وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

تشخیصات پیشرفته ی ویندوز ویستا

تشخیصات پیشرفته ی ویندوز ویستا
حجم واقعی داده جمع آوری شده توسط سیستم می‌تواند تعیین شود. درحالیکه ابزارهای نامبرده می‌توانند به شما در یافتن اطلاعات کمک کنند، با آنها می‌توانید در زمان هم صرفه جویی نمایید. برای کاربران پیشرفته، یک Data Collector Set (DCS) اجازه می‌دهد یک سری کانتر را انتخاب و تحت یک گروه ذخیره نمود. بعد می‌توانید ازآن گروه بارها استفاده کرده و همچنین روی کامپیوترهای مختلف اجرا نمایید.

علاوه بر کانترهای عملکرد، می‌توانید کلیدهای رجیستری و eventها را هم ردیابی کنید. کانتر Performance Alert اجازه می‌دهد مقادیر آستانه (threshold) را برای شروع کردن زمانیکه شرایط به آن حد می‌رسد، تنظیم نمایید این تنظیمات مهم است.

ویندوز ویستا با مجموعه‌ای از Data Collector Setهای از پیش تعیین شده می‌آید که می‌تواند به دلخواه تغییر داده شده و به شکل‌های مختلف ایجاد شود. برای این کار، به دسترسی کامل در حد مدیریت برای هر کامپیوتری که DCS بر رویش اجرا می‌شود نیازدارید، چون Microsoft Management Console برای وظایف مونیتورینگ به دسترسی در حد مدیریت نیاز دارد.

با کلیک راست روی DCS می‌توانید بصورت دستی کار آن را متوقف یا شروع کرده و یا برای اجرا بصورت اتوماتیک برنامه‌ریزی کنید. یکبار که DCS اجرا می‌شود، نتایج بصورت گزارشی مبتنی بر XML فرمت‌بندی شده و دربخش Reports درReliability and Performance Monitor ذخیره می‌شود. این گزارشات بصورتی فرمت می‌شوند که به سادگی قابل خواندن باشند. گزارشات با نمودارهای مختلف و بخشهای قابل بسته و باز شدن فرمت می‌شوند.