلیه مملکت پیگیر انتشار اکاذیب منتشر شده توسط پیج سربازان گمنام بشوم که گویا وابسته به یک نهاد قدرت است. ببینم بین من شهروند و این جریان قدرت چه اتفاقی می‌افتد. شما را در جریان می‌گذارم.»

 

این در حالی است که پس از وقوع زلزله غرب ایران بهرام رادان بدون اعلام شماره حساب شخصاً به این مناطق رقت و به زلزله‌زدگان کمک کرد.

 

بهرام رادان از سربازان گمنام شکایت کرد

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره