وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

تا می‌توانید غذای دریایی بخورید

تا می‌توانید غذای دریایی بخورید
به اعتقاد متخصصان، کمبود اسیدچرب امگا3 در بدن عوارض مختلفی به همراه دارد كه یكی از آنها احساس غمگینی و افسردگی است، بنابراین اگر می‌خواهید روز و شبی شاد را تجربه كنید غذاهای دریایی را به سبد غذایی خود اضافه كنید. اسیدچرب امگا3 نقش بسیار مهمی را روی سلول‌های عصبی بدن دارد.
 
براساس تحقیقات دانشمندان در افسردگی‌هایی که به دلیل کمبود میزان اسیدچرب امگا3 صورت می‌گیرد، جبران این ماده موجب درمان و بهبود افسردگی در فرد می‌شود. از این رو متخصصان توصیه می‌کنند به طور کلی از موادغذایی حاوی این ماده مثل انواع ماهی‌ها که سرشار از زنجیره غذایی چربی‌های اشباع نشده هستند در رژیم غذایی خود استفاده کرده تا از ابتلا به این بیماری پیشگیری کنید.
 
در تحقیقاتی که روی گروهی از کودکان مبتلا به افسردگی انجام شده این نتیجه به دست آمده که مصرف روزانه هزار میلی‌گرم از اسیدچرب امگا3 برای این گروه روند بیماری افسردگی را در بچه‌ها کاهش داده و بعد از گذشت مدتی علائم بهبود بیماری در این کودکان گزارش شده است.

بی‌حوصله شدید


از تاثیر رنگ‌درمانی غافل نشوید

یکی از شایع‌ترین عواملی كه ممكن است به كاهش میزان نشاط و سلامت افراد منجر شود عدم دریافت نور کافی از خورشید است. همین مسئله یکی از دلایل اصلی بروز و تشدید بی‌حوصلگی، بی‌نشاطی و حتی افسردگی در میان افرادی كه عادت به خانه‌نشینی دارند بسیار دیده می‌شود. برای پیشگیری از قرار گرفتن در این وضعیت درمانگران طب سنتی توصیه می‌کنند تا بیماران به صورت روزانه درمعرض تابش نور خورشید قرار بگیرند.
 
در حقیقت متخصصان معتقدند که به واسطه تاثیرات نور خورشید می‌توان این نوع از افسردگی را که در اصطلاح افسردگی فصلی نامیده می‌شود، درمان کرد. بهترین گزینه برای درمان این نوع افسردگی درمعرض نور خورشید قرار گرفتن به‌ویژه در ساعت‌های آغازین روز است. کارشناسان طب مکمل معتقدند که تابش نور خورشید در درمان بیمارانی که دچار انواع دیگر افسردگی هستند نیز پرفایده است جالب است.