وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

تازه ترین مد جراحی زیبایی دنیا را ببینید +عکس

تازه ترین مد جراحی زیبایی دنیا را ببینید +عکس

تازه ترین مد جراحی زیبایی دنیا را ببینید

 

تب جراحی های زیبایی و ایجاد تغییرات در بدن به نحوی که باعث زیباتر دیده شدن بشود ، بسیار شایع است . در اروپا مد جدیدی از جراحی های چلاستیک ظاهر شده که هدف آت افزایش مدت زمان پوشیدن کفش پاشنه بلند برای مدت طولانیست .

 

به گزارش ایران ناز با بالارفتن سن و تحلیل پاشنه ی پا ، استخوان کف پا دچار درد میشود و خانمهایی که میخواهند کل روز کفش پاشنه دار بپوشند تا بلند قد دیده بشوند دچار مشکل میشوند. به هیمن خاطر به گزارش ایران ناز مدی جدید در کشورهای غربی جنجال به پا کرده و آن تزریق بوتاکس و پرکننده های شیمیایی به پاشنه و کف پا است تا خانم ها برای ساعات طولانی بتوانند بدون درد کفش پاشنه بلند به پا کنند.

تازه ترین مد جراحی زیبایی دنیا را ببینید +عکس

از اول سال میلادی جدید تا به حال بیش از 200 زن در کشور انگلستان به کلینیک های تزریق بوتاکس پا مراجعه کرده و درخواست تزریق داده اند، به گفته کارشناسان این زنان اغلب در رده سنی 45 الی 60 سال قرار دارند و از طرفداران پوشیدن کفش های پاشنه بلند برای ساعت های طولانی در طول روز هستند.

 

کارشناسان هشدارمی دهند این تغییر غیر عادی در پا می تواند خطرناک باشد و باعث ناتوانی در حفظ تعادل و آسیب دیدگی خانم ها شود.

 

براساس تحقیقات همزمان با افزایش سن عضلات تحلیل پیدا می کنند و بافت چربی و محافظ استخوان ها و مفاصل از بین می رود و به همین دلیل خانم های سالمند نمی توانند کفش پاشنه بلند پا کنند و یا اغلب دچار پا درد هستند.

 

در این روش از پرکننده اسید هیالورونیک برای پر کردن فواصل خالی بین عضلات و چربی بدن استفاده می شود و از بوتاکس برای جلوگیری از تعریق پا و تورم استفاده می شود.

 

کارشناسان هنوز به طور دقیق نمی توانند اعلام کنند که این روش درمانی برای مراجعین بی خطر است یا خیر، با وجود هشدار های پزشکان در خصوص مضر بودن پوشیدن کفش های پاشنه بلند برای مدت طولانی توسط خانم ها و بروز مشکلاتی چون میخچه، کشیدگی روبات پا و حتی افتادن و شکستگی دست و پا میلیون ها زن هر روزه از این نوع کفش ها استفاده می کنند و هنگام پیری با مشکلات متعددی مواجه می شوند ولی متاسفانه پشیمانی سودی ندارد.

 

مطالب مرتبط:

 

عکس هایی جالب از اولین جراحی پلاستیک در جهان

 

عکس های وحشتناکترین زن قربانی جراحی پلاستیک

 

چاقترین زن دنیا رایگان جراحی میشود +عکس

 

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره