وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

تست تشخیص کرونا با گوشی های آیفون ( عکس )

تست تشخیص کرونا با گوشی های آیفون ( عکس )

تست تشخیص کرونا با گوشی های آیفون ( عکس )

 

به گزارش ایران ناز تشخیص ویروس کرونا با کمک گوشی های آیفون ممکن شد . فروشگاه Kroger در آینده و پس از تائید سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) فروش عمومی کیت تست خانگی جهت تشخیص بیماری کووید 19 را آغاز خواهد کرد. این کیت به منظور ارزیابی نتایج تست از گوشی آی‌فون کاربران استفاده می‌کند.

 

در حال حاضر این کیت تحت‌عنوان The Gauss COVID-19 Rapid Antigen Home Test در انتظار دریافت مجوز استفاده اضطراری از سازمان غذا و داروی ایالات‌متحده است. دریافت این مجوز امکان توزیع کیت و استفاده عموم مردم از آن‌را فراهم می‌کند.

 

تست تشخیص کرونا با گوشی های آیفون ( عکس )

 

شرکت Kroger Health منتظر دریافت مجوز عرضه عمومی کیت تشخیصی بوده و در این میان به برنامه‌های خود برای توزیع این کیت اشاره نموده است.

 

این خرده‌فروشی فعال در حوزه سلامت قصد دارد تا امکان خریداری آنلاین کیت تست توسط مشتریان را فراهم کند. همچنین بر اساس برنامه‌ریزی‌ها 2200 داروخانه و 220 کلینیک درمانی در سراسر ایالات‌متحده نیز مسئولیت توزیع کیت تشخیص بیماری کووید 19 را بر عهده خواهند گرفت.

 

کمپانی Gauss نخستین محموله 1.5 میلیون واحدی کیت‌های تست را تولید نموده و خرده‌فروشی کروگر نیز بلافاصله پس از صدور مجوزهای لازم توزیع این کیت‌ها را آغاز خواهد کرد. کمپانی سازنده ادعا می‌کند که با استفاده از کل ظرفیت تولید خود قادر به ساخت حداکثر 30 میلیون کیت تست در هر ماه خواهد بود.

 

این تست شامل کیت مخصوص و یک برنامه ویژه گوشی‌های آی‌فون است. این اپلیکیشن نحوه جمع‌آوری صحیح نمونه از بینی و پردازش آن‌را به‌صورت گام‌ به ‌گام تشریح می‌کند. پس از قرارگیری نمونه داخل کاست تست و 15 دقیقه انتظار از کاربر درخواست می‌شود تا برای اسکن نشانگرهای کاست از دوربین آی‌فون خود استفاده کند. در ادامه، برنامه نتیجه تست را با حداکثر شفافیت ممکن به کاربر گزارش خواهد داد. همچنین این اپلیکیشن قادر به اشتراک‌گذاری نتایج تست با سازمان‌های فعال در حوزه بهداشت عمومی مطابق با قوانین معمول بیمه‌های درمانی (HIPAA) است.

 

یک آزمایش بالینی ارائه شده به FDA برای تائید عملکرد برنامه نشان داد که این تست در مقایسه با تست‌های PCR اضطراری فعلی دارای نرخ تشخیص مثبت 93 درصدی و نرخ تشخیص منفی 99 درصدی است. سیدارت ساتیش؛ مدیرعامل و بنیان‌گذار شرکت گاوس با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: “مقامات ارشد در حوزه بهداشت عمومی معتقدند که دسترسی عموم مردم به یک روش تست فوری، سریع و قابل‌اعتماد در منزل امری حیاتی بوده و کیت تشخیصی ساخت ما دقیقا همان چیزی است که همگان به آن احتیاج دارند.”

 

استفاده از گوشی آی‌فون برای دریافت راهنمایی و خواندن نتایج تست کاری نسبتا آسان بوده و تست جدید نمایانگر روش دیگری از به‌کارگیری آی‌فون و اپلیکیشن‌ها جهت کمک به مقابله با شیوع ویروس کرونا است. API کووید 19 طراحی شده توسط شرکت‌های اپل و گوگل و سیستم Exposure Notification به منظور ردیابی شیوع ویروس در جوامع بزرگ توسط سازمان‌های بهداشتی در سراسر جهان مورد استفاده قرار می‌گیرند.

 

شرکت اپل نیز اخیرا معرفی اپلیکیشن‌های موسوم به “گذرگاه سلامت”، دریافت مدارک دیجیتالی جهت دسترسی به ساختمان‌ها یا خدمات حضوری را آغاز نموده است. غول کوپرتینویی در روز چهارشنبه اعلام کرد که چنین برنامه‌هایی جهت تائید و انتشار در فروشگاه اپ استور بایستی توسط شرکت‌هایی تولید شوند که با سازمان‌ها و مقامات حوزه بهداشت عمومی در ارتباط هستند.

 

تست تشخیص کرونا با گوشی های آیفون ( عکس )

 

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره