وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

بیزینس بازیگر مشهور سینما در بازار طلا (عکس)

بیزینس بازیگر مشهور سینما در بازار طلا (عکس)

به گزارش ایران ناز یوسف مرادیان بازیگر سینما و تلویزیون گفته است: آخرین کارم با عنوان ” گرگ و میش” را پیش از عید به پایان رساندم و این روزها با وجود اینکه چند پروژه سینمایی تلویزیونی به من پیشنهاد شده به دلیل اینکه نتوانستم با فیلمنامه آنها ارتباط برقرار کنم، حضور در آنها را قبول نکردم.

 

وی افزوده است: از سال 73 که وارد سینما شدم با خواندن فیلمنامه ها متوجه شدم که یکی از ارکان اصلی سینما فیلمنامه خوب می باشد و حالا با خواندن فیلمنامه ها می توانم تصور کنم چه اتفاقی برای آنها قرار است بیفتد،به نظرم یکی از بزرگترین ضعف های سینمای ما همین فیلمنامه می باشد.

 

وی افزوده است: بسیاری از بزرگان سینمای ایران به من گفتند یک بازیگر خوب به سادگی هر نقشی را قبول نمی کند. من هم سعی می کنم تا آنجایی که ممکن است در فیلم هایی که با آنها قادر به برقراری ارتباط نیستم حضور پیدا نکنم.این بازیگر ادامه داده است:

 

بیزینس بازیگر مشهور سینما در بازار طلا (عکس)

 

گاهی اوقات از سوی دفاتر تولید به من زنگ می زنند و می گویند بیا و نقش اول یک پروژه را بپذیر در حالی که آن پروژه تنها سه روز تا کلید خوردنش باقی مانده. این ها واقعا تاسف برانگیز است؛ همچنین  این روزها مباحثی همچون ورود غیرحرفه ای ها به عرصه سینما و  نقش خریدن را می شنویم که یک روزی حتی حرف زدن درباره آنها زشت بود.

 

یادم است یکبار برای خرید به یک مغازه رفته بودم که در آنجا یکی از مشتریان با دیدن من گفت بازیگری با نام “م.ش” به من گفته 500 میلیون تومان پول بده تا تو را بازیگر کنم. این موضوعات واقعا دردناک است.وی در بخش دیگر از صحبت هایش با اشاره به دستمزد پایین بازیگران ادامه داد:

 

در یکی دو سال اخیر با توجه به شرایط بد اقتصادی زندگی‌ها سخت شده، اما دستمزد بازیگران تغییر نکرده است. به همین سبب من هم به همراه برادر بزرگترم شغلی دست و پا کردم تا دیگر نیازمند حقوق بازیگری نباشم. در واقع در کنار بازیگری در بازار طلا هم بیزینس می کنم.وی خاطرنشان کرده است: با تمام این تفاسیر زندگی من را سینما رقم زده به همین دلیل دوست ندارم آن را رها کنم.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره