وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

بیمارهایی که باعث ریزش مو میشود

بیمارهایی که باعث ریزش مو میشود
یک متخصص پوست، مو و زیبایی گفت: بهترین راه‌حل برای برطرف کردن ریزش موی مقطعی، برطرف کردن عاملی است که باعث ریزش موی بیمار در یک برهه زمانی شده است.دکتر خلیل صداقت‌پیشه افزود: بیماری‌هایی نظیر اختلالات تیروئید، کم‌خونی و بیماری‌های عفونی باعث آسیب در بخشی از پوست می‌شوند که با ایجاد عفونت‌های ویروسی و قارچی همراه شده و ریزش مو را به دنبال دارند. وی ادامه داد: بیماری‌هایی که با تب همراه هستند و به بستری شدن منجر می‌شوند همچون آبله مرغان، سرخک و… نیز از سری دیگر بیماری‌هایی هستند که به ریزش موی مقطعی دامن می‌زنند.

این متخصص پوست، مو و زیبایی، زایمان را یکی از علل شایع ریزش موی مقطعی در زنان دانست و افزود: پروتئین‌سازی در بدن فرد مختل می‌شود و باید برای ترمیم ریزش مو از پروتئین و محرک رشد مو استفاده کرد. این روند ریزش مو تا شش ماه ادامه دارد و اگر درمان آغاز شود تا ۹۰ درصد موی از دست رفته جایگزین می‌گردد، در غیر این صورت حداکثر تا ۵۰ درصد موهای سر بازگشت دارند.

صداقت‌پیشه با اشاره به بیماری لوپوس، ‌اظهار کرد: این بیماری با ایجاد اختلال در بافت‌های بدن، باعث ریزش مو به میزان قابل توجهی می‌شود.ریزش موی مقطعی اغلب به دنبال ابتلا به بیماری‌های گوناگون است. با درمان بیماری پایه‌ای که باعث ریزش مو شده است و مصرف داروهای محرک رشد مو در کنار رفع کمبودهای تغذیه ای، فولیکول مو تقویت می‌شود و رشد میکند.

این متخصص پوست، مو و زیبایی در رابطه با بیهوشی‌های اعمال جراحی گفت: تا سه ماه بعد از عمل جراحی موی بیمار به شدت می‌ریزد که به دلیل ناتوانی و اختلال در تغذیه وی است و با تقویت تغذیه و مصرف داروهای درمانی تا مدتی پس از بیهوشی ریزش مو برطرف می‌شود. به گفته وی، سنگ کلیه و عفونت‌های شدید کلیه به طوری که به بستری شدن بیماران منجر شود نیز می‌تواند در بروز ریزش مو تاثیر زیادی داشته باشد.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره