وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

تصاویر و بیوگرافی زیباترین دختر فوتبالیست جهان

تصاویر و بیوگرافی زیباترین دختر فوتبالیست جهان

تصاویر و بیوگرافی زیباترین دختر فوتبالیست جهان

 

تصاویر و بیوگرافی الکس مورگان زیباترین فوتبالیست زن جهان را در اذین مطلب از ایران ناز با هم میخوانیم. الکس مورگان فوتبالیست تیم ملی زنان آمریکا، با بازی در تیم ملی این کشور توانست مدال طلای المپیک و قهرمانی در جام جهانی زنان را به خود اختصاص دهد. وی توانسته به عنوان زیباترین فوتبالیست جهان حسابی توجه رسانه ها رابه خود جلب کند

 

الکس مورگان فوتبالیست زن آمریکایی جدا از این‌که در حرفه ورزشی خود موفق باشد شهرت خودرا مدیون زیبایی و جذابیتش است که در جهان سرزبان ها افتاده است. الکس مورگان زادۀ ۲ جولای ۱۹۸۹، جوانترین عضو تیم ملی فوتبال زنان کشور آمریکا بود که درسال ۲۰۰۹ به این تیم پیوست .دوران اوج بازی او سال ۲۰۱۱ بود.

 

در تابستان ۲۰۱۲ همراه با تیم ملی ایالات امریکا در المپیک شرکت کرد او و هم تیمی هایش بعد از شکست دادن ژاپن دراین بازی ها برای اولین بار مدال طلای این رشته را ازآن خود کردند.

 

سه سال بعد انها بار دیگر ژاپن را شکست دادند اینبار در بازی ها جام جهانی زنان این اتفاق افتاد.

 

الکس مورگان زندگی ورزشی خود را با فعالیت در چند رشته ورزشی آغاز کـرد اما فوتبال را به شکل سازمانیافته تا قبل از ۱۴ سالگی شروع نکــرده بود. او در مدرسه «Diamond Bar

High» حضور یافت زمانی که در این دبیرستان تحصیل میکرد سه بار توسط مربی ها برای حضور در تیم ملی دعوت شد.بعد از دبیرستان مورگان به دانشگاه کالیفرنیا در برکلی رفت.

 

در آنجا نیز بار دیگر برای تورنمنت هایی از او دعوت شد. در سال ۲۰۰۸ الکس مورگان به تیم ملی کشورش کمک کرد تا عنوان قهرمانی جهان در رده زیر ۲۰سال رابه دست بیاورد. مورگان علاوه بر این‌که با تک گل خود باعث پیروزی تیمش در مقابل تیم ملی کره شمالی شد عنوان دومین گل زیبای این رقابت ها را نیز بدست آورد.

 

تصاویر و بیوگرافی زیباترین دختر فوتبالیست جهان

 

درسال ۲۰۱۱ الکس مورگان به طور رسمی برای اولین بار برای حضور در تیم ملی ایالات امریکا فراخ وانده شد.الکس مورگان در پایان حضورش در برکلی در پاییز ۲۰۱۰ با به ثمر رساندن ۴۵ گلو به دست آوردن ۱۰۷ امتیاز عنوان سومی را ازآن خود ساخت. وی طی مدت حضورشدر تیم دانشگاه چهار بار مورد تقدیر قرار گرفت و ۳ لوح تقدیر نیز دریافت کــرد.

 

سال ۲۰۱۱ الکس مورگان به طور رسمی برای اولین بار برای حضور در تیم ملی کشور آمریکا دعوت شد. در همان سال، الکس مورگان در بازی های جام جهانی زنان نیز حضور یافت. او که جوانترین بازیکن تیم بود اولین گل خود در جام جهانی را در بازی نیمه نهایی مقابل تیم ملی فرانسه به ثمر رساند و تیم به فینال رفت.

 

هنگامی که وضعیت لیگ «WPS» در پایان فصل ۲۰۱۱ به حالت تعلیق درآمد مورگان به سیتل ساندرز پیوست و در آنجا درکنار بازیکنانی نظیر هوپ سولو «سیدنی لروکس» استفانی کوکس و « مگان راپینو» بازی کـرد. الکس مورگان بعد ها به باشگاه فوتبال پورتلند تورنس در لیگ ملی فوتبال زنان کشور آمریکا ملحق شد.

 

تصاویر و بیوگرافی زیباترین دختر فوتبالیست جهان

 

دیدار آندرس اینیستا و الکس مورگان

 

درسال ۲۰۱۲ الکس مورگان تاثیر به سزایی در فوتبال ایالات امریکا برجای گذاشت. او و تیمش در المپیک تابستانی ۲۰۱۲در لندن حضور یافتند، و توانستند با شکست ۱-۲ ژاپن عنوان قهرمانی را ازآن خود کنند و مدال طلای المپیک رابه دست بیاورند. بیش از ۸۰هزار نفر، بازی فینال آن ها و ژاپنی ها رابه تماشا نشسته بودند.

 

این تعداد بیشترین جمعیت برای یک بازی فوتبال در تاریخ المپیک به شمار می‌آید. این مدال طلا،چهارمین مدال از پنج عنوانی است که توسط زنان آمریکایی در المپیک به دست آمده است؛ضمن این‌که اولین قهرمانی تیم فوتبال زنان در المپیک نیز بوده است.

 

الکس مورگان در بهار سال ۲۰۱۵ بدلیل آسیب در ناحیه زانو مصدوم شد، در نتیجه برای حضور در جام جهانی زنان در ماه ژوئن آمادگی کامل نداشت. با این حال، این فوروارد جوان به تیمش کمک کـرد تا عنوان قهرمانی این تورنمنت را برای اولین بار از سال ۱۹۹۹ به دست بیاورد.

 

اعضای تیم ملی فوتبال زنان آمریکا در اعتراض به دستمزد نابرابر خود در مقایسه با اعضای تیم ملی مردان این کشور به دادگاه فدرال ایالات متحده آمریکا شکایت کردند.

 

این بازیکنان اعتقاد دارند که تیم ملی زنان آمریکا قهرمانی المپیک و جهان را چندین بار به دست آوردهاما تیم‌ ملی مردان در طول تاریخ همواره در سطح متوسط ظاهر شده است. با این حال،دستمزد مردان فوتبالیست این کشور بسیار بالاتر از زنان است. در حالی که افتخارات این دو تیم قابل مقایسه نیست.

 

تمام بازیکنان این تیم این شکایت نامه را امضا کردند چرا که معتقدند پیروزی در همبستگی است.در میان بازیکنانی که این شکایت را تنظیم کردند، نام‌هایی همچون کارلی لوید (Carli Lloyd)و الکس مورگان (Alex Morgan) نیز دیده می‌شود.

 

تصاویر و بیوگرافی زیباترین دختر فوتبالیست جهان

 

 

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره