وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

تجاوز جنسی به جسد دختران و زنان در سردخانه بیمارستان

تجاوز جنسی به جسد دختران و زنان در سردخانه بیمارستان

نجاوز جنسی به جسد دختران و زنان در سردخانه بیمارستان

 

رابطه جنسی یک پزشک با جسد دختران و زنان فوت شده در سرد خانه یک بیمارستان لو رفت ! به گزارش ایران ناز , در اتفاقی هولناک خانواده دختران و زنان تازه درگذشته که اجساد آنها در سردخانه این بیمارستان نگهداری میشد متوجه تجاوز به این زنان شدند !

 

به گزارش ایران ناز پس از پیگیریهای مخفیانه امنیتی , عامل تجاوز به جسد دختران و زنان در سردخانه دستگیر شد ! پزشک امریکا که با جسد زنان و دختران در سردخانه بیمارستان می خوابید، بیمار روانی است و به درخواست وکیلش و با قرار وثیقه از زندان آزاد شد. این پزشک وقتی دختر یا زنان بیمار جان می باختنددر سردخانه به اجساد آنان تجاوز می کرد.

 

وکیل این دکتر 42 ساله که اورتان ناندن نام دارد به قاضی پرونده هشدار داد که با توجه به شرایط روحی متهم امکان خودکشی وی در زندان زیاد است و میبایست هر چه سریع تر از زندان آزاد و تحت نظر پزشکان روانی قرار گیرد.

 

نجاوز جنسی به جسد دختران و زنان در سردخانه بیمارستان

 

طبق گفته های متهم در بازجویی ها وی پس از جدایی از همسرش دیگر نتوانسته با زنی ارتباط دوستی بگیرد تا اینکه این فکر شیطانی به ذهنش رسیده است.

 

به گزارش ایران ناز ، چندی پیش مسئولان بیمارستانی در ایالت نیوجرسی با شکایاتی از سوی خانواده برخی بیماران مواجه شدند که ادعا های عجیبی داشتند.

 

خانواده ها اعلام کردند که روی اجساد مرده هایشان که دختران و زنان جوانی بودند علایمی از تجاوز دیده اند و خواستار پیگیری شدند.

 

وقتی با دستور قاضی پرونده اجساد این زنان و دختران تحت معاینه جنایی قرار گرفت مشخص شد که تجاوز زمانی رخ داده که قربانیان دیگر زنده نبودند.

 

بدین ترتیب ،روند بعد از مرگ بیماران به صورت محرمانه در بیمارستان تحت نظر گرفته شد و در حالیکه بیشتر ظن پلیس به سمت کارگران خدماتی بود ناگهان ردی از یک پزشک 42 ساله به دست آمد.

 

دکتر اورتان که همزمان با مرگ دختر 17 ساله ای بخاطر نارسایی قلبی و تنفسی داوطلبانه کشیک شب بیمارستان را به عهده گرفته بود با عدم آگاهی از اینکه سردخانه مجهز به دوربین مخفی شده است سراغ این جسد رفته و آنرا هدف تجاوز قرار داد و همزمان از سوی ماموران حراست و پلیس که شبانه روزی دوربین ها را تحت نظر داشتند بازداشت شد.

 

این پزشک که بسیار خجالتی نیز است در بازجویی ها اعتراف کرد بعد از خیانت همسرش و طلاق دادن وی از آنجاییکه به زنان بدبین شده بود نتوانسته با زنی آشنا شود و تصمیم گرفته با اجساد زنان و دختران مرده رابطه برقرار کند.

 

این دکتر امریکایی با دستور قاضی و سپردن قرار وثیقه از زندان آزاد شد تا تحت نظر پلیس در اختیار پزشکان روانی قرار بگیرد

 

 

نجاوز جنسی به جسد دختران و زنان در سردخانه بیمارستان

 

 

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره