وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

بینی خود را با آرایش کردن کوچک نمایید

بینی خود را با آرایش کردن کوچک نمایید
با انجام این کارها به چهره ی دلخواهتان می رسید:
 
قدم اول : صورت خود را با شوینده مورد نظرتان کاملا پاک کنید و بعد صورت را با آب ولرم بشویید و با حوله ای نرم آن را کاملا خشک کنید . …

قدم دوم :
پنبه را با کمی مرطوب کننده آغشته کنید . بعد اضافی های آن را از پنبه بگیرید تا زیاد مرطوب نشود ، بعد با پنبه تمام صورت خود را با آن پاک کنید به غیر از ناحیه دور چشم ها و لب ها .

قدم سوم :
پد آرایشی خود را با کمی آب مرطوب کنید و آب اضافی آن را قبل از مالیدن به صورت از پنبه بگیرید . بعد مقداری کرم پودر مورد نظرتان را روی پد بریزید . دقت کنید که مقداری کرم پودر نباید زیاد باشد به اندازه یک سکه ۵ تومانی باشد کافی است . بعد پد را از وسط از روی کرم پودر تا کنید تا کرم کاملا روی سطح پد پخش شود.

قدم چهارم :
برای شروع کرم پودر زدن بهتر است از پیشانی شروع کنید و این کار را ادامه دهید تا کار کرم زدن به خط زیری چانه برسد . تمام سطح صورت را به جزء ابروها با کرم پودر بپوشانید . و مطمئن شوید که کرم پودر کاملا روی سطح پوست صورتتان خوابیده است ، بعد از آن کار یکسان سازی سطح پوست به پایان می رسد .

قدم پنجم :
برس قلموی پنکک را روی دستتان به حالت چرخشی حرکت دهید و بعد آن را با کمی پنکک که یک درجه از کرم پودرتان تیره تر است آغشته کنید . و با یک ضربه آرام اضافه پنکک را از روی برس قلمو پاک کنید . و بعد به آرامی روی نوک بینی تان با قلمو به صورت ضربه ای پنکک بزنید ، همچنین ناحیه زیر بینی ، چون با این کار بینی حالت کوتاه تری به خود می گیرد ، بعد برس قلمو را همینطور به آرامی اطراف سوراخ بینی و دو طرف قسمت پایینی بینی که نزدیک نوک دماغ است به صورت ضربه ای پنکک بزنید . و با این تکنیک بینی تان را از قبل باریک تر کنید و به فرم دلخواهتان دست پیدا کنید .