وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

تاتو زیبایی‌های خاص خودش را دارد

تاتو زیبایی‌های خاص خودش را دارد
گروه از افراد هستند که به فکر پاک کردن تاتو می‌افتند:اولین گروه کسانی هستندکه بعد از تاتو به هر دلیل پشیمان می‌شوند مثلا سلیقه‌شان تغییر می‌کند یا یکنواختی آن دلشان را می‌زند یا… و جالب است بدانید در تحقیقی که به عمل آمده، مشاهده شده حدود 70 درصد از افراد ساعتی بعد از خالکوبی از این عمل خود پشیمان می‌شوند.گروه دومی که به دنبال پاک کردن تاتو هستند کسانی‌اند که اعتقاد دارند آرایشگر آن طور که باید کارش را درست انجام نداده‌ است مثلا طرح تاتو در چشم یا ابرو آن طور که باید قرینه نیست و لازم است برای قرینه شدن قسمتی از طرح یک طرف پاک شود.

گروه سوم هم افرادی هستند که بعد از تاتو دچار واکنش‌های حساسیتی (آلرژیک) به رنگ تاتو می‌شوند، بنابراین لازم است آن رنگ از داخل پوست خارج شود.اما گروه چهارم بیشتر شامل آقایان می‌شود و کسانی هستند که به هر دلیلی روی بدن خود خالکوبی انجام داده‌اند و اکنون یا به دلیل پشیمانی یا به دلیل قوانین استخدام در سازمان‌های نظامی و… مجبور به پاک کردن خالکوبی دست و پا یا تنه خود هستند.

رنگ‌هایی که سخت پاک می‌شوند و دیرتر پاک میشود رنگ‌های سیاه و قهوه‌ای پررنگ معمولا به لیزر جواب مثبتی می‌دهند و به‌راحتی پاک می شوند، اما اغلب پاک کردن رنگ‌های قرمز با مشکلاتی همراه می‌شود و رنگ قرمز دیرتر به لیزر جواب می‌دهد. پاک کردن رنگ‌های سبز و آبی نیز ممکن است با مشکلاتی مواجه شود در عین حال خالکوبی‌ (تاتو)های سفید یا خالکوبی‌ (تاتو)های همرنگ پوست ممکن است بر اثر لیزر تبدیل به رنگ خاکستری یا سیاه شود.

آکادمی پوست ایالات‌متحده به طور بالقوه جوهر خالکوبی را مضر و غیراستاندارد می‌داند و به همین دلیل معلوم نیست استفاده از این جوهرها چه عوارضی را به‌همراه می‌آورد.اگر پوست تیره دارید مشکل‌تان بیشتر است استفاده از این لیزر برای تغییر رنگ ماده خالکوبی شده در افراد با رنگ پوست تیره کمی مشکل‌تر است زیرا میان رنگ پوست و رنگ ماده خالکوبی شده هنگام پاک شدن رقابتی به وجود می‌آید و در نتیجه احتمال دارد پوست عکس‌العمل‌های مختلفی از خود نشان دهد مثلا ممکن است پررنگ یا حتی سفید یا بی‌رنگ شود البته در بعضی موارد نیز جوش‌هایی روی پوست پدید می‌آید.

تاتوهای همرنگ با این لیزر پاک می‌شودلیزر co2 نوع دیگر از انواع لیزر لایه‌بردار است. در این نوع لیزرها تعداد جلسات کمتری برای درمان لازم است و گاهی با یک تا 3 جلسه درمان تاتو کاملا پاک می‌شود. در مواردی که از رنگ‌های مخلوط استفاده شده این روش بهتر جوابگوست. همچنین در مواردی که از رنگ‌های همرنگ پوست توسط آرایشگر استفاده شده باشد، این روش بیشتر توصیه می‌شود. البته در این روش بعد از پاک کردن تاتو مدت کوتاهی قرمزی روی پوست باقی می‌ماند و سپس به تدریج محو می‌شود.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره