وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

بی‌نظیر برای بازی و وب‌گردی سریع و ارزان

بی‌نظیر برای بازی و وب‌گردی سریع و ارزان
این گوشی‌های جدید از به‌روزرسانی اخیر مرورگر نوکیا بهره‌مند است. نسخه دوم مرورگر نوکیا (Nokia Browser 2.0) از فناوری ابری (کلاود) نوکیا استفاده می‌کند که مصرف اطلاعات را تا ۹۰ درصد کاهش می‌دهد تا مصرف‌‌کنندگان بتوانند از دسترسی سریع‌تر و ارزان‌تر به اینترنت لذت ببرند. وب‌سایت‌ها در مقایسه با گوشی‌هایی که مرور وب در آن‌ها بر پایه فناوری ابری نیست،
 
سه برابر سریع‌تر بارگذاری می‌شوند. همچنین یافتن و انتخاب بیش از ده هزار برنامه کاربردی تحت وب که برای دانلود در دسترس است، برای کاربران راحت می‌شود. در نتیجه، ضمن استفاده از اطلاعات به اندازه کمتر از مصرف یک برنامه متصل به اینترنت، تجربه کاربری غنی‌تر و تعاملی‌تر فراهم می‌شود.

مصرف‌کنندگان می‌توانند به راحتی با دوستان و خانواده تنها با لمس یک کلید در ارتباط بمانند و فایل‌ها و لینک‌ها را از طریق شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذارند. علاوه بر این، برنامه مدیریت دانلود (Download Manager) در مرورگر نوکیا به مصرف‌کنندگان کمک می‌کند تا در حال مرور وب محتوای خارجی را به راحتی مدیریت کرده و موسیقی، ویدیو یا عکس روی کارت حافظه ذخیره کنند.

خانواده آشا پشتیبانی مثبت از برنامه‌نویسان و مصرف‌کنندگان به دست آورده است. فروشگاه مجازی نوکیا به تازگی به نقطه برجسته ۵ میلیارد دانلود رسیده است. از ژانویه تا آوریل، ۴۲ درصد از تمام دانلودها از فروشگاه مجازی برنامه‌های نوکیا مربوط به خانواده آشا و دیگر گوشی‌های نوکیا بر پایه اکوسیستم جاوا بوده است. درست در سال قبل، این رقم ۱۰ درصد بوده است. هم چنین، ۴۱۰ برنامه‌نویس برای پلت‌فرم‌های نوکیا برنامه طراحی می‌کنند که تاکنون برنامه‌های آنها بیش از یک میلیون بار دانلود شده‌اند. India Games و Pico Brothers به تازگی از مرز ۱۰۰ میلیون دانلود گذشته‌اند.

Nokia Asha 305، Asha 306  و Asha 311  علاوه بر ارائه تجربه عالی و اجتماعی آنلاین با هدف سرگرمی تولید شده‌اند. همه کاربران از ۴۰ بازی انحصاری EA با دانلود رایگان و استفاده همیشگی از آنها بهره‌مند خواهند شد. این بازی‌ها از تمام سری‌ها -جنگی، ورزشی و آرکید- هستند که برخی از عناوین آنها عبارتند از: Tetris، Bejewelled، Need for Speed، The Run و FIFA 2012. گوشی Nokia Asha 311 با ۱۵ مرحله بازی Angry Birds که از پیش روی گوشی نصب شده عرضه می‌شود. این بازی بهترین استفاده را از صفحه‌لمسی و پردازنده یک گیگاهرتز خواهد برد.

نِیل ماوستن، مدیر اجرایی تحقیقات گوشی‌ها در مرکز Strategy Analytics می‌گوید: «نوکیا گامی دیگر در راستای ارتباط مصرف‌کنندگان با اینترنت به پیش برداشته‌ است. جست‌وجوی بهبود تجربه از طریق رابط کاربری لمسی جدید به نوکیا امکان رقابت را در بازار انبوه گوشی‌هایی در چنین محدوده قیمتی می‌دهد. بازار انبوه یک بخش رقابتی است، اما ما بر این باوریم که خانواده ارتقایافته آشا در نوکیا بسته جذابی را شامل می‌شود که می‌تواند

 
مصرف‌کنندگان را بر آن دارد تا از قیمت‌های روبه نزولی برخوردار شوند و از چیزهایی نظیر مرورگر فشرده و عمر طولانی باتری بهره‌مند شوند. جالب است ببینیم چطور نوکیا استراتژی آشای خود را با عرضه‌های جهانی ترویج می‌دهد و در بازارهای مهم و با رشد بالایی نظیر آسیا جایگاهی کسب می‌کند. نام نوکیا در این مناطق به خوبی طنین‌انداز شده است و پاسخ مصرف‌کنندگان بومی نیز احتمالا مثبت خواهد بود.»