وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

جنجال تجاوز جنسی فیلمساز به مدل مشهور (عکس)

جنجال تجاوز جنسی فیلمساز به مدل مشهور (عکس)

جنجال تجاوز جنسی فیلمساز به مدل مشهور (عکس)

 

به گزارش ایران ناز خبر جنجالی تجاوز یک فیلمساز معروف به بازیگران حرفه ای و مشهور ، بار دیگر جهان سینما را تکان داد. فساد اخلاقی برخی سینماگران این بار هم سوژه رسانه ها شد

 

بعد از اینکه برخی زنان بابت تعرض جنسی از یک فیلمساز شکایت کردند ، چند قربانی دیگر این فیلمساز مشهور نیز دست به افشاگری زده اند.بلافاصله بعد از انتشار خبر ابراز همدردی استون، کری استیونز بازیگر و مدل 48 ساله امریکایی در صفحه توییترش درباره سابقه تعرض جنسی این فیلمساز باسابقه دست به افشاگری زد.

 

جنجال تجاوز جنسی فیلمساز به مدل مشهور (عکس)

 

الیور استون که این روزها در مقام رییس هیات داوری بخش مسابقه جشنواره فیلم بوسان در کره جنوبی به سر می‌برد، جمعه گذشته در نشست خبری این رویداد سینمایی حضور یافت 

 

جنجال تجاوز جنسی فیلمساز به مدل مشهور (عکس)

 

وی در واکنش به اخبار مربوط به رسوایی هاروی واینستاین ضمن خودداری از محکوم کردن این چهره بانفوذ هالیوود، در ابراز همدردی با او گفت واینستاین دوران سختی را پشت سر می‌گذارد و تا دادگاهش برگزار نشود درباره شایعاتی که علیه این تهیه‌کننده سینما مطرح شده،اظهارنظر نخواهد کرد.

 

اما بلافاصله بعد از انتشار خبر ابراز همدردی استون، کری استیونز بازیگر و مدل 48 ساله امریکایی در صفحه توییترش درباره سابقه تعرض جنسی این فیلمساز باسابقه دست به افشاگری زد.

 

استیونز بازیگر سریال‌هایی مانند «روزهای زندگی ما» و «بورلی هیلز، 90210» در واکنش به ابراز همدردی کارگردان «اسنودن» با هاروی واینستاین در صفحه توییترش نوشت:

 

«وقتی ماجرای هاروی را شنیدم، یادم افتاد زمانی در یکی از مهمانی‌ها الیور داشت از کنارم رد می‌شد که بهم دست‌درازی کرد. هر دو سر و ته یک کرباس‌اند!» به نوشته «هالیوود ریپورتر» به نقل از استیونز، ماجرای تعرض استون به این بازیگر امریکایی به دهه 1990 برمی‌گردد.

 

استون تازه فیلم «جی اف کی» را ساخته و در مهمانی بزرگداشتی که به افتخارش برگزار شده بود،هنگام خداحافظی درحضور تد فیلد تهیه‌کننده معروف هالیوود و میزبان مهمانی به استیونز تعرض کرده بود.

 

استیونز در بیانیه‌ای که در اختیار هالیوود ریپورتر قرار داده، می‌نویسد:

 

«هزاران دلیل وجود دارد برای آن که دخترها درباره این‌جور آزار و اذیت‌ها حرفی نزنند.خدا را شکر که هرگز با الیور استون تنها نشدم.و خوش‌شانس بودم که هرگز با هاروی واینستاین ملاقات نکردم.اما متاسفانه، با این تیپ افراد در کارم بسیار سر و کار داشته‌ام.»

 

استون 71 ساله در نشست خبری جشنواره بوسان در پاسخ به سوال خبرنگاری که درباره رسوایی واینستاین پرسیده بود، گفت:

 

«معتقدم باید صبر کرد تا دادگاه این ماجرا تشکیل شود.به عقیده من، نظام پارتیزانی حق ندارد انسانی را محکوم کند.او خودش به اندازه کافی دوران سختی را پشت سر می‌گذارد.زمانی رقیب من بود. هرگز با او همکاری نداشتم و درست و حسابی نمی‌شناسمش.

 

درباره تمام افراد سینما داستان‌های وحشتناکی شنیده‌ام، در نتیجه در مورد شایعاتی که مطرح شده اظهارنظر نمی‌کنم. منتظرمی‌مانم تا ببینیم کار درست چیست.»

 

پنج‌شنبه گذشته، پلیس نیویورک و لندن خبر بازجویی از واینستاین به اتهام آزار و اذیت جنسی را تایید کردند. بعد از گزارش جنجال‌ساز آزار و اذیت جنسی، جزییات تجاوز واینستاین به سه زن در نشریه «نیویورکر» منتشر شد که نیروهای پلیس امریکا و انگلستان را وارد عمل کرد و باعث شد واینستاین وکیل جنایی را به تیم وکلای خود اضافه کند.

 

بعد از افشاگری ستاره‌های زن هالیوود شامل آنجلینا جولی و گویینت پالترو، بازیگران جوان‌تر از جمله لیا سیدو و کارا دلوین نیز به صف زنانی پیوستند که علیه تهیه‌کننده سرشناس هالیوود و مدیر سابق میراماکس اتهام تعرض را مطرح کردند.

 

اظهارات استون در جشنواره فیلم بوسان در حالی مطرح شد که در یک هفته اخیر، بسیاری از چهره‌های سرشناس دنیای سیاست و هالیوود از جمله مریل استریپ، تام هنکس، باب آیگر، کالین فرث، جودی دنچ، هیلاری کلینتون، باراک و میشل اوباما، برد پیت، لئونارد دی کاپریو، شارلیز ترون، کیت بلانشت، جنیفر لارنس و … اعمال واینستاین را محکوم و با قربانیان رسوایی‌های اخلاقی او ابراز همدردی کرده‌اند.

 

نکته جالب توجه آن‌که استون ساعاتی بعد از نشست بوسان، با عقب‌نشینی از اظهاراتش پیامی در صفحه فیسبوکش منتشر کرد مبنی بر این که به دلیل فشردگی برنامه سفرش از شدت و وسعت اتهامات مطرح شده علیه واینستاین مطلع نبوده است. این کارگردان 71 ساله توضیح داده است:

 

«بعد از پیگیری اخباری که بسیاری از نشریات در چند روز گذشته منتشر کرده‌اند وحشت‌زده شده‌ام و شجاعت زنانی که قدم پیش گذاشته و سوءاستفاده جنسی یا تجاوز را گزارش داده‌اند تحسین می‌کنم.»

 

اگرچه استون به ادعای خودش تاکنون شخصا با هاروی واینستاین همکاری حرفه‌ای نداشته اما چند ماه پیش پروژه‌ای مشترک را با مشارکت استودیوی مستقل «واینستاین کمپانی» آغاز کرده بود. ماه مه گذشته، استون با «واینستاین تلویزیون» قرارداد

 

همکاری امضا کرد تا تولید اولین سریال تلویزیونی کارنامه‌اش تحت عنوان «گوانتانامو» را آغاز کند. این سریال قرار است روایتگر داستان زندانیان، سربازان، وکلا، روزنامه‌نگاران و دیگر شهروندان غیرنظامی باشد که به هر دلیل سر از مخوف‌ترین زندان امریکا درآورده‌اند.

 

استون بعد از انتشار پیامش در فیسبوک تاکید کرد با توجه به اتهاماتی که علیه واینستاین مطرح شده است، تا مشخص شدن کامل ماجرا از تولید پروژه تلویزیونی «گوانتانامو» و همکاری با کمپانی این تهیه‌کننده بانفوذ صرف‌نظر خواهد کرد.

 

بیست و دومین جشنواره فیلم بوسان از 12 اکتبر آغاز به کار کرده و تا 21 اکتبر ادامه دارد.

 

 

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره