وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

تجاوز جنسی به دختران در گروه تلگرامی

تجاوز جنسی به دختران در گروه تلگرامی

تجاوز جنسی به دختران در گروه تلگرامی

 

به گزارش ایران ناز ماموران پلیس فتا توانستند اعضای یک گروه تلگرامی که با اغفال دختران کم سن و سال آنها را به ورطه ی تجاوز و فحشا میکشاندند و با تهیه تصاویر مستهجن و فیلمهای کثیف از روابط نامشروعشان مجبور به اخاذی یا رابطه جنسی و قوادی میکردند دستگیر کنند .

 

به گزارش ایران ناز گروه تلگرامي که دختران را فريب مي داد و در انتها آنان را مورد تجاوز قرار مي داد اکنون در دام پليس است. الهام بارها از سوري پسران اين گروه مورد تجاوز قرار گرفته است. چند جوان و نوجوان که در قالب باندي دختران را مورد تجاوز قرار داده و با تهيه فيلم آنها را تحت سلطه خود قرار مي دادند بزودي در دادگاه کيفري محاکمه خواهند شد.

 

وقتي دختري در پليس آگاهي شيروان پرده از فعاليت باند آزارگران که در تلگرام به شکار طعمه هايشان مي پرداختند پليس وارد عمل شد و در تجسس ها پي برد الهام در تلگرام با پسري آشنا شده و در يکي از محله‌هاي شهر با وي قرار گذاشته است که پسر جوان، او را فريب داده و به گزارش ایران ناز پس از جلب اعتمادش، به خانه مجردي خود دعوت کرده وطبق برنامه‌ريزي با تعارف نوشيدني مسموم، دختر جوان را بي‌هوش کرده و از صحنه تجاوز به وي فيلم و عکس تهيه کرده است.کارآگاهان دريافتند در مرحله بعدي جوان شرور با تهديد به انتشار فيلم و عکس، الهام را تحت سلطه خود قرار داده

 

و نه تنها بارها به وي تجاوز مي کند بلکه اين دختر را مجبور مي کند با دوست وي نيز رابطه داشته باشد تا از اين صحنه تجاوز نيز فيلم تهيه کند اما الهام نپذيرفته و جوان متجاوز در اين مرحله پيشنهاد ديگري مي دهد از او پول خواسته و تهديد مي کند تا الهام يکي از دوستانش را در اختيار خواسته ها و هوسراني هاي آنها قرار دهد.

 

وقتي سعيد به اين خواسته نيز مي رسد با بدقولي عکس و فيلم ها را از بين نمي برد و باز به تهديد دختران مي پردازد و مرتب از آنها پول و رابطه مي خواهد.با اين سرنخ ها پليس به الهام آموزش داده تا با سعيد قراري بگذارد و همين اقدام کافي بود تا سعيد با 6 عضو باندش که همگي متجاوز هستند و در تلگرام دختران زيادي را به دام کشانده اند دستگير شود.

 

با توجه به غافلگير شدن اين 6 پسر متجاوز آنها نتوانستند فيلم هاي داخل گوشي شان را حذف کنند و همين کافي بود تا پليس در بررسي اين فيلم ها به صحنه هاي مشابه تجاوز به دختران زيادي را به دست آورد.همه این متجاوزین  در بازجويي ها چاره اي جز اعتراف نديدند و پليس با راهنمايي هاي انها دختران گرفتار در باند متجاوزان را يکي پس از ديگري شناسايي کردند.

 

بنابه اين گزارش،پس از شکايت اين دختران با توجه به شکل جرم که تجاوز است پرونده براي رسيدگي تخصصي و صدور راي سنگين با دادگاه کيفري استان ارجاع داده شد.

 

مطالب مرتبط:

 

بیوه شدن دختر دبیرستانی پس از صیغه شدن تلگرامی

 

نجات پسر متجاوز از اعدام به شرط ازدواج

 

همه چیز در مورد صیغه

 

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره