وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

بیوگرافی و زندگی نامه لیلا فروهر

بیوگرافی و زندگی نامه لیلا فروهر

لیلا فروهر متولد 4 اسفند 1337 در اصفهان است بازیگر و خواننده ایرانی سبک موسیقی پاپ است. او پس از انقلاب ایران، به دلیل ممنوعیت خوانندگی زنان، در لس آنجلس زندگی و کار می‌کند. او فرزند جهانگیر فروهر یکی از هنرپیشگان پیشین سینمای ایران است. مادرش فرنگیس فرحزادی نیز از بازیگران سینمای ایران به شمار می‌رود. وی از سن ۳ سالگی بر روی صحنهٔ تئاتر به همراه پدر و مادر خود نقش آفرینی می‌کرد و در اکثر تئاترها با هنرمند بزرگ تئاتر ارحام صدر نقش آفرینی می‌کرد.

به دستور وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

 

 

 

این مطلب حذف گردید.

کنسرت کداک تئاتر

یکی دیگر از کارهای لیلا فروهر اجرای دو برنامه در سالن مراسم اسکار تئاتر کداک می‌باشد. لیلا فروهر در سال‌های ۲۰۰۳ و ۲۰۰۸ در این سالن برنامه اجرا کرد.
آلبوم از قلب من

چند روز قبل از نوروز ۱۳۹۱ لیلا فروهر با تحولی عظیم در سبک هنری خود آلبوم از قلب من را منتشر کرد که با استقبال بی نظیر طرفداران مواجه شد. در این آلبوم لیلا شعرهایی از شاعران بزرگ ایران همچون مولانا، عراقی، فریدون مشیری، رهی معیری، سیمین بهبهانی، حافظ و… انتخاب کرده و با آهنگسازی و تنظیم گروه رومی اجرا کرد. در این آلبوم چهرهٔ سرشناس سینمای ایران شهره آغداشلو نیز همکاری کرد و دکلمه‌های ترانه‌ها را به انگلیسی بر عهده گرفت که سبب هرچه متفاوت‌تر شدن این آلبوم گردید.
کنسرت رویس حال

برای اولین بار لیلا فروهر آلبوم از قلب من به صورت زنده بر روی صحنه برد. لیلا فروهر به همراه گروه رومی و شهره آغداشلو با ارکستر ۲۶ نفری به رهبری امیر بدخش کنسرت زندهٔ آلبوم را در سالن مجلل «رویس حال» بر پا کرد. شب عشق و عرفان و موسیقی ناب ایرانی پیشکش ایرانیان مقیم آمریکا شده بود.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره