وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

جزئیات تشییع ناصر چشم آذر آهنگساز مشهور (+بیوگرافی )

جزئیات تشییع ناصر چشم آذر آهنگساز مشهور (+بیوگرافی )

جزئیات تشییع ناصر چشم آذر آهنگساز مشهور (+بیوگرافی )

به گزارش ایران ناز , زمان و مکان تشییع  ناصر چشم آذر آهنگساز برجسته ایرانی مشخص شد. پیکر هنرمند فقید ناصر چشم آذر امروز یکشنبه تشییع میشود .ناصر چشم آذر از آهنگسازان معروف ایرانی بود که برای افراد معروفی آهنگسازی کرد. او در روز 14 اردیبهشت ماه 97 بر اثر سکته قلبی درگذشت.ناصر چشم آذر برادر کوچکتر منوچهر چشم آذر بعلت سکته قلبی در بیمارستان باهنر تهران درگذشت.

 

او برای فیلم هایی همچون هامون و خواهران غریب نیز آهنگسازی کرده است.مراسم تشییع این آهنگساز پرآوازه ,در روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه برگزار می شود.

 

پیکر زنده یاد ناصر چشم آذر آهنگساز و نوازنده پیشکسوت کشورمان ساعت ۹ صبح روز یکشنبه شانزدهم اردبیهشت ماه ,از مقابل تالار وحدت تهران به سمت قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) تشییع می شود.

 

جزئیات تشییع ناصر چشم آذر آهنگساز مشهور (+بیوگرافی )

 

همچنین مراسم یادبود و ختم زنده یاد ناصر چشم آذر آهنگساز پیشکسوت روز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۶ الی ۱۷:۳۰ در مسجد جامع شهرک غرب برگزار می‌شود.

 

بد نیست بدانید ناصر چشم آذر که بود؟

چشم آذر متولد ۱۰ دی ۱۳۲۹ در اردبیل بود. او یکی از نوابع موسیقی ایران بود که در کودکی ساز آکاردئون را برگزید ,و همراه آن تئوری های موسیقی را نیز فرا گرفت.

 

چشم آذر در ۱۳ سالگی جایزه ویژه موسیقی را در مقطع دبیرستان به خاطر نواختن آکاردئون دریافت کرد. این موسیقیدان ,در سن ۲۰ سالگی به آمریکا رفت و موفق به گذراندن دوره فشرده جاز شد و سپس به ایران بازگشت.

 

وی در سال ۱۳۵۷ نیز برای ادامه تحصیلات موسیقی به خارج از کشور رفت. به مدت ۵ سال دوره موسیقی فیلم را ,فرا گرفت «ناصرچشم آذر» در ۹ اردیبهشت سال ۱۳۶۳ به ایران بازگشت و ادامه فعالیت های خود را,در کشورمان آغاز کرد.

 

او قرار بود پس از حدود ۳۰ سال در تالار وحدت روی صحنه برود که اجرای کنسرت او با حادثه غم بار منا در سال ۹۴,و لغو کنسرت ها مواجه می شود.

 

ناصر چشم آذر آهنگساز معروف در ابتدا موسیقی را نزد پدرش آموخت. او در ۱۷ سالگی بود که رهبری کنسرت را,بر عهده گرفت.از آقار معروف ناصر چشم آذر باران عشق می باشد.

 

جزئیات تشییع ناصر چشم آذر آهنگساز مشهور (+بیوگرافی )

 

معروف ترین اثر ناصر چشم آذر

«باران عشق» یکی از شاهکارهای اوست. بنابر نظر کسانی که جدیدترین موسیقی فیلم وی را شنیده‌اند؛ موسیقی,فیلم سینمایی «آنها» به کارگردانی احسان سلطانیان یکی از شاهکارهای موسیقیایی وی در کارنامه,سینمایی اش به حساب می‌ آید.

 

نگاهی به دستاوردهای هنری ناصر چشم آذر

● کاندید سیمرغ بلورین بهترین موسیقی متن در هشتمین دوره جشنواره فیلم فجر برای «موسیقی فیلم هامون»

● برنده سیمرغ بلورین دوازدهمین جشنواره فیلم فجر برای «موسیقی فیلم چشم شیطان»

● کاندید سیمرغ بلورین بهترین موسیقی متن در چهاردهمین دوره جشنواره فیلم فجر برای «موسیقی فیلم خواهران غریب»

● برنده سیمرغ بلورین بیستمین جشنواره فیلم فجر برای «موسیقی فیلم قارچ سمی»

● برنده جایزه بهترین موسیقی فیلم در هفتمین دوره جشن خانه سینما برای «فیلم قارچ سمی»

● برنده جایزه بهترین موسیقی فیلم در جشنواره فیلم مالزی برای موسیقی «فیلم خواهران غریب»

● کاندید تندیس زرین بهترین موسیقی متن هشتمین دوره جشن خانه سینما برای «موسیقی فیلم شمعی در باد»

 

ناصر چشم‌آذر می‌گفت: بعد از دهه ۷۰ بی‌هویتی در عالم هنر بدجور گریبانگیر ما شده است. او در گفت‌وگویی اظهار کرده بود: وقتی به اوضاع و شرایط اقتصادی کشور، حقوق مدیران و ریخت‌وپاش‌هایی که می‌شود،نگاه می‌کنیم آن را بسیار نابسامان می‌بینیم.

 

همه گرفتار مسائل اقتصادی هستند و دست به هر کاری می‌زنندواز این نظر رضایت داشته باشند و این بدترین ضربه‌ و شمشیری است که می‌تواند به پیکره هنر وارد شود.

 

ناصر چشم آذر آهنگساز درباره خودش گفته بود: سر من به کار خودم است و آثار بی‌کلام می‌نویسم؛ در این راستا وحدود ۹ اثر سمفونیک نوشته‌ام که منتظر فرصتی برای اجرای آن‌ها در خارج از کشور هستم.

 

جزئیات تشییع ناصر چشم آذر آهنگساز مشهور (+بیوگرافی )

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره