وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

بوتاکس مو یا کراتین کدام بهتره؟

بوتاکس مو یا کراتین کدام بهتره؟

به گزارش ایران ناز کراتین عمدتا روشی برای صاف کردن مو است و برای استفاده بر روی موهای به شدت آسیب دیده توصیه نمی شود. از سوی دیگر بوتاکس مو به عنوان یک درمان بازسازی کننده عمیق عمل می کند که موهای آسیب دیده را با تبدیل به موی سالم و براق اصلاح می کند.

 

با تغییرات فصل، موی ما در معرض آب و هواهای مختلفی قرار می گیرد که سلامت و درخشش آن را تحت تاثیر قرار می دهد. رنگ کردن، فرم دادن و غیره همراه با افزایش آلودگی، به مشکلات موی ما افزوده اند بدین معنی که داشتن موی بد عادی است.

 

بوتاکس مو یا کراتین کدام بهتره؟

 

بنابراین، متخصصان زیبایی، درمان هایی برای داشتن موهای سالم و براق ارائه می کنند.بوتاکس مو و کراتین دو درمان  مختلف مو هستند که ادعا می کنند برای شما موهای زیبا، سالم و براقی به ارمغان می آورند. هر دو این درمان ها موهای مجعد را صاف می کنند که یکی از مشکلات اصلی موی زنان امروز است.

 

آنها همچنین یک اثر صاف کنندگی بر روی مو دارند که زمان فرم دهی به موی شما را به طور قابل توجهی کاهش می دهند.اولین تفاوت در ترکیب شیمیایی آنهاست. یکی از مواد شیمیایی مضر موجود در کراتین، فرمالدهید Formaldehyde است. فرمالدهید سمی است

 

و سازمان حفاظت محیط زیست و فدرال OSHA فرمالدهید را به عنوان ماده سرطان زای انسان طبقه بندی نموده است. بوتاکس مو عاری از این مواد شیمیایی و دیگر مواد شیمیایی مضر است.تفاوت دوم این است که کراتین عمدتا روشی برای صاف کردن مو است و برای استفاده بر روی موهای به شدت آسیب دیده توصیه نمی شود.

 

بوتاکس مو یا کراتین کدام بهتره؟

 

از سوی دیگر بوتاکس مو به عنوان یک درمان بازسازی کننده عمیق عمل می کند که موهای آسیب دیده را با تبدیل به موی سالم و براق اصلاح می کند.درمان کراتین بهترین کار برای موهای ضخیم، مجعد و سرکش (وز) است. موی درمان شده با کراتین به طور طبیعی صاف، عاری از فر، براق و به طور کلی قابل کنترل تر می شود.

 

این موی درمان شده نباید حتی زمانی که در معرض محیط مرطوب قرار می گیرد مجعد شود، اما اثر آن بر روی موی درمان شده با مواد شیمیایی و موی متخلخل(مویی که در جذب رطوبت ناتوان است و خشک و شکننده است) دوام نمی آورد.درمان بوتاکس مو برای هر نوع مو در اشکال مختلف، مجعد، صاف،

 

سفید و یا بلوند، ضخیم یا کم پشت و یا هر نوع دیگری از مو مناسب است. به خصوص برای کسانی بهتر است که موهای بسیار بلند با موخوره و یا موهای فرفری و شکننده دارند.برخی از درمان کراتین شکاف در لایه شاخی مو(کوتیکول) که ترک خورده، آسیب دیده و یا خشک است را پر می کند

 

بوتاکس مو یا کراتین کدام بهتره؟

 

در حالی که دیگر درمان های کراتین در سطح مو گسترش می یابد و وارد کوتیکول نمی شود.سپس این مواد به وسیله حرارت اتوی مو در سطح مو مهر و موم می شود.فرمالدئید در درمان کراتین، کراتین را حفظ می کند که به موهای شما ظاهر صافی می دهد. درمان کراتین حدود 90 دقیقه یا بیشتر طول می کشد و به مدت 2 تا 2 و نیم ماه دوام می آورد.

 

این امر باید در سالن های معتبر توسط آرایشگر حرفه ای انجام شود زیرا برخی افدامات ایمنی را شامل می شود.بوتاکس مو روی موهای تمیز انجام می شود که با شامپو شسته شده اند، اما نه نرم شده (یا نرم کننده). مو پس از آن شانه شده تا گوریدگی های آن برطرف شود  و سپس قسمت قسمت می شود و  برای جذب محصول، مو ماساژ داده می شود.پس از آن محصول به مدت 45 دقیقه بر روی موهای باقی می ماند و سپس بطور کامل شسته می شود.

 

سپس خشک می شود و فرم داده می شود. مرحله نهایی استفاده از سرامیک اتوی مو است. درمان بوتاکس، مو  را با مواد مغذی ضروری مانند آنتی اکسیدان ها، ویتامین ها و اسیدهای آمینه  پر می کتد که به بازگرداندن پروتئین مو و سالم و براق نمودن آن کمک می کند. نتیجه کار برای حدود چهار هفته دوام می آورد.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره