وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

تشخیص کپی از اصل عطرها

تشخیص کپی از اصل عطرها
بعضی‌ها می‌گویند از غلظت، بو، رنگ ماده و تكان دادن شیشه می‌شود اصل و تقلبی بودن عطر را تشخیص داد یا باید نگاه كنید كه عدد floz كه روی شیشه درج شده چند است. این باورها درست نیست و نمی‌شود به آنها استناد كرد. غلظت‌ عطرهای مختلف با هم تفاوت دارد. عطرها برای موقعیت‌های مختلف ساخته می‌شوند و موارد مصرف خاص دارند. همه عطرها ماندگاری،
 
پخش بو و ویژگی‌های یكسان ندارند كه بتوان به آن استناد كرد یا نسخه كلی برای عطرهای اصل و تقلبی پیچید بلکه تشخیص آن تجربه می‌خواهد. البته منظور ما كپی‌های درجه 4 و 5 نیست كه با مقایسه ظاهر هم قابل تشخیص است ولی كپی درجه یك و دو برای هر كسی قابل تشخیص نیست. شناسنامه یا كدی كه قابل چك كردن در سایت باشد .
 
هم در مورد عطرها مثل برندهای پوشاك وجود ندارد. عطرها شناسه رهگیری دارند ولی آیا همه دسترسی به اینترنت دارند؟ علاوه بر این شناسه رهگیری برای مصرف‌كننده نیست. شركت‌های آرایشی و بهداشتی و عطریات چنین امكانی را برای مصرف‌كننده‌ها نگذاشته‌اند، پس نباید محصولات مختلف را مقایسه كنید.

مراقب عطرهایتان باشید

عطرها را نباید در شرایط دمایی خیلی گرم، خیلی سرد یا در معرض تابش مستقیم آفتاب قرار دهیم. كنار شوفاژ، داخل یخچال یا تابستان‌ها داخل اتومبیل جای مناسب برای نگهداری عطر نیست. عطرهای خوب و با كیفیت از زمانی كه درشان را باز می‌كنید بین 3 تا 10 سال كارآمد هستند. بعضی شركت‌ها می‌گویند خروج محصول از شیشه هوا را وارد آن می‌كند و در درازمدت كیفیت عطر را كاهش می‌دهد ولی نمی‌شود به طور دقیق گفت هر محصول چقدر دوام دارد ولی حداقل می‌شود پیش‌بینی كرد كه 3 سال بوی آن تغییر نمی‌كند.

 
وقتی عطری شروع به فساد می‌كند بوی ترش، تند و سركه‌ای از آن استشمام می‌شود. اگر شیشه روشن باشد حتی تغییر رنگ را هم می‌بینید. در مورد این موضوع در استفاده اول با اولین فشار اسپری عطر خارج شود بستگی به نوع عطر و شكل اسپری كردن دارد بسیار جالب است.
 
سیستم فنی هر پمپ برای عطرهای مختلف فرق دارد. آنچه مسلم است اینكه در اولین فشار اسپری عطر خارج نمی‌شود ولی در بعضی عطرها باید در استفاده اول 2 تا 3 بار هم پمپ را فشار دهید تا عطر خارج شود. شكل افشره كردن (اسپری) هم كه مستقیم، مخروطی یا نورافكنی باشد بستگی به طراحی پمپ در هر كمپانی دارد.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره