وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

بیماری عجیبی که حتی اسم ندارد +عکس

بیماری عجیبی که حتی اسم ندارد +عکس

بیماری عجیبی که حتی اسم ندارد 

 

با وجود پیشرفت های گسترده ی علم پزشکی ، هنوز بیماریهای ناشناخته ای در دنیا وجود دارد که پزشکان حتی هنوز نامی برای آنها پیدا نکرده اند ! به گزارش ایران ناز در یکی از این موارد ، کودکی انگلیسی به بیماری عجیبی مبتلاست که پزشکان حتی نام بیماری را نمیدانند ! به گزارش ایران ناز گاهی اوقات جهش های ژنتیکی منجر به بیماری‌های بسیار نادر در دنیای پزشکی شده و باعث بهت و حیرت متخصصان می شود.

 

به گزارش  ایران ناز ؛ یک کودک 4 ساله اهل کشور انگستان به نام Milo Browne از بدو تولد مبتلا به یک بیماری ژنتیکی بسیار نادر است که کارشناسان تخمین می زنند تنها 9 نفر اکنون در دنیا به همراه این کودک دچار چنین اختلال ژنتیکی نادری هستند.

بیماری عجیبی که حتی اسم ندارد +عکس

این اختلال به قدری نادر است که کارشناسان هنوز اسمی بر روی آن نگذاشته اند و در نظر دارند با توجه به شرایط به ویژه Milo که بدترین نوع اختلال را به نسبت سایر مبتلایان دارد اسم بیماری را اختلال میلو بگذارند.

 

کارشناسان اعتقاد دارند نوعی جهش ژنتیکی بسیار پیچیده باعث این بیماری شده است و اکنون کودک برای درمان M3BHA  تحت درمان است.

 

والدین او بلافاصله پس از تولد کودک متوجه غیر عادی بودن حرکت دستها و پاهای او شده اند، همینطور او در روز اول تولد خود دچار چندین تشنج شده که پس از آن پزشکان اختلال ژنتیکی را در او شناسایی کرده اند.

 

بر اثر این بیماری میلو، هرگز قادر به ایستادن، راه رفتن، یا حتی حرف زدن هم نیست و پزشکان مواد غذایی را از طریق لوله وصل شده به روده به بدن او می رسانند زیرا معده او بسیار حساس است و قادر به هضم مواد غذایی نیست.

 

میلو نیازمند به نگهداری 24 ساعته توسط پدر و مادر و اعضای خانواده خود است و آنها با صرف هزینه 19 هزار پوندی خانه را مجهز به وسایلی پیشرفته برای نگهداری از او کرده اند تا در طول عمر کوتاه خود از زندگی در کنارخانواده لذت ببرد.

بیماری عجیبی که حتی اسم ندارد +عکس

کارشناسان اختلالات کروموزومی را عامل بیماری این کودک می دانند و متاسفانه این بیماری درمانی ندارد.اکنون میلو جلسات فشرده فیزیوتراپی را پشت سرمی گذارد و خانواده او امیدوار هستند پیشرفتی هرچند کوچک در حرکت اعضای بدن در این کودک ایجاد شود.

 

پزشکان برای شناسایی بیماری و ارائه درمان به میلو، او را بارها تحت اعمال جراحی، آزمایشات پزشکی مکرر و اسکن های مغزی قرارداده اند.

 

مطالب مرتبط:

 

بیماری عجیب در میان افراد روستایی در چین (عکس)

 

بیماری عجیب دختر با استعداد 5 ساله (عکس)

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره