وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

به اجرا گذاشتن باورنکردنی ترین مهریه دختر ایرانی

به اجرا گذاشتن باورنکردنی ترین مهریه دختر ایرانی

زن جوانی برای آن که شوهرش را تنبیه کند به دادگاه خانواده رفت و مهریه عجیب و غریبش را که ۷۰ هزار لیتر بنزین است به اجرا گذاشت. به گزارش ایران ناز، زن جوان که آرزو نام دارد صبح دیروز به شعبه ۲۶۸ دادگاه خانواده تهران رفت و گفت شوهرش توجه زیادی به او ندارد و بیشتر اوقات اش را با دوستانش می گذراند. به همین دلیل می خواهد با به اجراگذاشتن مهریه اش که ۷۰ هزار لیتر بنزین است او را به دادگاه خانواده بکشاند.

این زن که یکسال از ازدواجش می گذرد، ادامه داد: ناصر در ابتدای زندگی مشترک مان توجه زیادی به من داشت اما هرچه زمان گذشت حس کردم علاقه او نسبت به من کم شده است. چند مرتبه با او در این باره صحبت کردم اما وقتی فهمیدم حرف زدن فایده ای ندارد تصمیم گرفتم مهریه ام را به اجرا بگذارم تا او به دردسر بیفتد.

زن جوان درباره علت تعیین ۷۰ هزار لیتر بنزین به عنوان مهریه گفت: من ناصر و خانواده اش را از قبل می شناختم و به آنها اطمینان کامل داشتم. به همین دلیل پول و سکه برایم اهمیتی نداشت و زمانی که قرار شد مهریه ام را اعلام کنم برای آن که مهریه ام در بین دوستان و فامیل تک باشد ۷۰ هزار لیتر بنزین را به عنوان مهریه تعیین کردم.

حالا هم شوهرم باید مهریه ام را به من بدهد. من ناصر را دوست دارم. هدف من از این کار فقط تنبیه او است. براساس این گزارش از آنجا که این مهریه مالیت (ارزش مالی) دارد مرد جوان باید آن را به همسرش بدهد. در غیر این صورت پس از طی مراحل قانونی بازداشت خواهد شد

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره