وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

تصادف شدید اتوبوس بازیکن استقلال و تیمش +تصاویر

تصادف شدید اتوبوس بازیکن استقلال و تیمش +تصاویر

تصادف اتوبوس حامل بازیکن استقلال و تیمش بخاطر ترمز بریدن

 

در سومین حادثه شوم ماه صفر امسال ، اتوبوس حامل بازیکن تیم فوتبال که علی سامره بازیکن مشهور و سابق تیم استقلال تهران نیز در آن حضور داشته به علت بریدن ترمز به صخره برخورد کرده و واژگون شده است ! به گزارش ایران ناز دقایق اولیه بامداد امروز خبر رسید که اتوبوس حامل بازیکنان و کادر فنی تیم زاگرس چهارمحال و بختیاری که در دسته سوم توپ می زند، در محور یاسوج – بابامیدان تصادف کرده است.

 

اتوبوس تیم فوتبال زاگرس چهارمحال و بختیاری دیشب در محور یاسوج- بابامیدان با صخره برخورد کرد و این برخورد باعث شد تا اتوبوس واژگون شود و تعدادی ازمسافران این اتوبوس مصدوم شوند.

 

تصادف شدید اتوبوس بازیکن استقلال و تیمش +تصاویر

این اتوبوس که حامل ۲۴ نفر مسافر بوده به دلیل نقص فنی و از کار افتادن ترمز با صخره برخورد کرد که چند نفر به شدت زخمی و به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج منتقل شدند.خبرهایی که رسیده حاکی از آن است که علی سامره سرمربی تیم زاگرس، به دلیل شکستگی کتف به بیمارستان نورآباد ممسنی منتقل شد و تا تحت عمل جراحی قرار گیرد.عمل جراحی روی او انجام شد و حال او رضایت بخش گزارش شده است

 

تصویر علی سامره را پس از عمل جراحی می بینید:

 

تصادف شدید اتوبوس بازیکن استقلال و تیمش +تصاویر

 

 علی سامره بازیکن اسبق تیم ملی و استقلال که هدایت این تیم را بر عهده دارد نیز از مسافران اتوبوس بوده است که به دلیل در رفتگی کتف به بیمارستان نورآباد ممسنی منتقل شده است.

 

کهگیلویه و بویراحمد،پس از حادثه ساعاتی پیش در محور یاسوج – اصفهان که باعث کشته شدن یک نفر و مجروحیت تعدادی دیگر شد، حادثه ای دیگر در محور های ارتباطی استان رخ داد تا این بار بازیکنان فوتبال تیم زاگرس چهار محال و بختیاری ، دچار جراحت شوند.

 

آنگونه که در خبرهای سایت های خبری آمده است علی سامره بازیکن سال های گذشته استقلال تهران به عنوان سرمربی این تیم در جمع حادثه دیدگان بوده است. برخورد اتوبوس حامل بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال زاگرس چهارمحال بختیاری با صخره در جاده یاسوج – بابامیدان باعث مصدومیت چند تن از اعضای این تیم شد.

 

ماجرا ازین قرار بوده است که یکی از بازیکنان تیم فوتبال زاگرس چهارمحال بختیاری گفت: از سری مسابقات لیگ دسته سوم کشور قرار بود ظهر فردا با تیم ابوذر باشت مسابقه فوتبال برگزار شود که در ان مسابقه تیم ابوذر میزبان بود و ما ظهر اروز شهرکرد را به مقصد باشت ترک کردیم.

 

وی ادامه داد:۲۴ نفر مسافر اتوبوس بودیم که ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه امشب در جاده بابامیدان،ترمز اتوبوس از کار افتاد و راننده حدود دو دقیقه تلاش کردکه اتفاقی نیافتد ،که با مهارت خاص از سقوط اتوبوس به ته دره جلوگیری کرد

 

بازیکن تیم فوتبال زاگرس چهارمحال بختیاری عنوان کرد: زمانی که راننده از ترمز نا امید شد درب اتوبوس را باز کرد و از ما خواست به بیرون بپریم که همه ما به بیرون از اتوبوس پریدیم و اکنون متوجه شدیم که به بیمارستان منتقل  شدیم.

 

 

مطالب مرتبط:

 

حمید استیلی با اتومبیل همسرش تصادف کرد (عکس)

 

تصادف وحشتناک بازیگر مشهور بخاطر لایک